Wirth voorvorkveren

Frame, vering, ketting etc
Plaats reactie
adro

Wirth voorvorkveren

Bericht door adro »

Wie weet wat de lengte van Wirth progressieve veren (of andere progressieve veren) voor een K02 moeten zijn. Ik heb er net een paar binnen gekregen met een lengte van 510 MM. Deze zijn geschikt voor de V-strom en KLV volgens de TUF Eintragung . Ik dacht dat de KLV dezelfde voorvering had als de K04. Ik heb op verschillende sites gekeken maar kan niet echt een antwoord vinden.
snarf

Bericht door snarf »

Neem contact op met een dealer, maar zover ik altijd begrepen heb zijn de DL1000 en KLV exact hetzelfde op de kleur na ;) Mooi oranje is niet lelijk :)

En probeer anders Nimag of de website van Wirth
adro

Bericht door adro »

Lengte bleek bij montage goed te zijn. Was dezelfde lengte als de originele veren inclusief de afstandbus.
Biker

Bericht door Biker »

Is het een verbetering t.o.v. de orginele?
adro

Bericht door adro »

Ja
In de bochten is de Strom stabieler geworden doordat ze minder deint. :D
Waneer ik moet remmen vertraagt ze een stuk sneller doordat ze minder duikt. :D
Eerst had ik het gevoel dat de motor eerst een stuk door haar vering moest zakken voordat de echte vertraging begon :( . Nu niet meer. Bij een noodstop schoot ze helemaal tot het eind door de vering wat geen prettige gewaarwording was :shock: .
Ik had dit veel eerder moeten doen
In mijn vorige motor (TDM) had ik progressieve veren van Hyperpro voor en een prachtige paarse schokbreker van Hyperpro achter. Dit was super.
snarf

Bericht door snarf »

Vergeet je je achterveer niet? ;)

Hyperpro's op een V-Strom zijn pas echt lekker, soepel aansprekende vering en toch een positiever gevoel
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

met hyperpro voor en echter heb ik dezelfde positieve ervaringen, maar soepel kan ik de voorvork niet noemen! eerder stijf/sportief.
maar volgens mij ligt dat meer aan de demping dan aan de veer.
ideaal lijkt me een UPSD van WP ofzo..... zoals op die KTM adventure..... oiooioiioi dat rijdt zeg!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Plaats reactie