DL 1000
- Wullebolle
- DL1000 berijder
- Berichten: 1379
- Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
- Mijn motor is een: DL1000, 2008.
- Woonplaats: Belgische kust
Re: DL 1000
Dit is er zo eentje in de categorie "kan vanalles en nogwat zijn".
Vuile bougie, bougiedop iet te los, vocht onder de bougiedop ... ?
Doet ie het prima eens je aan de rol bent?
Vuile bougie, bougiedop iet te los, vocht onder de bougiedop ... ?
Doet ie het prima eens je aan de rol bent?
Spooky Action At A Distance !
Re: DL 1000
Allemaal gecheckt enne zoals in mijn verhaaltje staat na een paar meter is het goed.
- Ballie
- DL650 berijder
- Berichten: 546
- Lid geworden op: za 01-03-2014, 09:56
- Woonplaats: Roosendaal - West Brabant
- Contacteer:
Re: DL 1000
Had ik bij mijn vorige motor ook. Bleek de bougiekabel nogal losjes in de bougiekap te zitten... Kan geen kwaad om eens te controleren...
You can't buy happiness, but you can buy a V-Strom...
- Sanscorp
- DL1000 berijder
- Berichten: 1144
- Lid geworden op: vr 20-06-2008, 16:32
- Mijn motor is een: DL1000 K2
- Woonplaats: Almere
Re: DL 1000
Kan inderdaad van alles zijn..
Heb het zelf ook als ik de motor koud start, af zet en direct weer probeer te starten. Dan gaat dat niet.
Laat ik hen warmlopen tot 1 blokje dan gaat het goed.
Vermoed de injector.
Beginnen bij het begin: lucht, brandstof, ontsteking.
Daar valt dus ook direct alles onder haha
Heb het zelf ook als ik de motor koud start, af zet en direct weer probeer te starten. Dan gaat dat niet.
Laat ik hen warmlopen tot 1 blokje dan gaat het goed.
Vermoed de injector.
Beginnen bij het begin: lucht, brandstof, ontsteking.
Daar valt dus ook direct alles onder haha
Re: DL 1000
Het gebeurt ook als ik lang op de snelweg rijd en moet stoppen om te tanken.
Als het gas dicht doe slaat hij af en als ik hem na het tanken weer start loopt hij op 1 cilinder en zodra ik ga rijden loopt hij weer goed.
Ik sprak afgelopen zaterdag op Assen iemand met een motorzaak dat het door de benzine kan komen, door die bio toevoegingen van tegenwoordig kan je brandstofsysteem vervuild raken.
Zijn advies was om 98 te gaan tanken.
Dit zou best wel is kunnen kloppen want vorig jaar heb ik in de motorvakantie in Frankrijk alleen maar 98 getankt en toen was er geen probleem terwijl ik er op de heen reis wel last van had.
Ik ga het uittesten.
Als het gas dicht doe slaat hij af en als ik hem na het tanken weer start loopt hij op 1 cilinder en zodra ik ga rijden loopt hij weer goed.
Ik sprak afgelopen zaterdag op Assen iemand met een motorzaak dat het door de benzine kan komen, door die bio toevoegingen van tegenwoordig kan je brandstofsysteem vervuild raken.
Zijn advies was om 98 te gaan tanken.
Dit zou best wel is kunnen kloppen want vorig jaar heb ik in de motorvakantie in Frankrijk alleen maar 98 getankt en toen was er geen probleem terwijl ik er op de heen reis wel last van had.
Ik ga het uittesten.
- Sanscorp
- DL1000 berijder
- Berichten: 1144
- Lid geworden op: vr 20-06-2008, 16:32
- Mijn motor is een: DL1000 K2
- Woonplaats: Almere
Re: DL 1000
Waar tank je vooral?
Ik zoals bii shell en bp, gewoon 95, nergens last van.
Alleen starten bij een koude motor, snel afzetten en weer starten levert problemen op, mogelijk nalekken injector.
Ik zoals bii shell en bp, gewoon 95, nergens last van.
Alleen starten bij een koude motor, snel afzetten en weer starten levert problemen op, mogelijk nalekken injector.