Ervaringen Michelin Pilot Road 3

ja, die twee stukjes rubber...
Plaats reactie
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Joskestiller »

Vlak voor mijn reis naar de Vogezen, Tirol en Zwarte Woud heb ik de Pilot Road 3 laten opleggen. Na 3.300km, waarvan ongeveer de helft in regen of op nat wegdek, heb ik alleen maar lof voor deze band. Dit is de eerste band die me zoveel vertrouwen geeft op nat wegdek. Misschien zit het een beetje tussen de oren maar geef mij maar de Pilot Road 3 Trial in de toekomst.
Tijdens de eerste dag in de Vogezen werden de banden al mooi tot op de kantjes gereden en ook op nat wegdek heb ik de indruk dat de bochten sneller genomen worden dan met Continental Trial Attack of Road Attack2 die ik voorheen op had liggen.
Honi soit qui mal y pense!!
Leville

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Leville »

Beide Conti's staan niet bekend om geweldige regenkwaliteiten. Goed te horen alvast dat de PR3 de marketingslogans en lofbetuigingen van bandenboeren waarmaakt.
Ed Jonkmans

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Ed Jonkmans »

Die PR 3 's gaan er bij mij binnenkort ook op komen.
Blij te horen dat ze goed meevallen.
Grtz
Ed
Ed Jonkmans

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Ed Jonkmans »

De Pilot Road's 3 Trial liggen er op. Voor €120 en €165 plus €5 milieutaks zijn we hopelijk weer goed voor een zeven duizend km's.
Grtz
Ed
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Joskestiller »

Ed Jonkmans schreef:De Pilot Road's 3 Trial liggen er op. Voor €120 en €165 plus €5 milieutaks zijn we hopelijk weer goed voor een zeven duizend km's.
Grtz
Ed
Veel plezier ermee Ed, en laat eens weten hoe ze bevallen!
Gr.
Joske
Honi soit qui mal y pense!!
Fastboy

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Fastboy »

ik heb ze nu ook erop liggen mp3 trail.
superband nog meer grip dan de banden hiervoor (dunlop TR91)
vandaag naar 150km rustig aan de banden vol belast :-)}
de dunlops zijn maar 9800 km meegegaan....maar daar zat ook een vakantietrip van 5800 km door italie in,en tja ook een weekje dolomieten ..dan gaat het hard met het rubber schijnbaar O:-)
Ed Jonkmans

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Ed Jonkmans »

Tot nu toe (1 weekje Siegerland 1700km, en nog een 500-tal km) bevallen ze prima.
Vanaf dinsdag gaan ze voor 10 dagen richting Midi-Pyreneeën (Dordogne).
Ze staan alleen niet zo "stoer" op een all-road, maar dat zal me worst wezen want ik zie ze toch niet ronddraaien als ik op de motor zit!
En het onverharde ga ik zeker "niet" opzoeken, dus....
Grtz
Ed
Silverstorm
DL650 berijder
Berichten: 649
Lid geworden op: za 10-01-2009, 19:06
Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L2
Woonplaats: Houthalen

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Silverstorm »

Ik zie jullie spreken over de pilot raod 3 trail.Is dit dan een andere band dan de pilot road 3?Ik vind deze trail niet terug op de site van michelin.
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Ed Jonkmans

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Ed Jonkmans »

Op de zijkant van de banden staat er "trial" achter Pilot Road 3 geschreven.
Bij de achterband zou de hardere middenstrook breder zijn dan bij de gewone "3".
Voor de voorband zou het de "19" inch-maat zijn die het verschil maakt. De gewone "3" is niet leverbaar in deze maat.
Grtz
Ed
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Iron Horse »

Het verschil wordt o.a. in dit artikel (Engelstalig) uitgelegd. Een deel heb ik eruit gekopieerd en hieronder gezet, maar voor de volledigheid moet je het artikel helemaal lezen.
Michelin Pilot Road 3 Details
But first, before I discuss those differences, let's take a look at the new Michelin Pilot Road 3 tires.

