dank u hyper pro

Frame, vering, ketting etc
Motorijder

dank u hyper pro

Bericht door Motorijder »

Dames / heren motorrijders eindelijk heb ik goed nieuws te melden. Uit vele topics kwam ik te weten dat onze DL ‘s een probleem hebben met hun veren en stabiliteit. Ook ik mocht dat tot mijn spijt ondervinden. Mijn probleem begon tussen de 130 en 140 als ik zonder koffer reed.
Hyper pro leek de oplossing en ik dus naar mijn hersteller om mijn voorveren te laten veranderen. Maar al van bij mijn eerste rit was het een tegenvaller! Het remmen ging stukken beter, hij dook niet meer naar onder en ook de bochten waren beter om nemen. Maar stabiel was hij nog steeds niet. Dus begon ik met te mailen naar Hyper pro Nl zelf. Dit contact verliep niet echt goed, dus de motor op en daar ter plaatse de zaak (lees probleem) gaan bespreken. Paul deed totaal niet moeilijk al was het (zoals jullie allen wisten) vandaag een dag dat men alleen gratis u veren aan een test onderworpen. Resultaat slecht. Plots werd er plaats gemaakt en mijn DL ging de werkbank op en men vroeg welke kleur van achterveer wens je. Het is de paarse geworden. Dus die mannen aan het werk terwijl ze eigenlijk niet werkten. Eens de achterveer gestoken, hebben ze de voorkant aangepakt. De regel vijzen vooraan kwamen naar boven van 3 naar 5 en de vorken werden 1.5 naar boven gebracht. Resultaat: ik ben naar Nederland gereden tegen 120 en terug gekomen met een gemiddelde van 140 met heel veel wind op de kop en dit op een pracht van een stabiele moto. Ik kon het natuurlijk niet laten van te testen en nu krijg ik wat ik vroeger had pas tegen 185 en dan is het nog redelijk. Met andere woorden Hyper Pro is zijn goede naam waardig en Service staat bij hen heel hoog in het vaandel. Dus Paul bedankt. Ik kan ieder aanraden om het te laten doen bij Paul, want die kennis hebben ze blijkbaar in België niet of toch zeker niet mijn hersteller. een "goede link" http://www.hyperpro.com/home/index.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door TT-Strom op zo 19-07-2009, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: verplaatst naar juiste topic
Plaats reactie