bouten voor blokophanging

Frame, vering, ketting etc
Plaats reactie
Erik Hofstee

bouten voor blokophanging

Bericht door Erik Hofstee »

gisteren naar mijn ouders gereden (zo,n 180km). zie bij aankomst 1 van de bouten waar het blok mee aan het frame zit er uit hangen. deze was dus finaal door de midden. das ff schrikken. er zit nog een stuk schroefdraad vast en kon er dus ook niet snel een andere bout inzetten.
en ik vertrouwde het ook niet om weer 180km terug te rijden ermee. ik snap echt niet hoe zoiets nou zomaar kan knappen.

dus de hele zooi maar af laten slepen door de ANWB. denk je een totaalpakket te hebben bij die lui........hebben ze geen vervangend vervoer voor mensen met alleen een rijbewijs A... morgen ook maar ff praten over mijn lidmaatschapsgeld.

als het goed is komt de motor morgen bij de valkenier aan. dan maar ff horen wat die ervan vinden. maar ik vind dit hoogst merkwaardig dat zo'n bout zomaar kan knappen.

klote weekend dus.
MacB

Bericht door MacB »

Waarschijnlijk heeft er in deze bout toch wel een of andere productiefout gezeten. Anders "zou" dit haast onmogelijk moeten zijn.
Ben net terug van een tripje van 340km en mijn bouten zijn ok (ben vlug gaan kijken :wink: )
Maar dikke pech dus en hopelijk nog in garantie, alhoewel zoiets zouden ze altijd voor hun rekening mogen nemen!

Greetz
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

het is alweer gefixt. wel moest het hele blok los...dus erg blij waren ze niet ermee. de rekening gaat naar Nimag. maar ik vond het wel erg fijn dat De valkenier meteen tijd had om het te maken.
Bandit

Bericht door Bandit »

Ennnnneeee, niet onbelangrijk........... :oops:
Konden ze al iets zeggen over de oorzaak. :evil:
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

nee hadden er niet echt een verklaring voor. waarschijnlijk zat er een productiefout in die bout. er zat al een roestplek in het midden van die bout toen ik hem eruit haalde.
Bandit

Bericht door Bandit »

Als dit maar geen reden wordt voor een "TERUGROEP AKTIE"van Nimag :?:
Plaats reactie