type banden

ja, die twee stukjes rubber...
Plaats reactie
Kevin

type banden

Bericht door Kevin »

Wat zijn de beste type banden voor een dl 650 abs.
Wat raden julie mij aan, rij 10 km per jaar.
Brambo.650

Re: type banden

Bericht door Brambo.650 »

10 km is niet zoveel :? :D
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: type banden

Bericht door Stroompje »

Brambo.650 schreef:10 km is niet zoveel :? :D
Ooops nu je het zegt, dat zal een type foutje zijn en ik las er gewoon overheen. :schater:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Kevin

Re: type banden

Bericht door Kevin »

haha maar dit was me eerste jaar dat ik motor rij en dit jaar ga ik er mee op vakantie dat word 6000 km zuid spanje
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: type banden

Bericht door TT-Strom »

Ik denk van die zwarte, met rubber erop!

Kevin, kijk eens rond in dit topic en lees wat de anderen geschreven hebben, hierover is al veel gediscusseerd.

Banden blijft iets persoonlijks!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Dgr

Re: type banden

Bericht door Dgr »

BerkRod schreef:Ik denk van die zwarte, met rubber erop!

Kevin, kijk eens rond in dit topic en lees wat de anderen geschreven hebben, hierover is al veel gediscusseerd.

Banden blijft iets persoonlijks!
*What he said!*

Alle motorfora staan vol met bandendiscussies. En echt slechte banden zijn er ook niet meer te koop.
Wel lijkt iedereen het er over eens te zijn dat vrijwel alle banden beter zijn dan de originele TrailWings :lol:
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: type banden

Bericht door Hunter6 »

De opvolger van de Trailwing, de Bridgestone Battlewing, is echter wel een vrij goed product. Gaat lang mee en heeft ook bij sportief gebruik voldoende grip.
Ik lees ook positieve verhalen over de Continental Trail Attack en de Metzeler Tourance (Exp). Echter van beide laatst genoemde banden heb ik (nog) geen ervaring.
Kiekejan

Re: type banden

Bericht door Kiekejan »

De banden keuze is zeker erg persoonlijk maar vraag je eerst af wat verwacht ik van een band?

Moet de band veel km's meegaan of wil je bij elke bocht je steppies aan de grond rijden enz.

De ene band zal meer van het één hebben dan de ander en daarom ook zo persoonlijk.

ps als je bij elke bocht het maximale wilt is het denk ik beter uit te kijken naar een andere fiets maar dat was de insteek van je vraag niet.
Plaats reactie