Opstarthulp voor weekendrit

Handige tips of informatie voor op reis met de motor? Zoek je een bepaalde route? Meld en/of vraag ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Opstarthulp voor weekendrit

Bericht door Framomile »

Hoi Medestromers,

Ergens eind september dit jaar ga ik met mijn 4 zwagers ons jaarlijkse motorweekendje doen. Dit jaar is het mijn beurt om een leuke rit in elkaar te draaien.

Uitgangspunt is om vrijdagavond aan te komen in Valkenburg (onze traditie) en van daar uit zaterdagochtend richting de bekende motorgebieden te toeren.We slapen een nachtje in Duitsland/Luxemburg of België en dan zondag weer terug naar huis.

Ik zou graag wat diverse bekende plaatsnamen naar een mooi motorgebied willen hebben om dan in basecamp (on route) een mooie route vanuit Valkenburg te maken.

Dus graag, naam gebied/land/ en wat leuke plaatsen/dorpen, alle tips zijn welkom want ik weet niet waar ik nu moet beginnen zeg maar.

Alvast hartelijk dank,

Franc
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7810
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Opstarthulp voor weekendrit

Bericht door Eikie »

Luxemburg: Klein Zwitserland (Mullertal) Berdorf, Consdorf, Bollendorf, Hotelletje in Wallendorf.
Duitse Eifel: Abenden, Nideggen, Monschau.

Zat te zien in een weekend. Gezellig idee trouwens. Helaas rijden mijn zwagers geen motor :frusty:
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Gebruikersavatar
John007
DL650 berijder
Berichten: 930
Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
Woonplaats: Friesland

Re: Opstarthulp voor weekendrit

Bericht door John007 »

Ik dacht : die heeft startkabels nodig ! :mrgreen:
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Opstarthulp voor weekendrit

Bericht door Framomile »

@Eikie, dank, da's vast een begin. Had ook al een paar route's van GPStrack.nl gedownload om te zien waar ze zoal rijden. Heb nu al voorpret al moet ik wel mijn mandje in nu :!:

@ John, tis maar net hoe je het bekijkt idd maar hoop ze met mijn L2 voorlopig nog niet nodig te hebben 8)

Gr Franc
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Opstarthulp voor weekendrit

Bericht door Framomile »

Wat is dat forum van ons toch handig. Net uit betrouwbare bron weer wat leuke routes ontvangen, gaat wel goed komen nu!

Met dank aan JW en Fogel.

Gr Franc
Plaats reactie