Gisteren bij Nimag langsgeweest...

Alles over het motorisch gedeelte van de strom
Plaats reactie
Markh

Gisteren bij Nimag langsgeweest...

Bericht door Markh »

Om mijn 1000K4 onder garantie te laten hermappen.
Hierbij is de injectmapping gewijzigd omdat deze tussen de 3000 - 4500 rpm te arm is afgesteld om aan de emissieeisen te voldoen. Hoewel mijn Strom uit Duitsland geimporteerd is was dit geen enkel probleem.
Hij is, tijdens het nuttige van een bakkie, door dhr. Hulzebos van Nimag onder handen genomen en loopt nu echt als een zonnetje.
Prima service van Nimag :lol: .
Mag ook wel eens gezegd worden!

Groet,
Mark
Gebruikersavatar
Dyrck
DL650 berijder
Berichten: 1124
Lid geworden op: za 27-01-2007, 17:20
Mijn motor is een: DL650 'De CAMOleon' (2006) en een DL650A (2019)
Woonplaats: Almere

Bericht door Dyrck »

Afbeelding
Groeten;
Dyrck


VStrom '06: Olive is the New Black
Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk
Gebruikersavatar
Sanscorp
DL1000 berijder
Berichten: 1144
Lid geworden op: vr 20-06-2008, 16:32
Mijn motor is een: DL1000 K2
Woonplaats: Almere

Bericht door Sanscorp »

hoe heb je dat voor elkaar gekregen als ik mag vragen?

ik neem aan dat je het hier over de hik hebt die optreed bij 3000rpm?

wat ik zelf ook heb is dat de motor nog wel eens in wil houden, gebeurd eigenlijk willekeurig maar meer als ik met 2 personen rij (zijn beide niet zwaar!)

ook als ik nog wel eens vlot inhaal op de snelweg (van 100 naar 140) wil hij wel eens inhouden, ik ben benieuwd waar ik terecht kan voor garantie, niet iedereen heeft een bank staan.
Plaats reactie