Michelin classifies the Pilot Road 3 as a "Sport Touring" tire. But, in a surprise move, the Pilot Road 3 is also available in a Pilot Road 3 Trail version for adventure-touring bikes "ridden primarily on the road", according to Michelin literature.

While the standard Pilot Road 3 tires are available in typical sportbike sizes, the Pilot Road 3 Trail are currently available only in 110/80R19 59 V Trail front and 150/70ZR17 69 V Trail rear, claimed to fit motorcycles such as the BMW GS, the Triumph Tiger 800 and the Suzuki V-Strom (although I haven't confirmed this).

The profile and tread pattern of the standard and Trail versions appear to be identical, but the Pilot Road series is a dual-compound tire, and Michelin rates the center compound and percentages differently between the two, as you can see in the following graphic:

The most noticeable difference in the Pilot Road 3 tires is the "X-Sipe" siping technology, which is both completely different from the Pilot Road 2 tires and also different from most of the other motorcycle tires available today.

Michelin goes on quite a bit about the new technology; in fact, wet-weather performance is one of the main features of the new tires. The edges of the sipes are designed to break through the water film on the road and there are small "pockets" strategically placed along the grooves to act as reservoirs for water, which is supposed to help prevent aquaplaning.

Michelin says its wet-weather tests show marked improvement in stopping distances and cornering ability with the Pilot Road 3 tires.

But they also said that the tires have improved wear resistance and, in fact, I have heard from owners who claim extraordinary miles with these tires compared to other brands.

It's still way too early for me to say anything about that, and the continuing dry weather around here lately has prevented any serious wet-weather evaluation, so I will follow up on that later.

But in the meantime, the addition of all those sipes and grooves doesn't seem to have hurt dry road performance at all and, in fact, it may have helped.

Afbeelding
Als ik zo naar de samenstelling van de achterband kijk (de voorband is bij beide versie gelijk), dan zou ik voor gewoon straatgebruik niet kiezen voor de Trail versie. Leuk dat die een bredere en hardere kern heeft, maar dat slijtagevoordeel is iets dat je op de weg niet terug verdient. Daar wil je grip hebben onder alle omstandigheden. Dus dan wil je eerder de zachtere compound zodra je wat verder de bocht induikt. Dus ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed de keuze van veel V-Stromrijders voor de Trail versie. Tenminste als je de Strom niet anders gebruikt dan voor het straatwerk zoals ik doe. Ga je er regelmatig mee van de weg af dan is het wel begrijpelijk, maar dat betreft slechts een klein percentage van de rijders. En dan is het bij die rijders vaak ook nog maar incidenteel, dus moet je er dan ook misschien maar een vraagteken bij zetten. Kies je voor een langere levensduur van de band dan is de Trail versie uiteraard wel een betere keuze, maar wat is wijsheid denk ik dan maar weer. Meer kilometers of meer veiligheid? Maar correct me if I'm wrong.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Leville

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Leville »

Omwille van de veiligheid heb ik ook de Dunlop TrailMax boven de Conti TrailAttack verkozen. Volgens die Duitse test scoren ze gelijk op droog. De TrailAttack zou ook veel minder slijten. Maar in het nat laat die band steken vallen en is de TrailMax quasi onovertroffen.

Vallen is niet fijn, geloof me.
Ed Jonkmans

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Ed Jonkmans »

De Michelins hebben er weer een 4.000-tal km's bij. Ook na deze vakantiereis in tropische temperaturen ben ik nog steeds lovend over de bandjes.
"Jammer", maar ik heb ze nog niet in de regen gereden. (Enkel een paar spatjes, de naam regen niet waardig.)
Ze hebben nog aardig wat profiel over, dus ik kan nog even.
Volgende week staan nog een paar dagen Moezel op het programma. Laat ze maar komen....
Grtz
Ed
Gebruikersavatar
Supermuis
Berichten: 292
Lid geworden op: za 19-03-2011, 21:00
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A L3e
Woonplaats: Kampen

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Supermuis »

Hallo Motormuizen,

Ik heb ze vandaag besteld :worship:
Verder ben ik natuurlijk nieuwsgierig hoe deze mij gaan bevallen.
Ik heb de BW en Conti's al geprobeerd met ieder hun eigenschappen.
Ik rijd mijn achterbanden altijd vierkant .......... :schater:
We zullen zien en ik laat het nog wel weten t.z.t.

