RUBBERS INLAATSTUKKEN

Alles over het motorisch gedeelte van de strom
Plaats reactie
Fred

RUBBERS INLAATSTUKKEN

Bericht door Fred »

--------------------------------------------------------------------------------
HET VOLGENDE GEVONDEN OP EEN FORUM VAN HET BELGISCHE MOTOREN EN TOERISME...IEMAND ERVARING MET DEZE ZAAK?
Vorige week V-strom binnen gedaan voor 12000 kms onderhoud. Vrijdag telefonneke gekregen van mijn garagist met de mededeling dat de rubbers van de inlaatstukken van de carburators stuk waren en dus moesten vervangen worden . Spijtig genoeg niet direct beschikbaar en moet ik maandag en dinsdag met den auto in de file gaan staan. Wat zijn in hemelsnaam "rubbers van de inlaatstukken van de carburators" en hoe kan dat in hemelsnaam na 1 jaar stuk gaan ??? Nochtans niks gewaar geworden tijdens het rijden. Misschien dat'em na dinsdag NOG BETER rijdt
Scottie

Bericht door Scottie »

Lullig dat er geen carburateurs op een Vstrom zitten.
Voel je je eigen toch genaaid als je dan die dingen laat vervangen.....


De Vstrom heeft wel inlaatrubbers. Dat deze al na een jaartje versleten zijn lijkt me garantie. Dat dien dingen binnen een jaar of 5 scheurtjes vertonen kan wel. Maar lekken zou absoluut niet mogen.
Lijkt me een fabricage fout.

Ik heb ze op motoren die toch wel 10 jaar oud waren gecontroleerd, maar nog nooit hoeven te vervangen.
Als dat wel zou moeten, kosten die krengen een behoorlijk bedrag.
(geluk dat het dan een tweecilinder betreft..)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Zonder dat ik me nu meteen in alle details verdiep... lijkt me de opmerking al enigszins vreemd. Een V-Strom met CARBURATEURS :?: Nog nooit een injectie met die dingetjes gezien :!:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie