Verlaagde voetsteunen voor de V-strom.

Frame, vering, ketting etc
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Verlaagde voetsteunen voor de V-strom.

Bericht door Iron Horse »

Ik ben de informatie kwijt over de mogelijkheid RVS voetsteunverlagingsetjes te kopen voor de DL650. Ze worden geleverd door een bedrijf ergens in de buurt van Leiden.

E.e.a. staat op het oude forum, maar dat is nog immer uit de lucht. Zoeken via Inet geeft me geen resultaat.

Weet iemand die link nog?
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik heb me de tandjes gezocht, maar met de meest voor de hand liggende zoekwoorden kwam er telkens niets. (Blijkt dat ze het in het Engels hebben gezet.) Tot me de naam van het bedrijf weer ineens voor de geest kwam.

Het gaat om EVAmotors in Rijnsburg. Hun website is http://www.evamotor.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Zoek daar in het onderste deel naar lowering footrest V-strom.

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Toontje

Bericht door Toontje »

Dan mag je de vering wel een stukkie strakker zetten. Anders gaat het teveel laarzen kosten.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik heb begrepen dat dat wel meevalt. Maar voor lange lieden, waaronder ik kan het mogelijk een goedkoper en vooral effectiever alternatief zijn voor het verlaagde-naar-verhoogde zadel van de 650.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
swintie

Bericht door swintie »

Met die verlaagde steunen moet je toch goed uit je doppen kijken.. De Strom heeft standaard al niet veel grondspeling.
Ik schuur regelmatig met de voetjes over de grond terwijl ik eigenlijk het gevoel had nog dieper te kunnen gaan.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Het is ook slechts een alternatief. Ik vind het ook niet erg mooi, maar als het voldoet is het een mogelijkheid. Niet iedereen rijdt zijn steuntjes tegen de grond. Ik bijvoorbeeld. Als ik mijn kofferset erop heb moet ik wel oppassen, want daar rij zelf ik nog bijna de gaten in. Maar voor de gemiddelde rijder zal het goed te doen zijn. Ik had nog hoop op LSL, maar die laten niks van zich horen. Ik heb daar ook geen website van kunnen vinden. Zij maken veel mooier spul met veel meer verstelmogelijkheden.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Dutch

Bericht door Dutch »

Iron Horse schreef:Het is ook slechts een alternatief. Ik vind het ook niet erg mooi, maar als het voldoet is het een mogelijkheid. Niet iedereen rijdt zijn steuntjes tegen de grond. Ik bijvoorbeeld. Als ik mijn kofferset erop heb moet ik wel oppassen, want daar rij zelf ik nog bijna de gaten in. Maar voor de gemiddelde rijder zal het goed te doen zijn. Ik had nog hoop op LSL, maar die laten niks van zich horen. Ik heb daar ook geen website van kunnen vinden. Zij maken veel mooier spul met veel meer verstelmogelijkheden.
Bedoel je deze misschien :?: :?:

http://www.lsl-motorradtechnik.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

groeten :!:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ja, inderdaad, bedankt. Alleen zitten er helaas nog geen verlagingssets voor de V-Strom bij.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie