motor vermogen v-strom 1000

Alles over het motorisch gedeelte van de strom
Plaats reactie
Corleone4222
Berichten: 78
Lid geworden op: do 17-11-2016, 21:08
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 bj 2008
Woonplaats: Arnhem

motor vermogen v-strom 1000

Bericht door Corleone4222 »

Hallo,

ik heb recentelijk een suzuki v-strom 1000 gekocht, proefrit gemaakt en rijdt prima.

Heb niet heel hard gereden, maar voldeed goed, hiervoor had ik een bandit 650

nu staat hij op de bok, en ben een aantal zaken aan het vernieuwen en toen kwam ik op het frame de sticker tegen zoals in de foto, onder deze sticker zit het orginele suzuki plaatje.

De sticker geeft aan dat de suzuki 1000 teruggebracht is tot 25 kW (normaal 72 kw) , op het kentekenbewijs staat ook gewoon 72 kw.

Nu vermoed ik dat een van de vorige eigenaren de motor op 25 kw heeft laten zetten (om laten bouwen) als dat al mogelijk is, maar dat dit later is teruggedraaid??

hoe kan ik het eenvoudig zien?, testen? en kan het uberhaupt met een 72 kw motor? momenteel is de motor tot half februari uit de verzekering dus even vol testen is er niet bij.

iemand een idee?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: motor vermogen v-strom 1000

Bericht door PDvD »

Gewoon een ker flink gas geven. Krijg je een schop onder je ballen dan heb je geen 25 kW motor te pakken ;)
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: motor vermogen v-strom 1000

Bericht door Sparkle Black Peter »

Een 1000cc ( 72kW) kan niet worden teruggevoerd tot 25 kW. De sticker is van een Duits bedrijf dat ook motoren tuned. Waarschijnlijk komt deze motor uit Duitsland (import) Ook het frame (VIN) nummer verteld dat dit nummer bij een 2007 model thuishoort. Je zou contact op kunnen nemen met dit bedrijf om navraag te doen.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Corleone4222
Berichten: 78
Lid geworden op: do 17-11-2016, 21:08
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 bj 2008
Woonplaats: Arnhem

Re: motor vermogen v-strom 1000

Bericht door Corleone4222 »

sparkle black peter

dank voor je antwoord

deze motor is idd geinporteerd motor van 2008 en op nl kenteken van 2011

heb contact gehad met alpha techniek en er schijnt een aanslag bij de gaskabel en inlaatplaatjes in de carbs te zitten, of gezeten hebben.

"" Die Drosselteile wären 2 Drosselblenden im Einlaß und ein Drosselklappenanschlag.´

In den Fahrzeugpapieren sind die 72 KW eingetragen?

Wenn ja, dann einfach das Typenschild abziehen. Dies ist ein Aufkleber.""


dit gecontroleerd, is idd allemaal verwijderd, dus vermoedelijk had men alleen de sticker laten zitten

ik zoek nog meer info over het verleden van de motor, kan bij rdw wel kentekencheck doen, maar hoe kan je vin nr/framenr check doen??

dank voor je antwoord,
Plaats reactie