(banden-)tip van flip

ja, die twee stukjes rubber...
Plaats reactie
Mieps

(banden-)tip van flip

Bericht door Mieps »

Wat vrienden van ons doen...
Die bellen ons op; laten ons een set nieuwe banden regelen; maken het geld over; dan rijden ze hierheen; wielen verwijderen we samen en gaan dan achter in de auto; samen richting banden-joep; nieuw rubber erop; terugrijden; wielen monteren; en dan lekker rijden in de Eifel :o)

Zonder gekheid; banden zijn hier een stuk goedkoper en zo heb je 2 vliegen in 1 klap (of 3? :roll: )
Ook voor winterbanden (auto :o) ) hebben we al eens gezorgd voor iemand...

't is maar een ideetje... scheelt een hoop... (zeker voor een sport-fiets-rubbertje)

:bye: vanuit de Eifel!
Remko

Re: (banden-)tip van flip

Bericht door Remko »

En die regeling is voor iedereen die wel eens in de Eiffel komt en bij jullie overnacht mogelijk?
Of is een locale bandenboer waar jullie zaken mee doen?

Maakt een langweekeinde naar de Eiffel wel aantrekkelijkerderderder!!

8) 8)
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: (banden-)tip van flip

Bericht door PDvD »

Haal ze altijd in Luxemburg... zou niet weten waarom ik ergens min wielen er eerst uit moet halen... dat doen ze ter plekke bij de bandenboer maar hoef ik er ook niet mee te gaan leuren om een tientje te besparen. Voor 235 euro een nieuwe set (luxemburg) inclusief opleggen op de motor vind ik goedkoop genoeg vergeleken met NL.
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: (banden-)tip van flip

Bericht door Wullebolle »

hihi, qua pr en marketing strategie doet mieps echt wel haar best de laatste tijd ... :o)

'tis je gegund hoor :bye:
Spooky Action At A Distance !
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: (banden-)tip van flip

Bericht door Jomme Dox »

De titel zou eigenlijk moeten zijn :

De Bandentieps van Mieps....


Maar t'zal weer alleen voor de Ollanders zijn, zeker ?

J.
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Mieps

Re: (banden-)tip van flip

Bericht door Mieps »

:schater:

Nope. Ik verdien er niks aan... (had ik nou maar m'n mond gehouden en EERST een deal gesloten met een bandenboer :o) )

Zonder dollen, was gewoon een ideetje... geen pr aktie, geen bonus of wat dan ook...
Wij (en onze vrienden) stonden gewoon te kijken hoe voordelig het hier is...
Probeer niemand iets op te dringen of wat dan ook, wil het zo ook zeker niet brengen...
(als dat zo over gekomen is is; sorry!)
En ik kan gewoon zeggen waar wij onze banden halen: Reifen Becker in Bitburg.
Voor ons de beste doorloop (daar letten we hier graag op), goede prijs en top service.

Nu nog effe wat werken tussen het internetten door :mrgreen:

:bye:
QTIP

Re: (banden-)tip van flip

Bericht door QTIP »

PDvD schreef:Haal ze altijd in Luxemburg... zou niet weten waarom ik ergens min wielen er eerst uit moet halen... dat doen ze ter plekke bij de bandenboer maar hoef ik er ook niet mee te gaan leuren om een tientje te besparen. Voor 235 euro een nieuwe set (luxemburg) inclusief opleggen op de motor vind ik goedkoop genoeg vergeleken met NL.
heb je een adresje wat je wilt delen??
Laatst gewijzigd door Stroompje op za 18-06-2011, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aangepast: 'Quoten' doen we met de [quote] en [/quote] code's.......;-)
Soesko
Berichten: 456
Lid geworden op: zo 08-02-2009, 20:29
Mijn motor is een: Suzuki: V-strom DL 650, GSX600f, GSX750E, Kawasaki: Z1000SX

Re: (banden-)tip van flip

Bericht door Soesko »

Bedankt voor de tip, maar met de huidige brandstofprijzen kan ik het net zo goed bij de plaatselijke bandenboer laten doen. Die is waarschijnlijk duurder, maar als ik naar Duitsland moet rijden ben ik wat ik bespaar kwijt aan benzine en dan heb ik het nog niet over de extra tijd die het kost. Met nieuwe banden in de Eifel gaan rijden is voor mij namelijk geen optie vanwege de gladde laag die er even af moet slijten.
Mieps

Re: (banden-)tip van flip

Bericht door Mieps »

Dat lukt ons toch ook, dat laagje eraf rijden hier? O:-)

Nouja, het is allemaal maar een ideetje hè... :roll:
D'r had net iemand kunnen zijn die iets wilde combineren ofzo...
(dat blijkt bijvoorbeeld uit een mailtje in mijn mailbox die ik nog moet beantwoorden! :wink: )
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: (banden-)tip van flip

Bericht door PDvD »

QTIP schreef:
PDvD schreef:Haal ze altijd in Luxemburg... zou niet weten waarom ik ergens min wielen er eerst uit moet halen... dat doen ze ter plekke bij de bandenboer maar hoef ik er ook niet mee te gaan leuren om een tientje te besparen. Voor 235 euro een nieuwe set (luxemburg) inclusief opleggen op de motor vind ik goedkoop genoeg vergeleken met NL.
heb je een adresje wat je wilt delen??

Tuurlijk: Norpneus

Van te voren even mailen of ze op voorraad hebben wat je wilt en exacte prijs opvrgane. Kun je een leuk dagje sturen combineren met wat nuttigs. Of van het geld dat je bespaart ergens een leuke overnachting doen zodat je echt een weekendje weg bent.

http://www.nordpneus.com/

ennuhh gladde laagjes... das na 100 km rijden ook geheel weg hoor... oftewel nog geen half dagtochtje. Naast Nordpneus zit trouwens een pomp waar ik laatst nog voor 1,30 de liter tankte ;) En met een volle tank ben ik weer thuis van daaruit.
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
QTIP

Re: (banden-)tip van flip

Bericht door QTIP »

Merci!
Plaats reactie