Achterspatbordamputatie

Frame, vering, ketting etc
Plaats reactie
spyball

Achterspatbordamputatie

Bericht door spyball »

Ik voelde al enige tijd de aandrang om iets aan die "taartschep"aan de achterzijde te veranderen. De door sneeuw en andere gladheid veroorzaakte periode van non-motor-activiteit heb ik benut om met zaag, vijl en schuurpapier de achterzijde te fatsoeneren. Het resultaat is te vinden op de hieronder geplaatste Url.
Ik ben benieuwd naar de mening van de andere Vstromforumleden.
Spyball

http://i2.photobucket.com/albums/y34/Sp ... atbord.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i2.photobucket.com/albums/y34/Sp ... brdzij.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door spyball op di 08-03-2005, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Hierbij de bedoelde foto's. (spyball is learning.... :wink: :lol: )

Afbeelding

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Strommie

Bericht door Strommie »

Ik vond het wel mooi, én was het ook al van plan.
Laatst gewijzigd door Strommie op vr 17-02-2006, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Let er bij die amputatie wel op dat wanneer je later eventueel koffers wilt monteren je mogelijk een probleem krijgt als je hoger afzaagt dan de originele nummerplaatbevestiging. Ik ken niet alle bevestigingssytemen, maar o.a. die van Motech gebruikt die nummerplaatbouten om de twee delen aan te bevestigen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Strommie

Bericht door Strommie »

Ik wil écht géén koffers op de Strom (.....vind hem dan véél te breed), wél een topkoffer en een tanktas, en in geval van een langere vakantie eventueel een bagage-rol :wink:
Laatst gewijzigd door Strommie op vr 17-02-2006, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
MacB

Bericht door MacB »

Spyball, kan je hier geen fotootje plaatsen van iets verder af genomen ( achterzijde) . Ziet er mooi uit.


greetz :wink:
Strommie

Bericht door Strommie »

n.v.t.
Laatst gewijzigd door Strommie op vr 17-02-2006, 20:01, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ziet er niet verkeerd uit.

Je ziet hier trouwens ook redelijk goed het verschil van type bagagedrager dat wordt gebruikt bij de (G)T K5.

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Strommie

Bericht door Strommie »

Dus dubbele functie van mijn foto's; óók bruikbaar voor 'zoek de verschillen' :) (schilderstape niét meegerekend :? )

Zoals je ziet, Rob.......eindelijk gelukt om óók foto's te plaatsen :wink: ...., nog bedankt :!:

p.s.: Ik heb de 'amputatie' met 'kalmte' gedaan, in ongeveer één uurtje.
spyball

Bericht door spyball »

MacB schreef:Spyball, kan je hier geen fotootje plaatsen van iets verder af genomen ( achterzijde) . Ziet er mooi uit.


greetz :wink:

Dat kan wel maar dan moet ik eerst een digitale camera lenen....ik heb de mijne uit mijn handen laten vallen :oops: :evil: ....en is aan gort.
T.z.t. zal ik een fotootje plaatsen
Spyball
MacB

Bericht door MacB »

Dank u wel :wink: Strommie ziet er (eveneens) mooi uit :!:
P2U

Bericht door P2U »

Spyball,
wat heb je dan wel geamputeerd? Het achterspatbord op de foto's lijkt me exact op he spatbord dat standaard in België geleverd wordt.
Worden de NL-fietsen dan met een ander spatbord geleverd?
Strommie

Bericht door Strommie »

n.v.t.
Laatst gewijzigd door Strommie op vr 17-02-2006, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
MacB

Bericht door MacB »

P2U schreef:Spyball,
wat heb je dan wel geamputeerd? Het achterspatbord op de foto's lijkt me exact op he spatbord dat standaard in België geleverd wordt.
Worden de NL-fietsen dan met een ander spatbord geleverd?
Ik weet niet van waar uit Belgie jij bent, maar de mijne steekt een stuk onder de nrplaat uit. :wink:
P2U

Bericht door P2U »

Strommie schreef:André,
Kan mij niet voorstellen, dat er in België andere spatborden gemonteerd zitten.
Rinus,

op de VX800 was dat zo. De Nederlandse spatborden waren langer dan de Belgische. Misschien omdat het NOG mee regent in Nederlend dan in België
:lol:
P2U

Bericht door P2U »

MacB schreef: Ik weet niet van waar uit Belgie jij bent, maar de mijne steekt een stuk onder de nrplaat uit. :wink:
En je hebt nog gelijk ook. En ik dacht mijn Strom te kennen :oops: :oops: :oops:
Bandit

Bericht door Bandit »

P2U schreef:
MacB schreef: Ik weet niet van waar uit Belgie jij bent, maar de mijne steekt een stuk onder de nrplaat uit. :wink:
En je hebt nog gelijk ook. En ik dacht mijn Strom te kennen :oops: :oops: :oops:
Komt vast door de pijn in je rechtervoet :D

8)
Gast

Bericht door Gast »

bedankt stroompje voor de hulp
:wink:
groeten
Ed
Strommie

Bericht door Strommie »

En nú maar zagen, zagen, zagen, vijlen, vijlen, vijlen, schuren, schuren, schuren :shock: ....... succes :!:
Het is in een klein uurtje te doen, hoor :wink:
Plaats reactie