andere banden.

ja, die twee stukjes rubber...
Plaats reactie
Martinh53

andere banden.

Bericht door Martinh53 »

Hallo allemaal.

Ik zit er over na te denken om met de volgende beurt er andere banden onder te laten zetten.
Dit omdat ik aan mezelf merk dat na 4 keer tegen de vlakte gereden te zijn (door schuld van anderen) ik met nat weer
te angstig :shock: ben in de bochten.
Misschien zal wel tussen mijn oren zitten maar ik heb het idee dat met de standaard banden je minder grip op de weg hebt met regen.
Het haalt wel een beetje het robuuste van de motor weg wat ik wel jammer vind.
Maar zijn er mensen die ook om deze reden andere banden er onder hebben gedaan of om een andere reden en zo ja welke .

Met vriendelijke groeten :bye: Martin
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2949
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: andere banden.

Bericht door Tulipan »

Aangezien het slecht weer is en je dus toch niet kunt buitenspelen :-)} .
Zou ik zeggen: Leef je maar eens lekker uit :D

http://www.v-strom.nl/forum/search.php? ... s=grip+nat
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Whisper

Re: andere banden.

Bericht door Whisper »

Martinh53 schreef:Hallo allemaal.

Ik zit er over na te denken om met de volgende beurt er andere banden onder te laten zetten.
Dit omdat ik aan mezelf merk dat na 4 keer tegen de vlakte gereden te zijn (door schuld van anderen) ik met nat weer
te angstig :shock: ben in de bochten.
Misschien zal wel tussen mijn oren zitten maar ik heb het idee dat met de standaard banden je minder grip op de weg hebt met regen.
Het haalt wel een beetje het robuuste van de motor weg wat ik wel jammer vind.
Maar zijn er mensen die ook om deze reden andere banden er onder hebben gedaan of om een andere reden en zo ja welke .

Met vriendelijke groeten :bye: Martin
Als 't vertrouwen weg is in de regen, twijfel dan niet. en regel andere banden. anders word het rijden er niet leuker op!

dit zijn imo de beste waterbanden:
De michelin Pilot Road 3
Afbeelding
Graafie68

Re: andere banden.

Bericht door Graafie68 »

Welkom martin.

Volgens mij zit je in het verkeerde gedeelte te posten.
Hier stellen nieuwe leden zich voor.
En jij steld voor dat je ander rubber wil.
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2949
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: andere banden.

Bericht door Tulipan »

Weer eentje die uitgeslapen is :schater:
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Martinh53

Re: andere banden.

Bericht door Martinh53 »

sorry dat ik het in de verkeerde rubriek heb geplaatst :worship: :worship: :worship: :worship: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: andere banden.

Bericht door Stroompje »

Dan nu verder in het bandentopic!
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: andere banden.

Bericht door Wullebolle »

@Martinh53

Ik heb na het verslijten van de originele banden (18.000km), ze vervangen door Metzeler Tourances.
Ik rij niet zo veel op de limiet van de banden als het nat is, maar heb wel de indruk dat ze beter aan een natte weg blijven plakken.

Maar om eerlijk te zijn, om zelfs met de originele banden bij regen over de limiet te gaan moet je al flink ruw rijden, en dat strookt niet met je ietwat voorzichtigere rijstijl. Volgens mij kun je veelmeer met je banden dan je denkt.
Of het moet zijn dat je rijhouding bij nat weer niet meer goed is.Te ver naar achter en te krampachtig.zitten? En idd paar keer onderuit is nefast voor je zelfvertrouwen bij lastig weer.
Wat ook slecht is voor bochtengedrag is een vierkant gesleten achterband. Fnuikt zo je vertrouwen in een bocht, zeker als het nat is.

Blijft zo dat de originele banden idd geen superbanden zijn.
Voor peace of mind, als de originele versleten zijn: wisselen voor ander type.
Zoek es rond in het bandentopic hier.Staan al een pak ervaringen in.
Mijn Metzelers zijn alleszins al goedgekeurd (voor zwijnerij rijstijl in bochten, ook natte).