Groeten van Supermuis
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2949
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Tulipan »

Ik rijd mijn achterbanden altijd vierkant .......... :schater:
Tijd om de zijwieltjes er af te gaan schroeven :D
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Gebruikersavatar
Supermuis
Berichten: 292
Lid geworden op: za 19-03-2011, 21:00
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A L3e
Woonplaats: Kampen

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Supermuis »

Nou de bandjes liggen eronder hoor.
Nu nog de nodige km' s maken om jullie te vertellen hoe ze mij bevallen.
Eerst even rustig inrijden om de nieuwigheid eraf te slijten.
Wat mij wel opviel was dat bij de offertes die ik heb opgevraagd een behoorlijk verschil zat.
Voor een setje MPR 3 + complete kettingset en 2 nieuwe ventielen zat tussen de goedkoopste en de duurste 160 euro verschil :shock:
En laat de duurste nu weer een Suzuki dealer zijn :cry:
Ik ben de discussie een keer aangegaan met een dealer uit Zwolle en die geeft gewoon aan dat zij de banden niet zo goedkoop kunnen inkopen t.o.v. een andere motorzaak.
Tja en dan komt hun uurtarief natuurlijk ook nog even kijken, hoewel dit klusje niet al te groot is.

Ik laat nog wel van mij horen hoe deze set mij bevalt.
Met de Conti's heb ik zo' n 15.000 km gereden. Achterband vierkant met een streep in de midden waar de band aan elkaar is gelijmt. Foto zet ik er nog wel een keer op. En een voorband die nog wel redelijk was maar cupping vertoonde.

Groeten van Supermuis :-)}
Gebruikersavatar
Gerrit
DL1000 berijder
Berichten: 190
Lid geworden op: di 28-09-2004, 22:16
Mijn motor is een: DL1050 XT, DL1000A L6(zilver), DL1000A, DL1000 K8 DL1000 K2 (opeenvolgend)

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Gerrit »

Maar wel goed nieuws......michelin heeft onlangs de prijzen in nl verlaagd. Bij mijn motordealers zijn ze nu 60 euro goedkoper (de achterband)

Gerrit
Siebster

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Siebster »

na slechte ervaringen op de snelweg met de DL 1000 heb ik een en ander aangepast.
Hij slingerde,swaberde, nogal wat bij snelheden 100+. Volgens de dealer komt dat door de koffers.
Toch ben ik daar niet helemaal gerust op en ben wat aan het zoeken gegaan.
Wat spelen met de veerafstelling, gaf wel wat verschil maar helemaal gerust ben ik nog niet.
Toen eerst maar de ketting compleet met tandwielen vervangen, dat gaf al een verbetering.
Daarna toch toch maar de banden, de Bridgestone die er onder zat had nog 6mm dus wel wat zonde van de km's.
Na wat info links en rechts heb ik ze vervangen vervangen door de Michelin Pilot road3 Trail.
Goh wat een verandering. Vandaag gereden, in de regen en harde wind tot 160km/u geen enkel probleem meer.
Hij schakeld als een mes door boter, rijdt op rails. Vandaag met de regen even stevig geremt. Helemaal top.
Conclusie, voor mij is dit de oplossing om met een goed gevoel te rijden.
Wellicht dat iemand nog wat heeft aan deze ervaring. :duim:
Gr Siebster.
Gebruikersavatar
Joske
Berichten: 805
Lid geworden op: vr 24-09-2010, 08:38

