Vacuumpoorten

Alles over het motorisch gedeelte van de strom
Plaats reactie
Martien_1000
DL1000 berijder
Berichten: 123
Lid geworden op: za 26-04-2008, 21:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L2 Touring
Woonplaats: Oosterhout NB

Vacuumpoorten

Bericht door Martien_1000 »

Heeft iemand op dit forum al eens de 2 vacuumpoorten met elkaar verbonden, zoals beschreven op http://www.stromtrooper.com/showthread.php?t=29846

Ik wil dit binnenkort toch eens proberen. Kwaad kan het nooit.
Corre

Bericht door Corre »

weet het hier eens te vertellen wat het resultaat is
en als je kan mag je altijd een foto posten
Keinu

Bericht door Keinu »

Ik ben toch wel benieuwd naar het resultaat.
Laat het ons snel weten, en eventueel met een mooie foto erbij.
Martien_1000
DL1000 berijder
Berichten: 123
Lid geworden op: za 26-04-2008, 21:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L2 Touring
Woonplaats: Oosterhout NB

Bericht door Martien_1000 »

Vandaag de vacuumpoorten met elkaar verbonden. Omdat ik toch bezig was, ook gelijk de synchronisatie van de gasklephuizen nog een klein beetje bijgesteld. Alles bij elkaar (synchronisatie, iridium bougie's en verbinding tussen de vacuumpoorten) levert een zeer prettig rijdende V-strom op, erg vloeiend oppakkend uit de bochten, en nagenoeg geen inhouden meer bij 3500 rpm.
Als je zo'n synchronisatie een keer hebt gedaan, is het eigenlijk een fluitje van een cent. Het leggen van een stukje vacuumslang stelt niets voor. Ik vond het vervangen van de voorste bougie nog het lastigst.
Corre

Bericht door Corre »

ik heb ze ook verbonden
hij rijd wat rustiger denk ik ik had geluk en pech juist geen files dus kon ik het niet testen op lage snelheid
maar ik hou jullie op de hoogte

effe aanpassen
ik ben van morgen weer naar het werk gereden en wat op de motor gelet op lage toeren en ja ik vind het een verbetering hij draait rustiger en pak zonder stotteren aan

dus ik laat het nog zo met de vacumpoorten verbonden

bedankt voor de tip martien_1000
Plaats reactie