vraag waar kan ik mij vstom goed afslellen

Alles over het motorisch gedeelte van de strom
Plaats reactie
woopy2

vraag waar kan ik mij vstom goed afslellen

Bericht door woopy2 »

hij begind weer rotter te lopen ik ga morgenmijn dealer in emmeloord bellen vragen hoe of wat maar die gaf vorig jaar al aan dat ze nietkonden en mochten om hem verder af te stellen
maar vandaag begon hij als ik staioneer loop licht te ploffen en uit te slaan dat plovven doet hij vaker
vorig jaar maart toen ik hem kocht is hij na een week goed rijden bijna 3 weken weg geweest en toen hij terug kwam kon hij weer naar de deale die hem naar eigen zeggen door heeft gebracht naar de importeur die zecht kan en mag niks meer aan gedaan worden
nu heb ik dus ook al een back fire gehad
mijn vraag is is er in de buurt van amsterdam een goede dealer die dit kan verhelpen zo ja waar zit deze dit om dat ik in september zamen met mijn broer naar schotland willen met de 2 vstroms ze hebben het alle twee
groeten van andre
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik denk, dat zoals ik al aanhaalde, dat je, ook al is dat een ritje extra kilometers, de gegevens van Hoegee eens moet zoeken. Daar lijkt iedereen zeer tevreden over te zijn en heeft men graag die extra kilometers voor over. Dit lijkt DE expert te zijn.

Succes!
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
woopy2

Bericht door woopy2 »

Iron Horse schreef:Ik denk, dat zoals ik al aanhaalde, dat je, ook al is dat een ritje extra kilometers, de gegevens van Hoegee eens moet zoeken. Daar lijkt iedereen zeer tevreden over te zijn en heeft men graag die extra kilometers voor over. Dit lijkt DE expert te zijn.

Succes!
ik heb zijn adres ff op gezocht op internet het is in giessen dat valt mee ik zal als ik deze week nog ff tijd heb bellen voor hoe of wat verder anders wordt het na de zomervakantie
in iedergeval vriendelijk bedankt
KL Voranje

vraag waar kan ik mijn V strom goed afstellen

Bericht door KL Voranje »

Beste Strommers/KLVers
Afgelopen vrijdag was het zo ver. Eindelijk zou er een einde komen aan al die hik/stotter/afslaan etc uittingen die de Grote Baas der Motoren verboden heeft. Mijn KLV had er al last van bij afleveren bij 2800 toeren, bij warmer weer tot aan 4000 toeren in alle versnellingen, in een geval begeleid door een rood lampje en FI warning.
Ref alle onderwerpen in dit forum.
Met Motoport besproken en zelf nog eens gebeld met Kawa en Nimag, dat laatste weinig vruchtbaar. Een Oranje brommer op Suzuki terrein, oei,oei,oei.
Uiteindelijk was de oplossing dat de dealer zei, op eerder aangeven van mij dat ik een artikel in MOTO73 had gelezen over de Yoshibox die een GSXR750 op betere gedachten bracht, :Ga naar die Hoegee, je mag 'm 1 keer laten afstellen. Dat is dus gebeurd. afspraak gemaakt met een van de Goeroe's zijnde Arjan. Het was lekker rustig, de rest van de mensen was ter begeleiding van de teams naar Assen. Brommer geprepareerd, op de bank, aangesloten en draaien maar.
Resultaat, werkelijk fantastisch. Niks hik, gebok, achter het gas aanrijden, acceleratiegelazer, afslaan etc.. Soepel lopen, mooi oppakken, zelfs in 6/OD is een passeeraktie nog te doen. Supergaaf. meteen ook afgetankt en verbruik gaan pijlen. Nu wring ik niet het gashendel 6 keer in de rondte, rijdt gewoon. Ritje woon-werk grote weg met 120-130 echte km's, omdat op de proefbank de snelheidsafwijking bij 120 ook bekend was(112km echt), 55 km lang, ruim 1:18. Bij ritje Zeeland van 180 km met 2 stops krap 1:19
Ben heel erg tevreden over reactie dealer en kennis en kunde Arjan van Hoegee.
Het toetje was de uitdraai, met K&N filter en een setje Bosdempers excl dB killers 95,4 pk/8000rpm en 106Nm /3890rpm
Deze waarden telefonisch geverifieerd bij Arjan omdat ik later de leesbril ter beschikking had, aan de rol was de mededeling!
Ik heb een erg gezonde fiets dus.
Voor mij een adres om aan te raden.
Garoetn
Roland
Titoturbo

