hoeveel km

Alles over het motorisch gedeelte van de strom
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

:worship:

Wauw...... voor allebei :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Willystrom

Bericht door Willystrom »

JAHOE,ik win ook eens wat.En nog wel zo,n mooi kloontje! 8) Kon niet beter,met m,n 1,95mtr.Nu alleen nog even vragen of ik zaterdag ,,vrij,, kan krijgen van m,n BAAS.Zo niet dan moeten we naar een andere oplossing zoeken want ik wil hem wel hééél graag hebben.
:D Will
ZilverStrom

Bericht door ZilverStrom »

Gerrit,

Proficiat.
Gelukkig levert veel rijden ook nog eens iets op.

Keep on wheeling.

Groeten,
Richard
Je collega. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

EVEN VOOR DE STATISTIEKEN :idea:

25 V-STROMRIJD(ST)ERS hebben hun standen doorgegeven. Het totaal aantal KM's is 587977. Van alle Strommers heb ik de maanden dat ze de motor in hun bezit hebben, bij elkaar opgeteld (346) en gedeeld door 12. Je krijgt dan de aantal jaren (28,83 jaar) De jaren delen door het aantal KM's (587977:28,83) Komt neer op zo'n 20.394 KM PER JAAR.

Er worden dus vééél KM's gemaakt op een V-Strom. Woon-werk verkeer :?:

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Dos Nijntjes

Bericht door Dos Nijntjes »

Rhino VStrom schreef:Er worden dus vééél KM's gemaakt op een V-Strom. Woon-werk verkeer :?:
Klopt :!: Ongeveer 33.000 km ww en de rest fun-kilometers :lol:
Gebruikersavatar
Gerrit
DL1000 berijder
Berichten: 190
Lid geworden op: di 28-09-2004, 22:16
Mijn motor is een: DL1050 XT, DL1000A L6(zilver), DL1000A, DL1000 K8 DL1000 K2 (opeenvolgend)

Bericht door Gerrit »

Voor mij geldt ook dat ik twee-derde deel heb neergezet t.b.v. woon-werk verkeer. De rest is fun.

Groets,

Gerrit
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

RESPECT voor de doorrijders op een V-strom :worship:

Toen ik nog 's winters doorreed op mijn R100RS was ik errug blij met mijn volle kuip en mijn cardan. Als je dan 's ochtends in het donker wegging en 's avonds in het donker terugkwam, had ik nooit tijd/zin om de motor af te spoelen (...) en een eventuele ketting te smeren (vandaar BMW).

Maar ja, op de KLV-strom is woonwerknatuurlijk ook allemaal fun-kilometers, dus ik kan me het wel voorstellen, maar toch!
Eigenlijk moet je echt een pekelfiets erbij hebben!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Willystrom

Bericht door Willystrom »

Tot zo in RIJEN! Jullie komen toch ook allemaal?? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Sorry, familie verplichtingen...... maar meld je ervaringen met je 'Kloon' nog ff hier Willystrom!
Met mischien een paar foto's van de meeting aldaar....?

Jij rijdt er in iedergeval nog een paar kilometers bij, op je Strom....... :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
V-Strom Jopie

Bericht door V-Strom Jopie »

Zit ik het forum te lezen en zie ik bovenstaand bericht.

Helemaal vergeten dat de uitreiking vandaag was !!
Sorry ik heb het gemist, maar de winnaars gefeliciteerd ! :o)

Greetz
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

De prijsuitreiking is achter de rug. Weer een paar mensen gelukkig gemaakt :lol: . De een gaat naar huis op een NIEUWE ACHTERBAND en de ander kan gelijk z'n "KLOONTJE" uitproberen op de weg terug. Dit alles ZONDER af te rekenen. Ook een nieuwe helm met 20% korting. het kon niet op. Al met al was het een aangename en vruchtbare ontmoeting daar in Rijen. Diverse V-Strommers kwamen langs. o.a. Hornikx, Dos Nijntjes met partner, Margareta, Gerrit, Willystrom, Ikke, en nog een aantal waarvan de naam mij even ontschoten is. :?

De Winnaar met "krans"Afbeelding De andere winnaar met KLOONAfbeelding even monteren en dan.. Afbeelding Toch mooi hé zo'n Kloontje :DAfbeelding Gewoon StoerAfbeelding [4 op een rij (leuk spel) Afbeelding

Mensen bedankt was zeer aangenaam. Natuurlijk ook MotorCentrum Rijen bedankt voor de medewerking. helemaal TOP. :D

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Willystrom

Bericht door Willystrom »

