Prijsschommeling banden

ja, die twee stukjes rubber...
Plaats reactie
The V

Prijsschommeling banden

Bericht door The V »

Wie is er een beetje op de hoogte van de prijsschommelingen van de banden? Ik heb nu namelijk meer betaald voor een zelfde achterband dan 6 maanden geleden. Straks even de nota's erbij pakken en dan zal ik ze even uiteen zetten.
Toontje

Bericht door Toontje »

Dat alles duurder wordt is toch geen nieuws :?
Strommie

Bericht door Strommie »

n.v.t.
Laatst gewijzigd door Strommie op vr 17-02-2006, 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Dutchchef

Re: Prijsschommeling banden

Bericht door Dutchchef »

The V schreef:Wie is er een beetje op de hoogte van de prijsschommelingen van de banden? Ik heb nu namelijk meer betaald voor een zelfde achterband dan 6 maanden geleden. Straks even de nota's erbij pakken en dan zal ik ze even uiteen zetten.
Rubber is een olieproduct, en je heb gemerkt dat het tanken duurder is :( dus ook alle producten die er van gemaakt worden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Correctie; rubber is een natuurproduct en komt van de rubberboom. Banden bestaan voor een groot deel uit synthetisch rubber oftewel Ethyleen-Propyleen-Dieen-Polymethyleen (EPDM). En dat heeft als grondstof inderdaad olie..... :wink:
Laatst gewijzigd door Iron Horse op do 24-11-2005, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Strommie

Bericht door Strommie »

n.v.t.
Laatst gewijzigd door Strommie op vr 17-02-2006, 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Dutchchef

Bericht door Dutchchef »

Strommie schreef:Dan is het géén correctie, maar de 2e keer (1x door @Dutchchef, en nu door jou @I.H.) hetzelfde als wat ik al zei:
Diezelfde ruwe olie, wordt ook gebruikt in de produktie van banden.
Geeft niet hoor :lol:
:worship: :? sorry ....

De prijzen aan banden leggen?
The V

Bericht door The V »

Dutchchef schreef:
Strommie schreef:Dan is het géén correctie, maar de 2e keer (1x door @Dutchchef, en nu door jou @I.H.) hetzelfde als wat ik al zei:
Diezelfde ruwe olie, wordt ook gebruikt in de produktie van banden.
Geeft niet hoor :lol:
:worship: :? sorry ....

De prijzen aan banden leggen?
:D :D :D :D :D :D :D :D
Strommie

Bericht door Strommie »

Dat lijkt mij een goeie .... de prijzen aan banden leggen :schater:

Maar achteraf gelezen had Iron Horse toch gelijk: RUBBER is geen olieproduct :wink:

Konden ze maar banden- en of benzine uit (zee-)water produceren ..... water genoeg ..... kijk maar naar buiten :shock:
Plaats reactie