Motor DL 650 valt soms uit....

Alles over het motorisch gedeelte van de strom
Plaats reactie
motormuisdl650

Motor DL 650 valt soms uit....

Bericht door motormuisdl650 »

Gisteren en vandaag viel mijn motor van mijn DL650 stil, terwijl ik aan het opschakelen was. Dus koppeling in, gas dicht, schakelen en motor uit. Gewoon de start knop bedienen en hij start gewoon en heeft er verder geen last meer van. Heeft iemand soortgelijke ervaringen en waar zou het aan kunnen liggen? :?:

Gr Ron....
V2-Rider

Bericht door V2-Rider »

ik vermoed dat je stationair toerental iets te laag zal staan. Heb dit meermaals voorgehad op mijn SV en TL. De Strom heeft er geen last van.

Dus hem een ietsiepietsie hoger zetten en het zal gedaan zijn :)
Gast

Bericht door Gast »

Hoi Ron!

Ik heb ook een DL 650. Maar ik heb dit nog niet meegemaakt. Mijn soesje rijdt als een zonnetje, zo soepel.... :D

Ik dacht dat alleen die DL 1000 rijders al die rare problemen hadden :wink:

Is het probleem inmiddels verholpen?

Groetjes
Bertilla
motormuisdl650

Bericht door motormuisdl650 »

Geen idee, ik heb er niets aangedaan en het probleem komt niet meer voor, tot nu toe tenminste.... :?: :?:
Yippy

Bericht door Yippy »

Had dit probleem dus ook !
Moest gesychroniseerd worden, en inderdaad, toerental; stationair hebben ze door een andere klepinstelling (snpa ik geen snars van) ook iets hoger gemaakt. Maar het probleem is nu wel weg !!!!!!!
Gast

Bericht door Gast »

Dacht ik op 7 april dat mijn motor als een zonnetje liep... :oops: nou ik moet er helaas op terug komen. Vlak voordat wij op vakantie gingen viel de motor iedere keer uit als ik direct na het starten optrok. Zelfs bij stationair toerental en gas geven, viel hij uit.
Ik heb eens goed op het toerental gelet. Deze werd te snel te laag.
Ben hiervoor nog snel naar de dealer geweest. Hij heeft de kleppen gesynchoniseerd en het toerental hoger afgesteld én een nieuw luchtfilter geplaats (de tank moest er toch af).

En daarna.... :lol: als een zonnetje :!:
Ik ben net terug van 10 dagen heerlijkheid aan bochten en fraaie uitzichten, bratwurst en schnitzel. Alles perfect! 8)

Groetjes
Bertilla
Gast

Bericht door Gast »

helaas zal ik er ook aan moeten geloven.....heb dinsdag n afspraak met mn dealer. mn dl1000 slaat af op zeer rare momenten... :(
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

SOESpower schreef: Ik dacht dat alleen die DL 1000 rijders al die rare problemen hadden :wink:
Eeeeeh............ ik rij al 50000km zonder rare problemen hoor ...... en ik hoop dat mijn Strom dit 'schouderklopje' waardeerd...... :lol: :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gast

Bericht door Gast »

haha stroompie.
ik hoop t met je mee hoor :wink:
Plaats reactie