storingen V Strom

Alles over het motorisch gedeelte van de strom
Plaats reactie
Hans rs

storingen V Strom

Bericht door Hans rs »

Ja,ik weet het,het is geen leuk onderwerp :o maar zijn er mensen met storingen aan onze prachtfietsen :P zo ja;welke zijn dat?

Greetz
Hans
Gebruikersavatar
Willem
DL650 berijder
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 18-10-2004, 13:03
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Zwanenburg

Re: storingen V Strom

Bericht door Willem »

hans rs schreef:Ja,ik weet het,het is geen leuk onderwerp :o maar zijn er mensen met storingen aan onze prachtfietsen :P zo ja;welke zijn dat?

Greetz
Hans
Hoi Hans,

Ik heb een aantal malen last gehad van een weigerende remlichtschakelaar van de remhandle. Ik heb de microswitch opengemaakt (3 plastic puntjes wegboren) en de contacten geschuurd. Dit hielp slechts even en de contactenpunten brandden weer in. Uiteindelijk de contactenpunten met solteertin vertind en nu al 4 maanden geen last meer.

Dit is mijn enigste storing in 15.000 km met de 650 uit 2004.(even afkloppen) Je begrijpt dat ik dik tevreden ben.

Groet, Willem
Suzuki GT500, Yamaha XS750, Yamaha XS1100, MZ 250, Honda XL600V, Suzuki DL650 K4 Zwart met voorvorkrubbers, handkappen, kloontje, witte knipperlichtglaasjes, verhoogd zadel etc.
Hans rs

Bericht door Hans rs »

Zijn er zo weinig problemen met de V-Strom? :D
Of is iedereen te verlegen :wink: om er iets van te zeggen :?:
Pink

Bericht door Pink »

Het enige wat ik wel eens heb is de F1 storing. Maar de motor blijft gewoon draaien en als je het contact uit zet is het weer over. Vreemd genoeg treedt dit op 's morgens na ca 10km rijden.
Be-Outside

Re: storingen V Strom

Bericht door Be-Outside »

hans rs schreef:Ja,ik weet het,het is geen leuk onderwerp :o maar zijn er mensen met storingen aan onze prachtfietsen :P zo ja;welke zijn dat?

Greetz
Hans
In Florence in september 2007 een F1 melding gehad. Mijn tellers stopten ermee. Bleek bij terugkomst in 0031 dat er een kabeltje was doorgebrand wat niet helemaal goed was weggewerkt. Dit na 55.000 km op een DL1000 uit oktober 2004.

Al met al een zeer acceptabele storingsgeschiedenis, vind ik zelf.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5044
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

Pink schreef:Het enige wat ik wel eens heb is de F1 storing. Maar de motor blijft gewoon draaien en als je het contact uit zet is het weer over. Vreemd genoeg treedt dit op 's morgens na ca 10km rijden.
Heb ik tot vervelens toe gehad op mijn vorige BR. Ook het verbruik ging daardoor enorm omhoog. Na enige tijd hadden ze het gevonden. Het bleek de zgn. Lambasonde te zijn. Nieuwe erin en No Problemo meer.

Verder helemaal niets tijdens de 27.000 Km in 16 maanden. :lol:

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

niets, maar heb pas 12.500 km erop, en is ook nog eens een Kawasaki 8)

o ja, nieuwe uitlaten gekregen na 1 winter/pekel, garantie kawa :D
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Plaats reactie