dl1000, 2002, waar moet ik op letten?

Frame, vering, ketting etc
Plaats reactie
HugoBoss

dl1000, 2002, waar moet ik op letten?

Bericht door HugoBoss »

hello motormuizen, ik ga morgen een proefrit maken met een dl1000 uit 2002. import uit italie met 12.500 km opde teller. waar zouden jullie als ervaren kopers/rijders op letten. is dit uberhaupt een goede investering?
het word mijn eerste motor. ben 2.02m en ga hem gebruiken voor toervakanties en zomergebruik. af en toe woon-werk (70 km heen en terug)

graag wat nuttige tips! alles mag!

alvast bedankt,

Hugo :roll:
HugoBoss

Bericht door HugoBoss »

oeps, ik heb hem al gekocht...!
jetzt gehts los!! :twisted:
Strommax

Bericht door Strommax »

Hallo Hugo (ik ben trouwens hevige fan van uw kledinglijn :wink: )

Eerst en vooral, geen enkele motor is een investering, zelfs een Harley of een Ducati niet meer :shock:

12500km voor een Strom van 2002 is bitter weinig :? Ik zou toch eens goed naar roestvorming kijken... Voetsteunen zijn deze versleten of juist vernieuwd (misschien om het één en ander te verdoezelen), vork eens bij stilstand induwen en checken op olieverlies, enz enz
Strommax

Bericht door Strommax »

Das snel :shock: :shock:
HugoBoss

Bericht door HugoBoss »

hey stroommax, ik zal je vertellen...
ik heb op internet nog even de nodige tips opgezocht voor het controleren van een 2e hands motor. vol goede moed naar de dealer.
geen enkele kans en schijn dat ie ook maar ergens roest! voetstoenen als nieuw, alles is zo ongelooflijk gelikt en strak echt onvoorstelbaar!!!

uitlaat, ketting, banden en tank, geen enkele kras vervorming, slijtage. vandaar dat ik deze kanjer meteen heb gekocht.
zie hier het resultaat...al kun je het op deze foto natuurlijk niet zien...hij is zoooooooowww mooi nog, echt als nieuw.

Afbeelding

maar toch bedankt voor die tips, ik heb er op gelet...
Plaats reactie