mijn motor (DL650) start niet.....

Alles over het motorisch gedeelte van de strom
Plaats reactie
Feico

mijn motor (DL650) start niet.....

Bericht door Feico »

Mijn motor heeft de afgelopen 3 maanden stilgestaan in de garage. Accu aan de oplader. Gisteren hem uit de garage gehaald. Starten en lopen. Motorolie en olifilter vervangen. Weer starten en lopen. Schoongespoeld en gesopt. Starten en..... niet lopen! Startknop doet niks!!?? Zekeringen zijn niet doorgebrand. De accu is helemaal volgeladen. Zodra ik de sleutel omdraai, de versnelling in de N en de koppeling handle aantrek, gaat 'ie de check doen. Dan de startknop indrukken, en er gebeurt niets! Zelfs geen klik in de startmotor. Wie kan mij verder helpen?
Jado

Bericht door Jado »

Rode knop bij gashandel goed staan?????????????????????
Bonelli

Bericht door Bonelli »

Zou toch wel heel pijnlijk zijn als het inderdaad de rode knop is !!!!!

:oops: :oops: :cry:
Feico

Bericht door Feico »

deze knop ken ik, die staat helaas goed
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Geen klik van de startmotor? Heb je dan ueberhaupt wel spanning? controleer eerst je elektrisch circuit. Een beetje moeilijk op afstand te beoordelen, maar je moet wel "prik" hebben om te starten
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Jiffy niet uit????
Feico

Bericht door Feico »

ben er uit : aan de koppelingshandle zit een stekkertje. Dat stekkertje zorgt ervoor dat je de motor niet kan starten zonder de handle in te knijpen. Dit stekkertje lag er uit! :D

Dank voor jullie reacties.
Wimmus

Re: mijn motor (DL650) start niet.....

Bericht door Wimmus »

Een post van meer dan 3 jaar oud, maar ik heb er zojuist wel mijn (zelfde) probleem mee opgelost. :worship:
Geweldig toch zo'n forum :mrgreen:
Plaats reactie