Geschiedenis van 61000km lief en leed op dl1000K2.

Frame, vering, ketting etc
Plaats reactie
Gast

Geschiedenis van 61000km lief en leed op dl1000K2.

Bericht door Gast »

Hierbij een overzicht van probleempjes.

Km10000, ontkoppelingspiston kapot. :evil:
Km15000, rechter lager achterwiel kapot. :twisted:
Km 22000, ontkoppelingspiston kapot. :?
Km26000, tandwiellager kapot. :shock:

Dit alles is vervangen onder garantie.
De piston bleek een gekend probleem bij de TL1000.
Bij tweede vervanging, hebben ze er een tss gestoken met 2 dichtingen.

Km61000, vlotjes verlopen tot hiertoe.
Peter

Bericht door Peter »

Even een reactie,
Ik ga ervanuit dat je de motor voor woon/ werkverkeer gebruikt.
Zelf denk eraan om dit ook te doen wat inhoud dat ik 150 km per dag ga rijden.
Aangezien je er al weer heel wat kilometers heb opzitten ben ik toch benieuwd naar het vebruik.
Zelf overweeg ik een 650 ipv de 1000.

Peter
Gast

Bericht door Gast »

Peter schreef:Even een reactie,
Ik ga ervanuit dat je de motor voor woon/ werkverkeer gebruikt.
Zelf denk eraan om dit ook te doen wat inhoud dat ik 150 km per dag ga rijden.
Aangezien je er al weer heel wat kilometers heb opzitten ben ik toch benieuwd naar het vebruik.
Zelf overweeg ik een 650 ipv de 1000.

Peter
Peter,

Mijn Vstrom is uitgerust met topkoffer snelheid 130 a 140 Km/h
(werkelijk steeds 10 km/h minder).
Ik draai met een verbruik van 6.3l/100km.
Wat betreft 650<->1000, bij een 130 a 140 Km/h draait hij 4500tr/min.
Een 650 daarentegen zal naar 6-7000 tr/min gaan.
Bij volle bepakking Top-Zijkoffers + vrouwtje achterop blijft verbruik hetzelfde bij mijn 1000, of iets minder door aangepast rijden.
Autosnelweg , in mijn geval, vraagt reserve in herneming wat in mijn geval geen probleem is. Een 650 daarentegen ?

:D :D :D
Plaats reactie