Problemen met Trail Attack voorbij?

ja, die twee stukjes rubber...
OllieX
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 24-09-2010, 11:21
Mijn motor is een: Suzuki Bandit GSF650S
Woonplaats: Oegstgeest

Problemen met Trail Attack voorbij?

Bericht door OllieX »

Even een update over de Continental Trail Attacks. Volgens mijn bandenboer is Conti inmiddels met een nieuwe voorband gekomen, 110/80-19 Trail Attack Z. Mogelijk naar aanleiding van de eerdere problemen met deze band (trillingen enzo).
Misschien dat ik over een paar maanden het toch aandurf de Trail Attacks te proberen. Anders worden het de Battle Wings of de Anakees.
Willystrom

Re: Problemen met Trail Attack voorbij?

Bericht door Willystrom »

Hmmm,ik rijd al 2 jaar met deze banden maar ik weet niet waar je het over hebt.
Ze bevallen mij iig uitstekend.
Wellicht een toevalstreffer. :-)}

Gr Will
Gebruikersavatar
DesertStrom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 251
Lid geworden op: vr 10-04-2009, 01:40
Mijn motor is een: Triumph Tiger Explorer
Woonplaats: Uitgeest

Re: Problemen met Trail Attack voorbij?

Bericht door DesertStrom »

Net weer een setje nieuwe eronder laten zetten, oude waren op.
Nooit problemen gehad, trillingen gevoeld of zoiets.
Gebruikersavatar
V-Stoom
DL650 berijder
Berichten: 413
Lid geworden op: di 25-07-2006, 10:23
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Heerenveen

Re: Problemen met Trail Attack voorbij?

Bericht door V-Stoom »

Klopt. Is ook erg exemplarisch. Probeem is bij Conti bekend en de verwachting is dat nieuwe beter is. Verder prima band hoor.

Groet, Allard.
niets is te gek, behalve op je bek.
Xavier
DL650 berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: di 28-08-2007, 00:16
Mijn motor is een: BMW R1200 GSA LC

Re: Problemen met Trail Attack voorbij?

Bericht door Xavier »