banden bestellen

ja, die twee stukjes rubber...
Plaats reactie
Schoenie

banden bestellen

Bericht door Schoenie »

Hoi!

Ik ben nog aan het bijkomen van de schrik over hoe snel deze banden thuis zijn bezorgd, in twee (2!!! :D ) dagen namelijk:

http://www.motorbanden-online.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

M'n Anakee's doen het nog prima, maar met 16.000km is het einde wel in zicht. Het was een prettige ervaring, maar de Pilot Roads schijnen nog weer beter te zijn??!!

Wat zijn jullie ervaringen met de Pilot Roads intussen????
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

pilot roads??? in 1 woord geweldig. ik heb nog nooit zoveel vertrouwen in een band gehad. veel grip op het droge, en zelfs met een laag water op het wegdek veel grip. nu alleen ff afwachten hoe lang ze meegaan. heb nu zo'n 1000km met ze gereden.
Moose

Bericht door Moose »

Wat de Pilot Roads betreft sluit ik me 100% bij de ervaringen van Erik aan :!:
Heb ze op m'n DL650 liggen en er nu ca. 700 km mee gereden.
Beslist een echte aanrader :!: :wink:

Groet,
Vic
Gast

Re: banden bestellen

Bericht door Gast »

schoenie schreef:Hoi!

Ik ben nog aan het bijkomen van de schrik over hoe snel deze banden thuis zijn bezorgd, in twee (2!!! :D ) dagen namelijk:
Zet jij de banden zelf op de velgen of ga je met banden en motor naar een dealer? Ik zou als dealer zijnde niet happig zijn op iemand die met zijn elders gekochte banden naar mij toe zou komen met de vraag ze er effe onder te leggen.
Schoenie

Bericht door Schoenie »

Erik Hofstee schreef:pilot roads??? in 1 woord geweldig. ik heb nog nooit zoveel vertrouwen in een band gehad. veel grip op het droge, en zelfs met een laag water op het wegdek veel grip. nu alleen ff afwachten hoe lang ze meegaan. heb nu zo'n 1000km met ze gereden.
Hoi Erik!

Yep, na de vakantie gaan ze erop.

Ben erg benieuwd hoeveel km ze mee gaan.......Scoren 5 uit 5 tegen 4 uit 5 van de Anakee.
Schoenie

Bericht door Schoenie »

Moose schreef:Wat de Pilot Roads betreft sluit ik me 100% bij de ervaringen van Erik aan :!:
Heb ze op m'n DL650 liggen en er nu ca. 700 km mee gereden.
Beslist een echte aanrader :!: :wink:

Groet,
Vic
Hoi Vic,

Wat reed jij voor de PR's? Ook Anakee's?
Schoenie

Re: banden bestellen

Bericht door Schoenie »

Remodato schreef:Zet jij de banden zelf op de velgen of ga je met banden en motor naar een dealer? Ik zou als dealer zijnde niet happig zijn op iemand die met zijn elders gekochte banden naar mij toe zou komen met de vraag ze er effe onder te leggen.
Hoi remodato!

Nee hoor, ik heb geen klein werkplaatsje thuis ofzo. Volgens mij zou ik er wel veel geld mee kunnen verdienen trouwens, zelfs al zou ik het beperken tot het verkopen en monteren van banden.

Ben jij dealer ofzo? Kun je mij het prijsverschil uitleggen? Of kom je liever op voor de belangen van de dealer dan van motorrijders in het algemeen?
Gast

Bericht door Gast »

Hoi Gert-Jan,

Nee hoor, ook ik ben een zo maar een consument. Ik weet wel dat mijn dealer vreemd zou opkijken als ik met een setje banden om m'n nek aan zou komen rijden.

Overigens, bij Safe Veenendaal betaal ik voor een setje Michelin Pilot Road, inclusief alle bijkomende kosten en met 35% korting, 285 euri's. Jij bent dus aanzienlijk goedkoper uit. Dan is het dus niet eens zo'n gek idee om je werkplaats te gelde te maken....