:W
Spooky Action At A Distance !
Gebruikersavatar
Supermuis
Berichten: 292
Lid geworden op: za 19-03-2011, 21:00
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A L3e
Woonplaats: Kampen

Re: andere banden.

Bericht door Supermuis »

Hallo Martin,

Je moet je eerst zelf afvragen wat voor type rijder je bent en bij welke weersomstandigheden rijd je over het algemeen.
Pak je de motor alleen met mooi weer, off the Road, of rijd je woon werkverkeer, over de snelweg, of binnenwegen of zelf de winter door.
Zelf heb ik al verschillende soorten banden versleten en rij het hele jaar door in storm, wind, vorst en regen.
Zo te lezen rijd je zeker ook bij slecht weer dus zou kiezen voor een goed gesneden bandprofiel.
Ik rij nu de RoadAttack 2 die mij slecht bevalt in de regen, mede gezien het profiel van de achterband.
In het middenstuk van de achterband zit geen profiel en ik heb al een paar keer ervaren dat de band op de witte strepen van de weg doorslipt.
Er is genoeg informatie te vinden op internet en er zullen vast nog meer rijders hun ervaringen kenbaar maken.
Andere banden hebben wel de neiging om te gaan cuppen ondanks dat ze genoeg profiel hebben.
Ik zit te denken om straks toch weer terug te gaan naar de Battle Wings, hard in het middendeel en zachter aan de buitenkanten.
Ik rij veel rechte stukken woon / werk en vrij snel wordt de achterband vierkant.
Zoek maar eens in dit forum op een merk band.

Succes,
Supermuis :-)}
Gebruikersavatar
Bozobin †
DL650 berijder
Berichten: 2175
Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
Woonplaats: Delft
Contacteer:

Re: andere banden.

Bericht door Bozobin † »

Je gaat de Michelin Anakee ook tegenkomen als zeer goede regenband.
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)

Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986

(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Leville

Re: andere banden.

Bericht door Leville »

Als je kiest voor allroad-banden, kan je, afgaande op een test van Motorrad en diverse fora, bij hoofdzakelijk straatgebruik en normaal tot sportief rijgedrag niet fout gaan met:

- Michelin Anakee 2
- Dunlop TrailMax (TR 91)
- Metzeler Tourance (EXP)
- Pirelli Scorpion Trail

Omdat veel rijders niet erg tevreden zijn van de standaard Bridgestone TrailWing op de V-Strom modeljaar <L2 (op de L2 steken speciale versies ontwikkeld voor de Strom, naar het schijnt), willen dealers ook wel eens de meer baangerichte Bridgestone BattleWing plaatsen. Die band doet het lang niet slecht. Een echte hoogvlieger lijkt het evenwel niet.
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: andere banden.

Bericht door Hunter6 »

De Dunlop Trailmax TR91 en de Continental Trail Attack staan negenoeg gelijk bovenaan in de einduitslag van de Allroad bandentest 2011.
De Dunlop doet het wat beter in de regen, de Conti gaat aanzienlijk langer mee, verder zijn ze nagenoeg gelijk.
Mijn persoonlijke ervaring is dat de moderne banden het vrij goed doen in de regen. Jou eigen rijstijl is echter vele malen belangrijker dan de bandenkeuze. Met een "hakkerig" rijgedrag zal elke band problemen hebben. De ene band zit dan eerder op de grens dan de andere.
Overweeg ook eens een rijopleiding die meer aandacht geeft aan het rijden op nat wegdek (slipcursus?). :bye:
Gebruikersavatar
V-TWim
Berichten: 164
Lid geworden op: vr 13-06-2008, 20:28
Mijn motor is een: '05 V-Strom Touring en '99 SV 650 S, double fun :)

Re: andere banden.

