Test!!

ja, die twee stukjes rubber...
Plaats reactie
Remko

Test!!

Bericht door Remko »

BattleWing



Dat we het allemaal maar weten!!!


En ik ben het er nog eens mee eens ook!!!!


:D :D :D :D
Hornikx

Bericht door Hornikx »

Ja, en ik ken Daan.
Dus ik weet ook wat die test zegt......
Remko

Bericht door Remko »

Hornikx schreef:Ja, en ik ken Daan.
Dus ik weet ook wat die test zegt......


Dat is toevallig!!!


Ik ook!!!



:D :D :D :D
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

laat Daan ook eens Conti Trailattack testen, ben heel benieuwd!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Bericht door PvdBogaard »

die heeft die al geruime tijd geleden getest. Kijk maar eens onder het bandentestmenu.
Helaas geen vergelijk tussen deze twee. Over beide is hij zonder meer positief.
Remko

Bericht door Remko »

Gisteren mijn nieuwe bandje laten monteren. Achterbandje, BW 502 uiteraard, voor 145 pleuri, en dat was voor een naar binnen gereden motor, Niet voor een los wiel dus....

Nu maar kijken hoelang de BW het volhoudt, de eerste 600 km staan er ondertussen op.

:D :D :D :D :D :D :D :D


De gene die voor mij aan de beurt was vroeg om een echte plakband voor zijn CBR1000, nieuwe band gekregen, d'r is hem 3 keer verteld dat hij rustig aan moest doen met een nieuwe band omdat zo'n ding toch een beetje gladdig is....


Ik heb hem geholpen zijn motor op te rapen bij Jos Smit voor de deur.....

Hij was nog heel verbaasd ook, hij had toch duidelijk om een echte plakband gevraagd!!!!!!!

De schade viel gelukkig mee, enorme deuk in het ego, wat krasjes en zijn rempedaaltje afgebroken.


:? :? :? :? :? :? :?
Remakil

Bericht door Remakil »

Ja, je blijft hele domme lui hebben die proberen te motorrijden...
Ze vertrouwen zo erg op hun bandjes, dat ze vergeten goed te rijden... alsof je met plakbandjes niet op je plaat kunt gaan... ;)
Dos Nijntjes

Bericht door Dos Nijntjes »

Remko schreef:Gisteren mijn nieuwe bandje laten monteren. Achterbandje, BW 502 uiteraard, ....

Nu maar kijken hoelang de BW het volhoudt, de eerste 600 km staan er ondertussen op.
Heeeeeeeeel lang. De mijne heeft het zo'n 35k volgehouden. Was nog niet helemaal aan vervanging toe (had er nog wel 2k mee kunnen rijden), maar met een motorvakantie naar het Zwarte Woud voor de deur heb ik 'm toch maar laten vervangen. Dus voorlopig kan je nog wel effe met je BW 502 :lol: :lol:
Remko

Bericht door Remko »

Dos Nijntjes schreef: Heeeeeeeeel lang. De mijne heeft het zo'n 35k volgehouden. Was nog niet helemaal aan vervanging toe (had er nog wel 2k mee kunnen rijden), maar met een motorvakantie naar het Zwarte Woud voor de deur heb ik 'm toch maar laten vervangen. Dus voorlopig kan je nog wel effe met je BW 502 :lol: :lol:


Nou.....

Mijn TW was met 15 echt wel op en volgens mij heeft de BW geen hardere compound dan de TW!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol:
Remakil

Bericht door Remakil »

Dos Nijntjes schreef:
Heeeeeeeeel lang. De mijne heeft het zo'n 35k volgehouden. Was nog niet helemaal aan vervanging toe (had er nog wel 2k mee kunnen rijden), maar met een motorvakantie naar het Zwarte Woud voor de deur heb ik 'm toch maar laten vervangen. Dus voorlopig kan je nog wel effe met je BW 502 :lol: :lol:
Pfffft... geef je wel eens gas? Of rij je op kruipolie??? :twisted:
35k met een band... dan rij je wel heel voorzichtig! Mijn TW ging er bij 12.000 vanaf en de BW bij 10.000... nou kon die nog wel wat hebben, maar ik wilde ff Conti's uitproberen...
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

ach, volgens mij kun je in de Randstad giga km-standen bereiken, met die snelheden......
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Remakil

Bericht door Remakil »

Da's dus rijden op kruipolie... :lol:
Diversion

Bericht door Diversion »

In de nieuwe Motoplus (nr. 13) staat een test van allroad banden. Conclusie:
1. Conti Trail Attack
2. Metzeler Tourance
3. Pirelli Scorpion
4. Battle wing & Trailmax

De Anakee II komt er vrij slecht vanaf, eigenlijk alleen geschikt voor rijden in de regen.
Remakil

Bericht door Remakil »

Da's wat ik al een tijdje zeg... die Conti's zijn geweldig... :worship:
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

tja, het is waar.
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Dos Nijntjes

Bericht door Dos Nijntjes »

Remakil schreef:[Pfffft... geef je wel eens gas? Of rij je op kruipolie??? :twisted:
35k met een band... dan rij je wel heel voorzichtig! ...
Tja, met dagelijks zo'n 200 km op een overvolle A2, dan kan je wel gas geven maar dan moet je continu met de rem erop rijden :wink:
Remakil

Bericht door Remakil »

Dan zou'k het gewoon op de fiets doen... :D
Plaats reactie