afstelling v-strom

Alles over het motorisch gedeelte van de strom
Plaats reactie
Rich

afstelling v-strom

Bericht door Rich »

Mag ik me even voorstellen :D ik ben sinds kort V-strom rijder nadat ik een fiks ongeluk met mijn bandit gehad heb in April van dit jaar.
Deze motor heeft echt power maar helaas ook een paar afwijkingen.
het inhouden bij lage toerental (bijna op de bek ggaan op een rotonde door het "verslikken" van de injectie...?.Het rode storingslampje na een langere autoweg rit .Wie heeft een paar tips om dit te verhelpen want......
wat een power........ 8)
Biker

Bericht door Biker »

Hier is al veel over geschreven op dit forum. Het is niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken, wel moet de motor een keer worden afgesteld met de zogenaamde Yoshimura box. Vele dealers hebben die en anders kun je hem bij de importeur laten afstellen. Het is een klusje van 30 seconden en klaar is kees.

Mijn vorige motor was ook een Bandit 600 waarmee ik net als jij helaas ook een stevig ongeluk mee heb gehad :cry: toeval of........ :?:
Rich

Bericht door Rich »

Bedankt voor de snelle reactie,
die 30 seconden ...wat kosten die ongeveer :?:
Strommie

Bericht door Strommie »

Hallo Rich .... en welkom op dit forum :wink:

Als je naar de Nimag in Vianen (de importeur) rijdt, dan doen ze dat afstellen voor 'niets' .......... maar dat kost in jou geval aardig wat benzine?!

Wat de dealer er voor rekend (en of ze het kunnen?) dat weet ik niet.

Succes ermee.

8) Groet, Strommie
P2U

Bericht door P2U »

Strommie schreef: Wat de dealer er voor rekend (en of ze het kunnen?) dat weet ik niet.
een goeie dealer (zoals de mijne :D ) doet dat gratis en voor niets
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: afstelling v-strom

Bericht door Stroompje »

Rich schreef:Mag ik me even voorstellen :D ik ben sinds kort V-strom rijder .............. 8)
Tuurlijk mag dat Rich,
daar hebben we het topic Introductie nieuwe leden voor..... :wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Biker

Bericht door Biker »

Rich schreef:Bedankt voor de snelle reactie,
die 30 seconden ...wat kosten die ongeveer :?:
Noppes :lol:
Strommie

Bericht door Strommie »

Dan blijft de vraag óf ze het kunnen; Niet iedere dealer heeft (volgens mij) die apparatuur in huis :roll:
Plaats reactie