Bericht door V-TWim »

Ik heb ervaring met de originele Trailwings van Bridgestone en die ervaring was niet best. En meerderen met mij geloof ik. Vervolgens ben ik voor de Conti Trail Attack gegaan en rijdt nu met de Michelin Anakee 2. En die laatste bevalt het beste. Voornamelijk omdat ie het meest neutraal aanvoelt (heel subjectief maar aanvoelen is 80% van het vertrouwen) maar ook omdat ze koud/nat behoorlijk grip bieden. Maar op een zomerse dag rijdt ik ook met plezier de stepjes aan de grond. Ergo hij voelt beter dan de Conti en Bridgestone en hij voldoet voor mijn gebruik waarbij ik 'm echt het hele jaar gebruik. Ook door de pekel en sneeuw.
Only dead fish go with the flow.
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: andere banden.

Bericht door RedStrom »

Na de Battlewings over gegaan op Anakees 2. Zoek maar eens verder en je vindt genoeg over diverse banden en ook over die.
Ze zijn duidelijk beter op nat wegdek. Dat valt vooral bij het remmen op. Slipt minder, zeker achter.
Als je 4x bent aangereden heb je wel pech zeg. Was je 4x op de verkeerde plaats. Toch is een cursus misschien wel iets.
Ik overweeg dat ook nog.
Een instructeur vertelde mij ooit eens dat een beetje gemiddelde motorrijder maximaal 75% uit zijn banden haalt.
En dat in regen de band 85% kan van wat hij bij droog weer kan. Dus reserve genoeg.
Er zit wel verschil in banden natuurlijk, maar vaak is de motorrijder de beperkende factor.
Ik zou na de Anakees overigens de Dunlops proberen. Schijnt ook heel goed te zijn.
:bye:
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: andere banden.

Bericht door Framomile »

Yep, de Dunlops TR91 vind ik zelf zeer goed in de regen maar lees hier op het forum en je zal ontdekken dat er best een paar goede banden zijn voor nat wegdek maar dat het meeste tussen de oren zit, of gaat zitten na een paar uitglijders zoals in jouw geval.


Succes met je zoektocht,

Gr Franc
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4206
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: andere banden.

Bericht door Frank »

Ik wil voor het nieuwe seizoen ook een paar nieuwe bandjes hebben en na veel test lezen heb ik toch besloten om voor de Continental TrailAttacks te gaan... rij nu nog met de originele Bridgestones...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Herovina
DL1000 berijder
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11-07-2011, 23:44
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Ravenstein

Re: andere banden.

Bericht door Herovina »

Meten is weten.

Heel veel mensen op diverse forums praten elkaar na of citeren uit commerciële tests zonder zelf echt een band te hebben UITgetest wat de sterke en de zwakke punten zijn.
De banden van de grote merken van heden ten dagen zijn gewoon goed en ieder merk en type maakt weleens een uitstapje of reageert eens een keer onverwacht met regen

Ik heb een DL 1000 en ben een sportieve rijder.
Afgelopen september heb ik de Battle Wings uitgeprobeerd onder diverse weersomstandigheden in de Eifel, Het Zwarte Woud en de Franse Alpen.
Een...Superband.
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2949
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: andere banden.

Bericht door Tulipan »

Framomile schreef:Yep, de Dunlops TR91 vind ik zelf zeer goed in de regen maar lees hier op het forum en je zal ontdekken dat er best een paar goede banden zijn voor nat wegdek maar dat het meeste tussen de oren zit, of gaat zitten na een paar uitglijders zoals in jouw geval.
Hier sluit ik me bij aan, de TR91 is een soepele band die oneffenheden beter opvangt dan de originele
ook het natte wegdek wegslippen is 99 % gedaalt :-)} Zitten er nu 10,000 km onder.
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Fastboy

Re: andere banden.

Bericht door Fastboy »

Ik hen ook de TR91 zijn zijn super!
vorige waren de battelwings ook fijn maar niet op witte en wegreparatie plekken... je schrikt je rot als je wiel 10cm wegschuift!
Leville

Re: andere banden.