Re: vraag waar kan ik mijn V strom goed afstellen

Bericht door Titoturbo »

KL Voranje schreef: "Uiteindelijk was de oplossing dat de dealer zei, op eerder aangeven van mij dat ik een artikel in MOTO73 had gelezen over de Yoshibox die een GSXR750 op betere gedachten bracht, :Ga naar die Hoegee, je mag 'm 1 keer laten afstellen. Dat is dus gebeurd. afspraak gemaakt met een van de Goeroe's zijnde Arjan. "
Ik heb hetzelfde probleem met mijn KLV (zie ander topic). Liep tegen hetzelfde probleem aan als bij jouw. Nu kreeg ik een email van Kawa NL, dat als er een Yoshimura (Powercommander) kastje, ander luchtfilder of andere dempers opgezet worden...de frabrieksgarantie geheel vervalt!!

Bij mij zijn er DuoTech Laserdempers(zonder katalysator) opgezet en een K&N filter...weet jij of iemand anders of dit voor een verbruik zorgt van 1:11 (bij normaal toeren)??
Lange

t

Bericht door Lange »

heb een standaard klv en ook verbruik 1:11 :twisted:
Titoturbo

Re: t

Bericht door Titoturbo »

lange schreef:heb een standaard klv en ook verbruik 1:11 :twisted:
Heb zojuist te horen gekregen dat de afregelunit van EURO 1300,00 naar z'n mallemoer was. De lambdasonde stuurt zijn gegeven naar deze unit..die er vervolgens het een en ander regeld...behalve bij mij dus...

Dit veroozaakte een CO2 waarde van 10%...hetgeen eigenlijk zo tussen de 3% en 5% had moeten liggen...Nu is het weer 4%...of het mijn verbruikprobleem oplost...we zullen het zien...

Dus gewoon teruggaan naar je dealer...velen zijn je voor gegaan :D
Ferdo

Re: t

Bericht door Ferdo »

Titoturbo schreef:Dit veroozaakte een CO2 waarde van 10%...hetgeen eigenlijk zo tussen de 3% en 5% had moeten liggen...Nu is het weer 4%...of het mijn verbruikprobleem oplost...we zullen het zien...
Volgens mij gaat het hier niet om de CO2 waarde maar om de CO (koolmonoxide) waarde. Deze mag voor motorfietsen die stationair draaien niet boven de 4.5 volumeprocent uitkomen.
Titoturbo

Re: t

Bericht door Titoturbo »

ferdo schreef:
Titoturbo schreef:Dit veroozaakte een CO2 waarde van 10%...hetgeen eigenlijk zo tussen de 3% en 5% had moeten liggen...Nu is het weer 4%...of het mijn verbruikprobleem oplost...we zullen het zien...
Volgens mij gaat het hier niet om de CO2 waarde maar om de CO (koolmonoxide) waarde. Deze mag voor motorfietsen die stationair draaien niet boven de 4.5 volumeprocent uitkomen.
Hmmm...ze hadden het toch echt over CO2..maar goed...vandaag weer een stuk gereden...verbruik is nu weer normaal....Echter de hik bij 2500 a 3000 tpm is weer terug...ik ben dus weer terug bij af..

Mijn dealer gaat kijken wat er nu nog mogelijk is...Inmiddels weet iedereen dat een Yoshimurakastje of Powercommander de oplossing biedt omdat je hiermee het verbruik kunt aanpassen...
Probleem blijft dat Suzuki NL niets wil doen omdat het een "Kawa" DL1000 is :roll: en Kawa NL doet er niets aan omdat ze niets hebben om het af te stellen :?

The story continues.....
Plaats reactie