Promax vering

Frame, vering, ketting etc
Plaats reactie
Wils

Promax vering

Bericht door Wils »

Ben zo vrij geweest om een nieuw topic te openen, omdat ik vind dat deze firma wel wat aandacht verdient hier op het forum,
Ik ben op aanraden van een collega bij Promax terrecht gekomen omdat hij daar al een aantal motoren heeft laten aanpassen en hele goede ervaringen heeft op gedaan en omdat ik net zo'n "zeikerd" ben als hij, wat betreft kwaliteit en afwerking etc. :mrgreen: heb ik een a.schokbreker laten samenstellen en zaterdag 19 juni met de strom daar heen gereden om de boel te onder de strom te schroeven.. :D http://www.promax-racing.nl/home.html Afbeelding
De schokbreker die is gemaakt, voldoet naar onze wensen... dus het gewicht met duopass. + evt. bagage ...
De unit kostte 349 euries....incl montage (heb ik zelf mogen doen met beetje hulp erbij....) (vond ik wel leuk... )
Je kan daar op woensdag na, elke avond in de week + zaterdagmorgen terrecht... en word heel relaxed te woord gestaan en geholpen...
Superzaak!!!!! Afbeelding
Motor rijd nu super strak door de bochten waar hij met de originele demper zwabberend door de bochten ging met duo achter op....( eerst dacht ik dat duo moest gaan afvallen... ) (....)
voorvering is natuurlijk ook bagger..... maar dat gaan we daar ook aan laten passen...( na de vakantie... )
Maar over de a. vering ben ik nu heeeel erg tevreden.... op foto is te zien hoeveel stelmogelijkheden ik nog heb.... boven zie je die 2 ringen.... die kunnen nog heel wat keertjes naar links gedraaid worden om de fiets nog wat hoger te laten komen voor als er flink wat bagage op komt in cmbi. met duo... Afbeelding nu ligt hij al strak op de weg maar er is genoeg "ruimte " om het allemaal op wens in te stellen...
Aan de onderkant zit een zwarte knop om de in/uit gaande dempeing te stellen..... 64 klikken kan hij verstellen.... nu staat hij op 44 en rijdt hij al goed met duo a.op maar ik ga eens kijken hoe de meest ideale afstelling gaat worden....
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Re: Promax vering

Bericht door Peterzeeland »

met 1 knop de in- én uitgaande demping stellen?
hoe doe je dat?
De originele is idd bagger, en ik vind de prijs niet zo slecht van promax!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Wils

Re: Promax vering

Bericht door Wils »

Peterzeeland schreef:met 1 knop de in- én uitgaande demping stellen?
hoe doe je dat?
De originele is idd bagger, en ik vind de prijs niet zo slecht van promax!
:shock: zou ik dan iets verkeerd getypd hebben..? :oops:
Onderste knop kan ik de demping mee regelen...
Bovenste ring de hoogte instellen.... ( zelfde functie als de stelknop die aan de r. zijkant zit net onder de buddy..die is dus komen te vervallen en dat regel je nu d.m.v. de ring te draaien die op de schokbreker zit...) :-)} )
Wils

Re: Promax vering

Bericht door Wils »

Wils schreef:Ben zo vrij geweest om een nieuw topic te openen, omdat ik vind dat deze firma wel wat aandacht verdient hier op het forum,
Ik ben op aanraden van een collega bij Promax terrecht gekomen omdat hij daar al een aantal motoren heeft laten aanpassen en hele goede ervaringen heeft op gedaan en omdat ik net zo'n "zeikerd" ben als hij, wat betreft kwaliteit en afwerking etc. :mrgreen: heb ik een a.schokbreker laten samenstellen en zaterdag 19 juni met de strom daar heen gereden om de boel te onder de strom te schroeven.. :D http://www.promax-racing.nl/home.html Afbeelding
De schokbreker die is gemaakt, voldoet naar onze wensen... dus het gewicht met duopass. + evt. bagage ...
De unit kostte 349 euries....incl montage (heb ik zelf mogen doen met beetje hulp erbij....) (vond ik wel leuk... )
Je kan daar op woensdag na, elke avond in de week + zaterdagmorgen terrecht... en word heel relaxed te woord gestaan en geholpen...
Superzaak!!!!! Afbeelding
Motor rijd nu super strak door de bochten waar hij met de originele demper zwabberend door de bochten ging met duo achter op....( eerst dacht ik dat duo moest gaan afvallen... ) (....)
voorvering is natuurlijk ook bagger..... maar dat gaan we daar ook aan laten passen...( na de vakantie... )
Maar over de a. vering ben ik nu heeeel erg tevreden.... op foto is te zien hoeveel stelmogelijkheden ik nog heb.... boven zie je die 2 ringen.... die kunnen nog heel wat keertjes naar links gedraaid worden om de fiets nog wat hoger te laten komen voor als er flink wat bagage op komt in cmbi. met duo... Afbeelding nu ligt hij al strak op de weg maar er is genoeg "ruimte " om het allemaal op wens in te stellen...
Aan de onderkant zit een zwarte knop om de demping te stellen..... 64 klikken kan hij verstellen.... nu staat hij op 44 en rijdt hij al goed met duo a.op maar ik ga eens kijken hoe de meest ideale afstelling gaat worden....
Wils

Re: Promax vering

Bericht door Wils »

Wils schreef:
Peterzeeland schreef:met 1 knop de in- én uitgaande demping stellen?
hoe doe je dat?
De originele is idd bagger, en ik vind de prijs niet zo slecht van promax!
:shock: zou ik dan iets verkeerd getypd hebben..? :oops: :roll:
Onderste knop kan ik de demping mee regelen...
Bovenste ring de hoogte instellen.... ( zelfde functie als de stelknop die aan de r. zijkant zit net onder de buddy..die is dus komen te vervallen en dat regel je nu d.m.v. de ring te draaien die op de schokbreker zit...) :-)} )
Plaats reactie