Bericht door Leville »

'k Kan het ook niet genoeg zeggen: bij een normale rijstijl rijd je met TR91's bij nat (bijna) zoals bij droog. Afgelopen zaterdag nog ondervonden. De extra slijtage t.o.v. TrailAttacks neem ik er gerust bij.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4206
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: andere banden.

Bericht door Frank »

Toch wel raar dat Dunlop dan zogenaamd de beste banden zijn, maar dat ze bij Dunlop niet eens de V-Strom kennen. Dan haak ik al af...

Zie: http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_b ... /index.jsp
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2949
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: andere banden.

Bericht door Tulipan »

Sjonge Frank,

Dat valt me nu tegen als forummanager :shock:
Weet je nog niet dat de forumleden meestal beter geïnformeerd zijn dan de producenten ??? :bye:
Daar komt bij dat ik liever op een gebruikers mening dan op een evt.verkooppraatje ( met idem video ) vertrouw O:-) .
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Leville

Re: andere banden.

Bericht door Leville »

De websites van behoorlijk wat grote merken trekken op niet al te veel. Om niet te zeggen dat ze erbarmelijk slecht zijn genomen het budget dat erin wordt gestoken.

Of de strom in de lijst staat, heeft ook met homologatie te maken. Zolang dat niet is gebeurd, zullen ze wel juridische eieren voor hun geld kiezen. En of er een akkoord komt tussen bedrijven, kans soms aan allerlei redenen liggen, die vaak niet eens met het product zelf te maken hebben.
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2949
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: andere banden.

Bericht door Tulipan »

Zei ik toch Frank, er zitten slimme mensen hier op het forum :schater:
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Leville

Re: andere banden.

Bericht door Leville »

Oei, nu vergis je je toch schromelijk. Vast door al die zon... ginder :?
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4206
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: andere banden.

Bericht door Frank »

Ik vroeg het me alleen af... Continental kent de V-Strom wel.. :)

http://www.conti-fitmentguide.com/

Heeft er niks mee te maken of ik een V-Stromforum beheer, ik ben niet alwetend en voordat ik een band zou nemen, wil ik natuurlijk wel dat in ieder geval de fabrikant hem aanbeveelt voor mijn motor! Subjectieve meningen van gebruikers hebben niet altijd waarde. Lees hierboven maar eens. Je leest dat de Bridgestone Battlewing niet goed is, maar ook dat het een superband is. Wie moet je dan geloven? Een ander zal zich alleen door de prijs laten leiden. Dus I'm confused. That's all...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Leville

Re: andere banden.

Bericht door Leville »

Hangt er volgens mij sterk van af:
- waar je belang aan hecht
- wat je rijstijl is
- wat je eerdere ervaringen zijn (met andere banden, of met het merk in kwestie)
- wat je attitude is (al dan niet beïnvloed door "van horen zeggen")
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: andere banden.

Bericht door Joskestiller »

Frank schreef:Ik vroeg het me alleen af... Continental kent de V-Strom wel.. :)

http://www.conti-fitmentguide.com/

Heeft er niks mee te maken of ik een V-Stromforum beheer, ik ben niet alwetend en voordat ik een band zou nemen, wil ik natuurlijk wel dat in ieder geval de fabrikant hem aanbeveelt voor mijn motor! Subjectieve meningen van gebruikers hebben niet altijd waarde. Lees hierboven maar eens. Je leest dat de Bridgestone Battlewing niet goed is, maar ook dat het een superband is. Wie moet je dan geloven? Een ander zal zich alleen door de prijs laten leiden. Dus I'm confused. That's all...
Ik begrijp Frank zijn houding. Het was me ook al opgevallen dat Dunlop de V-strom niet heeft opgenomen in de mogelijke keuzes en dus geen banden aanbeveelt voor onze motor. Maar daarom ga ik toch niet uitsluiten dat mijn volgende band een Roadsmart zou kunnen zijn.
Honi soit qui mal y pense!!
Gebruikersavatar
Herovina
DL1000 berijder
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11-07-2011, 23:44
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Ravenstein

Re: andere banden.

