rouwe motor 3000 toeren
rouwe motor 3000 toeren
Hoi ik ben hier nieuw.
Ik heb net een dl1000 k3 geel gekocht.
Als ik op trek heb ik het gevoel dat ze rouw begint te klinken bij 3000 t/m 4000 toeren.
Kent iemand dat probleem ??
En als ik mijn motor start en hij is koud dan komt er rook uit een uitlaat en niet uit de ander (is dat afstelling??)
Ik heb net een dl1000 k3 geel gekocht.
Als ik op trek heb ik het gevoel dat ze rouw begint te klinken bij 3000 t/m 4000 toeren.
Kent iemand dat probleem ??
En als ik mijn motor start en hij is koud dan komt er rook uit een uitlaat en niet uit de ander (is dat afstelling??)
larus schreef:Ik heb hem onder handels voorwaarden gekocht zeer aan de prijs.
Maar dat neemt niet weg dat het een productie fout is van suzuki toch.
Een K3 is van 2003, ik neem dus aan dat ie tweedehands is.
Anders wel behoorlijk overjarig, dan zou het zowieso een goede prijs geweest moeten zijn.
Suzuki geeft 2 jaar garantie, maar ik ben bang dat grijze import hier niet over valt, tenzij dat deze via een dealer gelopen is, met goedkeuren van Suzuki (dus de NL importeur moet erachter gestaan hebben)
Je bent waarschijnlijk overgelaten aan de goodwill van de persoon die hem aan je verkocht heeft.
Hoeveel km heeft ie gereden?
ik vrees dat deze GELE Strom zelfs een K2 is. De K3 is (in ieder geval in België) nooit in het geel verkocht geweest.
Hoe zie je het verschil tussen een K2 en een K3? Heel simpel: als de vork vooraan NIET instelbaar is, dan is het een K2. Vanaf 2003 zijn de vorken instelbaar qua veervoorspanning.
En als het een K2 is, dan valt dit sowieso buiten de garantie
HTH
Hoe zie je het verschil tussen een K2 en een K3? Heel simpel: als de vork vooraan NIET instelbaar is, dan is het een K2. Vanaf 2003 zijn de vorken instelbaar qua veervoorspanning.
En als het een K2 is, dan valt dit sowieso buiten de garantie
HTH
Tsja, wrijf het er maar weer in dat die dingen veeeeeeel goedkoper zijn in Belgie.fred schreef:Ik heb in januari 05 ne nieuwe K4 gekocht voor 7800 eurokes, ook niet mis hélarus schreef:Hij komt uit Italie 14000 km 6750 euro niet raar zo'n prijs toch ??
Maar staat suzuki nou garant voor het onderdeel of de inporteur ??
Volgens mij is op de oude types een modificatie aan het koppelingshuis de oplossing voor het probleem. Blijkbaar is dat in Italie niet gedaan.
Je dealer die de motor geleverd heeft en nu probeert om aan de onderdelen te komen zou eens kunnen informeren wat de modificatie inhoud. Ik ga er hierbij vanuit dat het geen Suzuki dealer is, want die weten ervan.
Je dealer die de motor geleverd heeft en nu probeert om aan de onderdelen te komen zou eens kunnen informeren wat de modificatie inhoud. Ik ga er hierbij vanuit dat het geen Suzuki dealer is, want die weten ervan.
Rauw geluid DL1000 net boven de 3000 toeren
Larus, ik ben benieuwd of je probleem inmiddels is opgelost.
Ik heb recent ook een DL 1000 uit 2002 aangeschaft en ik herken het rauwe geluid ook in het door jou genoemde toeren gebied.
Ik heb recent ook een DL 1000 uit 2002 aangeschaft en ik herken het rauwe geluid ook in het door jou genoemde toeren gebied.