Ja,ja het was heel gezellig daar in MC Rijen.De koffie stond klaar ,net als mijn kloontje(Peter nog bedankt voor het helpen met monteren daarvan en Gerrit voor het lenen van de juiste inbussleutel), en het ontvangstcommitè(Peter, Margaretha en Gerrit).Onderweg nog diverse afstellingen uitgeprobeert en inderdaad het is een wereld van verschil.Nu alleen nog zien te optimaliseren.Thuis aangekomen de kloon toch maar even in de bovenste gaatjes gezet en nog eens een uurtje aan het klo(t)nen gegaan en ik denk dat ik er nu wel uit ben.
Dus kloon in de bovenste gaatjes,dan het ruit ietsjes laten zakken en dan nog iets naar je toe kantelen.Tot strooms.
Will :-)}
Gebruikersavatar
Gerrit
DL1000 berijder
Berichten: 190
Lid geworden op: di 28-09-2004, 22:16
Mijn motor is een: DL1050 XT, DL1000A L6(zilver), DL1000A, DL1000 K8 DL1000 K2 (opeenvolgend)

Bericht door Gerrit »

Was inderdaad helemaal TOP!!!!!!

Omdat het gisteren en vandaag tax-free weekend was (19% korting) hebbben we ook nog een nieuwe helm gekocht van Arai. En uiteraard V-strom sleutelhangers.

Voor het eerst "kloontje" in werking gezien. Voor het geval dat ik aan een nieuwe v-strom toe ben zal ik hem zeker gebruiken. Jammer dat kloontje niet op een k3 past.

Peter, maar ook MC Rijen hartstikke bedankt. Margaretha zal de Pirelli achterband opstoken (recenties hierover zetten we wel bij de banden).

Groets,

Gerrit en Margaretha
Gebruikersavatar
Sanscorp
DL1000 berijder
Berichten: 1144
Lid geworden op: vr 20-06-2008, 16:32
Mijn motor is een: DL1000 K2
Woonplaats: Almere

13k

Bericht door Sanscorp »

Valt nog mee:

Gekocht op: 29-03-2008: 0km
Huidig: 21 okt. '08: 13.000 km.

Geen woon-werk verkeer, alleen recreatie rijden.
Vongole

Bericht door Vongole »

BTW-vrij is geen 19% korting maar ongeveer 16% :!:

84*1.19=100 euro :idea:
Slurf

Re: hoeveel km

Bericht door Slurf »

95Kkm dat is teminste een kilometerstand. mijn cagiva staan nu op 65kkm met de 3de set wiellagers in het achterwiel. Gerrit heb je iest van een onderhouds historie, dat is echt interessant voor de zelf sleutelaars.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: hoeveel km

Bericht door Sparkle Black Peter »

Slurf schreef:95Kkm dat is teminste een kilometerstand. mijn cagiva staan nu op 65kkm met de 3de set wiellagers in het achterwiel. Gerrit heb je iest van een onderhouds historie, dat is echt interessant voor de zelf sleutelaars.
Hoi Slurf,

Gerrit heeft zijn motor ondertussen al ingeruild voor een nieuwe DL. Je zou ook bij "Dos Nijntjes" even kunnen navragen. Die heeft alweer 100.000Km op z'n Black-Rhino zitten.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Gerrit
DL1000 berijder
Berichten: 190
Lid geworden op: di 28-09-2004, 22:16
Mijn motor is een: DL1050 XT, DL1000A L6(zilver), DL1000A, DL1000 K8 DL1000 K2 (opeenvolgend)

Re: hoeveel km

Bericht door Gerrit »

Hoewel ik 'm verkocht heb, onlangs wel contact gehad met mijn vorige motor. Het gaat goed met 'm.

Maar als je de onderhoudshistorie wilt weten, ergens op het forum staat nog wel het artikel dat is gemaakt naar aanleiding van de marathonmotor in de moto73 (ik ben het linkje even kwijt). Staat alles in. Maar het meest kenmerkende:
- drukcylinder van de hydrolische koppeling (drie keer)
- storing in de electronica vanwege oxidatie in de stekkers van de kabelboom (zit in het linker kuipdeel)
- koppelingshuis (na 75.000 km)
- verder veel moeten wachten omdat onderdelen niet beschikbaar waren (dat is het nadeel dat je één van de eersten bent die zoveel kilometers rijdt.

Verder rij ik alweer een kleine 30.000 met mijn nieuwe v-strom. Wel een speciaal onderhoudspunt gehad: één van de temperatuursensoren in de radiator was defect. Injectie sloeg daarvan op hol met als gevolg een continu afslaande motor. Netjes verholpen.

Groets,

Gerrit
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: hoeveel km

Bericht door Sparkle Black Peter »

U vraagt, wij draaien.
http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=3105 Alleen zijn de foto's van het artikel weg en ik kan ze ook niet meer vinden. Sorry :oops:
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Jokapo

Re: hoeveel km

Bericht door Jokapo »

toch wel prettige gedachte dat de vstrom een ton met gemak aankan :D

heb er nu vanaf 5 mei alweer een 10.000 opzitten zou moto73 nog steeds de marathon motor fotograferen met een ton op de teller :?: :?:

Zo ja, eens kijken of we dan met meerdere stroms een plaatsje kunnen krijgen :)
Plaats reactie