Bericht door Herovina »

Als je de montagehandleiding en toepassingslijst download blz 66, zul je zien dat Dunlop de volgende banden adviseert
Bij Dunlop kennen ze dus wel de V-Strom

1000 DL 1000 V-STROM TRAILMAX TR91 110/80 R 19 59V TL 622498 2.5 TRAILMAX TR91 150/70 R 17 69V TL 622497 2.8
1000 DL 1000 V-STROM SPORTMAX ROADSMART 110/80 R 19 59V TL 624298 2.5 SPORTMAX ROADSMART 150/70 R 17 69V TL 624292 2.8[/i]
Why

Re: andere banden.

Bericht door Why »

Euhhh het kan zijn dat ze hem hebben aangepast na klachten, maar ik zie er toch echt een v-strom tussen staan.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4206
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: andere banden.

Bericht door Frank »

Nou, hier: http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_b ... /index.jsp staat bij model echt geen V-Strom tussen hoor!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Why

Re: andere banden.

Bericht door Why »

Je hebt helemaal gelijk. Mijn fout. (maar dat wist je al)
Ik zal volgende keer goed lezen en wel op het juiste linkje drukken. :frusty:
Gebruikersavatar
Herovina
DL1000 berijder
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11-07-2011, 23:44
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Ravenstein

Re: andere banden.

Bericht door Herovina »

Er staan wel meer motoren niet tussen
Kijk in de toepassingslijst die is leidend!
Leville

Re: andere banden.

Bericht door Leville »

Whisper schreef:
Martinh53 schreef: dit zijn imo de beste waterbanden:
De michelin Pilot Road 3
Naar het schijnt ook voor de strom beschikbaar (dus ook een 19"/110)
Gebruikersavatar
Herovina
DL1000 berijder
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11-07-2011, 23:44
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Ravenstein

Re: andere banden.

Bericht door Herovina »

Laatst gewijzigd door Frank op di 13-03-2012, 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link aangepast: (NB: Zet externe links aub tussen de [url] en [/url] code!!!)
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2949
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: andere banden.

Bericht door Tulipan »

Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Fastboy

Re: andere banden.

Bericht door Fastboy »

TR91=kopen!

echt een superband!

Groeten uit Zwolle
Gebruikersavatar
Herovina
DL1000 berijder
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11-07-2011, 23:44
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Ravenstein

Re: andere banden.

Bericht door Herovina »

Ik ben overtuigd

Ze zijn gekocht in de huidige Dunlopaktie.
Nu nog even de BW's verder oprijden en dan gaan ze erom
Sowieso voor eind mei.
OllieX
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 24-09-2010, 11:21
Mijn motor is een: Suzuki Bandit GSF650S
Woonplaats: Oegstgeest

Re: andere banden.

Bericht door OllieX »

Fastboy schreef:Ik hen ook de TR91 zijn zijn super!
vorige waren de battelwings ook fijn maar niet op witte en wegreparatie plekken... je schrikt je rot als je wiel 10cm wegschuift!
Ik heb nu Conti Trail Attacks en dat stuurt zeer goed. Toch lijkt het dat mijn Vstrom bij 120+ minder stabiel is op de snelweg (windgevoelig?). Weliswaar met Hyperpro's heel erg verbeterd, maar misschien krijg ik het nog iets beter?
Merkte jij nog verschil in rechtuitstabiliteit met de BattleWings en de TR91? Of had je daar helemaal geen problemen mee?
Fastboy

Re: andere banden.

Bericht door Fastboy »

rechtuit sturen met de battelwing ging prima geen last
maar ik ben zeer tevreden over de TR91 geeft vertrouwen op elk wegdek!
OllieX
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 24-09-2010, 11:21
Mijn motor is een: Suzuki Bandit GSF650S
Woonplaats: Oegstgeest

Re: andere banden.

Bericht door OllieX »

Dan denk ik dat ik na de Trail Attacks toch die TR91 eens ga proberen.
Plaats reactie