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Joske »

En ja...dat heeft iemand :-)

Ik twijfel ook, maar denk dat ik ook voor een complete Pilot Road 3 set ga.
Voor ook last van cuppen gehad en achter is nu vierkant na alleen maar snelweg het hele jaar door.
Ben alleen ook aan het twijfelen tussen de "trail" of de reguliere.

gr
Ed Jonkmans

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Ed Jonkmans »

Vandaag m'n nieuwe pr3 (trial)-achterband laten opleggen. De voorband kan nog een heel eind meegaan.
Voor €185 (bij Jacqmaer) kan ik weer een tijdje zorgeloos rijden. M'n vorige achterband had zeker nog een 2-tal mm, maar ik vond het geen goed idee om met zulk minimaal profiel op vakantie te vertrekken. Vandaar....
Grote
Ed
Gebruikersavatar
Gerrit
DL1000 berijder
Berichten: 190
Lid geworden op: di 28-09-2004, 22:16
Mijn motor is een: DL1050 XT, DL1000A L6(zilver), DL1000A, DL1000 K8 DL1000 K2 (opeenvolgend)

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Gerrit »

heb nu m'n eerste PR3 voorband versleten. Qua wegligging prima, maar qua slijtage valt hij me tegen. Hij was sneller weg dan de achterband (scheelt maar 1000 kilometer, maar toch...). De PR1 deed bij mij 40.000 kilometer (dat is uitzonderlijk veel). De PR3 was na een kleine 15.000 kilometer weg. Voor degene die weinig kilometers rijdt geen enkel probleem lijkt me, maar voor kilometervreters zoals ik is dit gewoon te snel.

Gerrit
Gebruikersavatar
Joske
Berichten: 805
Lid geworden op: vr 24-09-2010, 08:38

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Joske »

iemand nog advies voor een leuke prijs?
ga zsm pilot road 3 voor en achter laten monteren.

Goedkoopste via de bekende sites is ca 230,- voor beide banden samen, daar komt ca 75 bij vd montage.
Totaal kan ik rond de 300,- klaar zijn.

Let wel, montage zonder dat ik de velgen zelf loshaal. Incl alles.

Vroeg me af of er nog keer adressen zijn, wellicht iemand hier advies?
Leville

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Leville »

Wat betalen jullie veel voor montage. Ik betaal 15 euro/band. Fiets binnen. Half uurtje wachten. Fiets op nieuw rubber buiten.
Gebruikersavatar
Joske
Berichten: 805
Lid geworden op: vr 24-09-2010, 08:38

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Joske »

waar dan?

ook wel beetje logisch....kom zelf met banden...ze verdienen daar verder niets op.

maar toch....75 is veel


@supermuis....al wat eerste ervaringen na een half jaartje?
Gebruikersavatar
Joske
Berichten: 805
Lid geworden op: vr 24-09-2010, 08:38

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Joske »

Kogel is door de kerk....2x Pilot Road 3 besteld vh Strommeke :-)

Ben erg benieuwd. Gekozen vh laten omleggen bij een dealer om de hoek, dus voor de genoemde 75,-.
Banden zelf kosten incl gratis verzending 230,-.

Mocht er iemand in de regio Utrecht zijn die voor een leukere prijs de bandjes monteert....dan hoor ik het graag.

Wil ze wel aan de Strom laten zitten, dus geen losse velg.
V-for-Herman
Berichten: 286
Lid geworden op: di 29-06-2010, 00:43
Mijn motor is een: V-strom DL650

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door V-for-Herman »

Snel motoren zeist
V-Strom Bj.2010
Gebruikersavatar
Supermuis
Berichten: 292
Lid geworden op: za 19-03-2011, 21:00
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A L3e
Woonplaats: Kampen

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Supermuis »

Hallo Joske,

Nu 6 maand later superrrrrrrrrrr tevreden over deze band.
Voor nagenoeg geen slijtage.
Achter wel wat vierkanter maar ja dat heb ik vanwege woon- werk verkeer rijden.
Nog geen slippertje gehad in de regen wat ik met de Conti's wel had.
De gereden kilometer weet ik nu niet zo uit mijn hoofd, ik schat nu ca. 6000 km.
Mooi diep profiel doorlopend tot in de midden, voor mij bepalend gezien ik ook in de herfst en winter rijd.
Mijn beste ervaring tot nu toe in de 6,5 jaar dat ik rijd, na BW's en de Conti' s.

