SLIME Reparatieset

ja, die twee stukjes rubber...
Plaats reactie
Robert_vd_B

SLIME Reparatieset

Bericht door Robert_vd_B »

Afgelopen weekeinde liep ik bij de Gamma tegen dit setje aan:

Afbeelding

Voor €39,=

Dus voor iedereen die een SLIME set met compressor voor onder z'n zadel wil: "Dat zeg ik.... Gamma :!: "

Groet :-)}
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: SLIME Reparatieset

Bericht door Iron Horse »

En nu maar hopen dat het ook werkelijk werkt. Ik heb dat soort spul ook wel eens op (LMB) beurzen gezien en je gelooft niet wat je ziet. Ze prikken met een priem achter elkaar gaten in een band en hij loopt niet leeg. Totdat ik dacht; laat ik die slijmerige zooi maar eens bij m'n dochters in de fietsbanden gieten dan lopen ze minder risico op hun fietstochtjes van en naar school. Het ging daarbij ook om hetzelfde merk echter gekocht bij Halfords en uiteraard zonder compressor. Dus 4 banden met smurrie gevuld en uiteindelijk komt er een dag dat het in praktijk wordt gebracht. En ja hoor een lekke band dus, maar niet gedicht en echt geen groot gat hoor. Uiteindelijk alle zooi verwijderd en de binnenband dus vernieuwd want die kun je echt niet meer gebruiken als die smurrie erin zit. Weer een illusie minder. Er zal heus wel spul zijn dat werkt maar dat deed het (toen) in ieder geval niet.

Ik ben helaas ook met m'n auto (van de zaak) afhankelijk van een soortgelijk systeem aangezien ik een 7-persoons Grand Scenic met panoramisch glazen schuifkanteldak heb en daar geen plaats is voor een reservewiel. Dus de vingers maar gekruist houden. Met de vorige 260.000 km gereden en zo'n 7 lekke banden gehad ...........
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Robert_vd_B

Re: SLIME Reparatieset

Bericht door Robert_vd_B »

Tja, ik heb het setje gekocht maar eigenlijk hoofdzakelijk vanwege die mooie compacte compressor. Ik ga dat spul zeker niet uit voorzorg in mijn banden gieten en mocht ik lekrijden, enfin, dan zie ik wel verder.

Overigens rijd ik ook in een Grand Scénic en ik heb gelukkig nog nooit gebruik moeten maken van die "bandenplakset". Aangezien het een leaseauto is die er in oktober toch uitgaat hoop ik dat de vier banden het nog even houden en ik geen overstekende schroeven en spijkers tegenkom :D

Als ik het spul een keer gebruik zal ik wel laten weten of het ook echt doet wat het claimt te doen.
Plaats reactie