Greez'

René
Schoenie

Bericht door Schoenie »

remodato schreef:inclusief alle bijkomende kosten en met 35% korting, 285 euri's. Jij bent dus aanzienlijk goedkoper uit. Dan is het dus niet eens zo'n gek idee om je werkplaats te gelde te maken....
Hoi remodato!

285 pleuri inclusief montage? weet niet zeker of ik dat aanbod afgeslagen zou hebben, maar bij mijn dealer waren ze een stuk duurder, ook als de korting voor het monteren er af was. Heb het netjes aan ze gemeld, maar dat mocht niet baten.

Tsja, het houdt een keer op hè?
Moose

Bericht door Moose »

schoenie schreef:
Hoi Vic,

Wat reed jij voor de PR's? Ook Anakee's?
Hoi Schoenie !

Vóór de RP's lagen er Bridgestone Trailwings op :!:
Crazychris

Bericht door Crazychris »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Eric66
EX- V-Strom berijder
Berichten: 188
Lid geworden op: vr 13-05-2011, 08:58
Mijn motor is een: Triumph Tiger Explorer
Woonplaats: Westland

Re: banden bestellen

Bericht door Eric66 »

over welke pr praten jullie?
De 3 de 4 de Trailer? :?:
V-Strom, The great compromiser !!
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: banden bestellen

Bericht door Ebrostrom »

?? Laatste post in dit topic is bijna 10 jr oud...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Gebruikersavatar
Eric66
EX- V-Strom berijder
Berichten: 188
Lid geworden op: vr 13-05-2011, 08:58
Mijn motor is een: Triumph Tiger Explorer
Woonplaats: Westland

Re: banden bestellen

Bericht door Eric66 »

dat klopt Eric, maar het wordt gelezen en ik wil graag advies omdat ik 10 jaar later een nieuwe achterband moet kiezen.
Gr. Eric. :roll:
V-Strom, The great compromiser !!
Suzanne
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 16-05-2010, 13:06
Mijn motor is een: V-Strom DL 650A touring L7
Woonplaats: Omgeving Amsterdam

Re: banden bestellen

Bericht door Suzanne »

Ik heb vandaag de Pilot Road 4 bestelt en ben erg benieuwd. Voor kan qua afmetingen alleen de Trail versie erop, achter voor de standaard gekozen.
Gebruikersavatar
Roncor
Berichten: 141
Lid geworden op: wo 25-06-2014, 10:50
Mijn motor is een: Was een Suzuki V-Strom DL 1000A (2014) nu een Honda X-adv 2017
Woonplaats: Deventer

Re: banden bestellen

Bericht door Roncor »

Ik heb afgelopen zondag de eerste km ermee gereden. Rijden gewoon goed. Geen momentjes gehad zoals ik met de originele battle wings wel heb gehad.
YellowWee

Re: banden bestellen

Bericht door YellowWee »

Hoi,

Via Oponeo een anakee 2 achterband besteld voor de Wee.
91€ incl verzenden, in 3 dagen was de band in huis. (DOT code van dit jaar dus verse band)
Bij de lokale bandenboer €10,- voor de band om de velg leggen.
Zelf de velg ff demonteren en monteren.

GR YellowWee.
Gebruikersavatar
Bozobin †
DL650 berijder
Berichten: 2175
Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
Woonplaats: Delft
Contacteer:

Re: banden bestellen

Bericht door Bozobin † »

Ga je geen spijt van krijgen, wel opletten dat ze wat langzaam opwarmen.
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)

Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986

(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Gebruikersavatar
Ike360x
Berichten: 250
Lid geworden op: za 22-03-2014, 12:10
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2007)
Woonplaats: Utrecht

Re: banden bestellen

Bericht door Ike360x »

Gisteren avond nieuwe metzeler tourance er om laten leggen. Rijden heel fijn en erg tevreden. Dus nu 2e setje. Hadden ook karoo en scouts liggen maar dat is meer voor de modder. Weer happy en rustig inrijden
Burn rubber, not your soul
Plaats reactie