De totaal gereden kilometers als ik ze vervang lees je nog wel.
Maar deze set gaan zeker de winter ook nog door.

Groeten van Supermuis :-)}
Olaf D

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Olaf D »

Ik heb afgelopen zaterdag tijdens mijn 12.000 km beurt met Goedhart Motoren al afgesproken dat de Pilot Road 3 set er bij mijn volgende (18.000 beurt) gemonteerd worden. Ik vond het op zich niet verkeerd, dat ik dan 19.000 km met de 1e set orginele banden heb gedaan. Toen ik de laatste keer de Pilot Road 3 set bij Clau heb gezien, was ik eigenlijk meteen overtuigd. Ik kan eigenlijk niet wachten tot ze gemonteerd worden. Clau, hoe is het met jou en kun je me wat vertellen over het verloop van jou set bandjes?
Gebruikersavatar
Joske
Berichten: 805
Lid geworden op: vr 24-09-2010, 08:38

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Joske »

Thanx @Supermuis!

Goed nieuws...ze staan mooi in folie verpakt in de gang!!!

Ga ze van de week laten monteren...achter waren mn Battlewings ook erg vierkant...zouden we niet met een hogere spanning moeten rijden om dit te voorkomen?

Greetz
Gebruikersavatar
Joske
Berichten: 805
Lid geworden op: vr 24-09-2010, 08:38

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Joske »

Voor hen die twijfelen :)

Ongelooflijk wat een verschil. Ook omdat ik ge-cupte bandjes had denk ik, maar toch.
De eerste 150 km was wat meer glijden (gladde band) , maar nu grijpt hij izch in het wegdek,
zelfs met dit natte weer.

Heerlijke bandjes.

Was incl montage (a 70,-) dus in totaal net geen 300,- kwijt
Gebruikersavatar
Supermuis
Berichten: 292
Lid geworden op: za 19-03-2011, 21:00
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A L3e
Woonplaats: Kampen

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Supermuis »

:duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:
Gebruikersavatar
John007
DL650 berijder
Berichten: 930
Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
Woonplaats: Friesland

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door John007 »

Leville schreef:Wat betalen jullie veel voor montage. Ik betaal 15 euro/band.
Dat is goedkoop!
Ik betaal ook € 15,- voor alleen montage en ballanceren van een band.
Moet er wel bij zeggen dat ik zelf met een nieuwe band kom, dus die leveren hun dan niet.
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
Olaf D

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Olaf D »

Hoera, hoera, hoera, ik heb nu eindelijk vanochtend de nieuwe set Pilot Road 3 eronder laten zitten bij Goedhart in Bodegraven. Hier wat feiten op een rijtje: de 150/70-17 MI Pilot Road 3 - Trail, koste mij €155,18. De 110/80-19 MI Pilot Road 3 - 59V, koste mij €129,77. Montage € 40. Dus alles onder garantie en geen geleur of geklier met beunhazen. Goedhart heeft dit weekend open dag. Doe er je voordeel mee.

