Goedkoop banden kopen!

ja, die twee stukjes rubber...
Plaats reactie
Biker

Goedkoop banden kopen!

Bericht door Biker »

Kijk eens op http://www.novarota.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Dat zijn leuk prijzen.......misschien een domme vraag......maar wie legt ze er dan op?????
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Black Rhino

Bericht door Black Rhino »

Stroompje schreef:Dat zijn leuk prijzen.......misschien een domme vraag......maar wie legt ze er dan op?????
Dat staat op de site, geef je postcode op en dan krijg je een aantal adressen te zien waar ze de banden er op leggen. Ik heb extra informatie gevraagd om als club nog meer korting te krijgen bij dat bedrijf. Dat kan, je krijgt dan ook leuke korting op olie, 3% extra korting op banden en andere onderhoudsmiddelen maar daar zitten wat voorwaarden aan vast. Onder andere een reclame banner op je internetsite, alle emailadressen van de leden aan hun bekend maken. Olie alleen in grotere verpakkingen en ga zo maar door. Op zichzelf wel aardig, ze hebben allerlei motorclubs aangeschreven maar er komt nog wat bij kijken voordat je van dat extra voordeel gebruik kan maken.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Aha... thanks..............niet verder gekeken als mijn neus la.............
Ze willen trouwens nogal veel voor die 3 % .......dat zijn toch gegevens die je maar zo niet weggeeft........en zeker niet voor 3% :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
MacB

Bericht door MacB »

ik vind dat je dit nooit doet eender welke korting :wink:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

MacB schreef:ik vind dat je dit nooit doet eender welke korting :wink:
:arrow: Klopt helemaal mee eens!!!
Heleen.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Biker

Bericht door Biker »

Ik zie de BT020NT er echter niet bij staan, wel de BT020RU (NT) alleen weet ik niet of dit dezelfde is want er staat geen foto bij en mijn motor staat bij de dealer :cry:

Ik woon in Veldhoven en de site geeft als montageadres, Vlijmen, Veenendaal en Echt aan. Dat is best een eindje!
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

biker schreef:Ik woon in Veldhoven en de site geeft als montageadres, Vlijmen, Veenendaal en Echt aan. Dat is best een eindje!
....ennnn errug lastig als je geen ander vervoer als je Strom hebt...... :roll: :roll: :lol:
Ik zie me al rijden met een "reserve-band" achterop!....... :wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Biker

Bericht door Biker »

Stroompje schreef:
biker schreef:Ik woon in Veldhoven en de site geeft als montageadres, Vlijmen, Veenendaal en Echt aan. Dat is best een eindje!
....ennnn errug lastig als je geen ander vervoer als je Strom hebt...... :roll: :roll: :lol:
Ik zie me al rijden met een "reserve-band" achterop!....... :wink:
Je kunt de band ook af laten leveren op het montageadres.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

biker schreef:
Stroompje schreef:
biker schreef:Ik woon in Veldhoven en de site geeft als montageadres, Vlijmen, Veenendaal en Echt aan. Dat is best een eindje!
....ennnn errug lastig als je geen ander vervoer als je Strom hebt...... :roll: :roll: :lol:
Ik zie me al rijden met een "reserve-band" achterop!....... :wink:
Je kunt de band ook af laten leveren op het montageadres.
Ja hallo..... dus weer niet verder gelezen, mijn neus wordt steeds korter :wink: :oops: :oops:
:arrow: je weet toch dat ik alleen het V-Strom forum maar lees..... :roll: :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
L-Strom

Bericht door L-Strom »

Ik denk dat als je met je gedemonteerde wiel naar een motordealer in je eigen omgeving gaat er niet zoveel prijsverschil meer is. Meestal krijg je er 20% korting, en word hij gratis gemonteerd en gebalanceerd. Als ik dan zie waar de montage adressen zijn en wat je ervoor af mag rekenen(20-25 euro), Kan ik daar de moeite niet voor doen.

Leo.
Remakil

Bericht door Remakil »

Ik rij gewoon naar Sabra in Geldermalsen... dan hoef ik niet moeilijk te doen, kan er zo binnenrijden en ze monteren de boel ter plekke... :)

Als ik eerst een band moet bestellen, of ophalen en dan zelf m'n wiel moet demonteren, band laten opzetten enz. enz. kost me dat veel meer tijd! Dus naar Sabra, wat voor mij een kwartiertje rijden is, en daar een band laten wissellen, wat doorgaans goedkoper is dan bij de dealer... ;)
Brunkes

Nieuw rubber

Bericht door Brunkes »

Dinsdag ll nieuwe achterband (Bridgestone Trail Wing) laten leggen bij Bandencentrale WILLEMS in NIEUWERKERKEN (bij SINT-TRUIDEN) voor 135 euro all in. Goeie prijs noem ik dat !!! :lol:

Groetjes. Brunkes
Biker

Bericht door Biker »

Nog een goedkope bandensite: http://www.motorbandenmarkt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Vdude

Bericht door Vdude »

Ik koop ze tegenwoordig bij rodamoto, ergens in Spanje.
Supergoedkoop, en ik flap ze er zelf wel op met een paar bandenlichters.

Doe ik trouwens ook met m'n autobanden...
Alleen dan moet ik ze nog wel laten balanceren.

Motorbanden balanceer ik zelf met zo'n apparaatje van Tante Louize
Plaats reactie