Banden test in Motorplus Testspecial 2010

ja, die twee stukjes rubber...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chopperbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: ma 20-02-2006, 16:59
Mijn motor is een: Suzuki Bandit 650SA
Woonplaats: Schagen, Noord Holland
Contacteer:

Banden test in Motorplus Testspecial 2010

Bericht door Chopperbiker »

Vandaag de Motorplus testspecial 2010 gekocht, met daarin onder andere de sportieve toerbanden-test.

Gekeken is naar de rijeigenschappen & bevindingen op de secundaire weg, op de natte weg en de band slijtage.

Samen op nummer 1 geëindigd: Michelin Pilot Road 2 & Pirelli Angel ST
Nummer 3: Bridgestone BT-023
Nummer 4: Continental Road Attack 2
Nummer 5: Dunlop Roadsmart

Leuke artikelen en ondanks dat de V-strom niet in een test is opgenomen, is deze special-uitgave een aanrader.

:-)}
Ex-Dl650 V-strommer. Nu rijdend op een black Bandit 650SA, met Arrow-demper, smoke flip up ruit en red wheeltrims.
Gebruikersavatar
V-Stoom
DL650 berijder
Berichten: 413
Lid geworden op: di 25-07-2006, 10:23
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Heerenveen

Re: Banden test in Motorplus Testspecial 2010

Bericht door V-Stoom »

Ik moet je eerlijk zeggen, ik heb sinds kort een abonement op Moto-Plus (want ik kocht hem eigenlijk toch vaak los) en ik vind het helemaal een goed blad. Vooral de testgegevens zijn lekker uitgebreid met goede metingen. Ook goede themaedities.

Groet, Allard.
niets is te gek, behalve op je bek.
Slurf

Re: Banden test in Motorplus Testspecial 2010

Bericht door Slurf »

V-Stoom schreef:Ik moet je eerlijk zeggen, ik heb sinds kort een abonement op Moto-Plus (want ik kocht hem eigenlijk toch vaak los) en ik vind het helemaal een goed blad. Vooral de testgegevens zijn lekker uitgebreid met goede metingen. Ook goede themaedities.

Groet, Allard.
testen worden overgenomen van het duitse moederblad motorrad. groter taalgebied en dus meer budget.
Soesko
Berichten: 456
Lid geworden op: zo 08-02-2009, 20:29
Mijn motor is een: Suzuki: V-strom DL 650, GSX600f, GSX750E, Kawasaki: Z1000SX

Re: Banden test in Motorplus Testspecial 2010

Bericht door Soesko »

V-Stoom schreef:Ik moet je eerlijk zeggen, ik heb sinds kort een abonement op Moto-Plus (want ik kocht hem eigenlijk toch vaak los) en ik vind het helemaal een goed blad. Vooral de testgegevens zijn lekker uitgebreid met goede metingen. Ook goede themaedities.
Ik ben al vanaf het begin op MotoPlus geabonneerd en en het grotendeels met je eens. De basis van MotoPlus is het Duitse Motorrad en die testen vooral in het voordeel van Duitse producten. Dat zie je helaas in MotoPlus ook nog wel een beetje terug, waardoor bijvoorbeeld de motorfietsen van BMW veelal als testwinnaar uit de bus komen. In het begin was dat echt lachwekkend en de laatste tijd zie ik meer nuance. Ze gaan dus de goede kant op.
Plaats reactie