Veel rijplezier,
Olaf D.
Leville

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Leville »

Olaf D schreef:Dus alles onder garantie
Je betaalt toch voor alles?
Ed Jonkmans

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Ed Jonkmans »

Veel suc6, en uiteraard veel veilige km's gewenst!
Grtz
Ed
Gebruikersavatar
Supermuis
Berichten: 292
Lid geworden op: za 19-03-2011, 21:00
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A L3e
Woonplaats: Kampen

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Supermuis »

Het is de laatste tijd wat rustiger met de discussies over banden, maar dat zal wel te maken hebben dat het winter is.
Ik als doorrijder ben na precies 1 jaar al weer toe aan een nieuw setje banden.
13.000 km gereden met de MPR3 en naar aller tevredenheid.
Geen slippertje gemaakt met deze banden.
Enkel de achterband is nu vierkant en het profiel komt onder de 2 mm in het midden :?
Ik ben al jaren diverse banden aan het uitproberen maar ga denk ik weer kiezen voor de MPR3.

Tot mijn spijt moet ik ook mijn kettingset alweer vervangen na een jaar (13.000 km), gezien ik vorig jaar januari door de pekel heb gereden en de ketting daar behoorlijk onder te lijden heeft gehad. :cry:
Roest en enkele schakels die niet lekker meer scharnieren.
Gevolg, stoten rijden bij lagere snelheden.

Maar we rijden nog even de winter uit en gaan dan opzoek naar een leuke aanbieding.

Groeten en op naar de lente.
Supermuis :-)}
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Iron Horse »

Ik zou dan ook in overweging nemen meteen een goed kettingoliesysteem aan te schaffen. Kost even wat maar het bespaart ook wat. Ik heb OSCO, maar dat is uiteraard niet zaligmakend, anderen hebben andere ervaringen die ook goed zijn met andere apparatuur. Ik heb al eens verwezen naar deze link, daar heb je nu een koopje zolang de voorraad strekt.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Gerrit
DL1000 berijder
Berichten: 190
Lid geworden op: di 28-09-2004, 22:16
Mijn motor is een: DL1050 XT, DL1000A L6(zilver), DL1000A, DL1000 K8 DL1000 K2 (opeenvolgend)

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Gerrit »

En als het goed is hebben we na de winter ook de mpr4


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Supermuis
Berichten: 292
Lid geworden op: za 19-03-2011, 21:00
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A L3e
Woonplaats: Kampen

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Supermuis »

De Osco heb ik al geplaatst na de pekelwinter. Mosterd na de maaltijd.
Voor de MPR4 ga je straks weer de hoofdprijs betalen.
Met verhalen dat hij weer beter is dan de vorige.
Tja, met de MPR3 weet je wat je hebt.

Groeten van Supermuis :-)}
Gebruikersavatar
Piet Zahut
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 506
Lid geworden op: wo 24-11-2010, 15:17
Mijn motor is een: 2023 Suzuki DL800DE
Woonplaats: Zwolle
Contacteer:

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Piet Zahut »

Ik krijg in april een setje MPR4 om deze te testen, ik ben benieuwd en laat hier wel weten wat ik er van vind!
Laatst gewijzigd door Iron Horse op zo 02-02-2014, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Volledig quoten in een directe reactie is niet nodig en ongewenst!
Honda CBR600F '91| Honda CBR900RR '97| Honda VTR 1000 SP1 '01| Honda CBR900RR '01| Kawasaki KLV 1000 '05| Kawasaki Z1000SX '18| Kawasaki Versys 1000 '19| Suzuki V-Strom 1050 '20| Suzuki V-Strom 1050 '21| Suzuki X-Strom 650 '04 | Kawasaki Z900 RS '22 | Suzuki DL800 DE '23 | Suzuki GSX-S1000GX '24
Gebruikersavatar
Supermuis
Berichten: 292
Lid geworden op: za 19-03-2011, 21:00
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A L3e
Woonplaats: Kampen

Re: Ervaringen Michelin Pilot Road 3

Bericht door Supermuis »

Afgelopen week weer een setje MPR3 erop laten zetten.
Was er zeer tevreden over en 15.000 km mee gereden :duim:
Nieuwe kettingset erop (helaas met een jaar al, oorzaak pekel)

Groeten :-)}
Plaats reactie