WP Veren

Frame, vering, ketting etc
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

WP Veren

Bericht door PDvD »

Deze maand gaan mijn voorpootjes uit elkaar en er komen nieuwe binnenpootjes in. Ik heb op internet een setje van Wilbers gevonden voor nog niet de helft van de originele suzuki binnenpootjes. Goede deal dus lijkt me zo. Als alles toch open ligt lijkt het mij gelijk een goed idee er iets stuggere veren in te stoppen. Ik lees hier heel veel over hyperpro, maar heeft er hie rook iemand ervaring met de verenset van WP?
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
EXFShock

Re: WP Veren

Bericht door EXFShock »

Die zijn van kwaliteit zeker niet slechter.

De merken zoals je vindt zijn allemaal van betere kwaliteit als die wat erin zitten.


ikzelf maak de veren op maat. Dit wil zeggen, op rijstijl, en gewicht.

Stuur me maar een mailtje als je meer interesse hebt,
MacB

Re: WP Veren

Bericht door MacB »

Ik heb op mijn 1000 wp veren voor en achter. Ik had de achterveer laten vervangen door wp en mijn dealer had mij gewaarschuwd " het enige nadeel hiervan is dat je ook je voorveren gaat vervangen" zei hij. 3 dagen na de wissel van de achterveer heb ik de voorveren besteld.
Net of je met een andere motor rijdt. Zitten er nu al een 40dkm op dus ik ben al vergeten hoe de orginele reden :D
Maar ik weet nog wel dat het een gigantisch verschil is qua bochtengedrag en afveren, veeel strakker in de bochten, een absolute aanrader!
Ik heb achteraan degene gestoken zonder de regelunit aan de zijkant, omdat deze ik dacht bijna + 400 euros duurder was.
Achteraf gezien misschien wat spijtig omdat het toch een pak makkelijker is om mee te spelen, maar eens ze goed staan kom (je) ik er toch niet meer aan.
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: WP Veren

Bericht door PDvD »

Alles is besteld, nieuwe wilbers binnenpoten, setje wp veren, nieuwe keringen en nieuwe stofkappen. Achterveer... misschien ooit....
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
EXFShock

Re: WP Veren

Bericht door EXFShock »

PDvD schreef:Alles is besteld, nieuwe wilbers binnenpoten, setje wp veren, nieuwe keringen en nieuwe stofkappen. Achterveer... misschien ooit....
Geen slechte keuze.

veel plezier ermee.
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: WP Veren

Bericht door PDvD »

WP zat te lange levertijd op... :( het worden dus wilbers binnenpootjes met wilbers veren. Anders kon ik het spul niet gemonteerd zien te krijgen voor mijn vakantie en dat zou erg zonde zijn.
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Plaats reactie