Gevraagd: B&B-Hotel in Jura

Handige tips of informatie voor op reis met de motor? Zoek je een bepaalde route? Meld en/of vraag ze hier!
Plaats reactie
Tukker

Gevraagd: B&B-Hotel in Jura

Bericht door Tukker »

Hallo allemaal

Voor een rondje Franrkijk ben ik opzoek naar een B&B of Hotel in de Jura die uiteraard een beetje motorminded is.
Vooraslnog heb ik er 1 kunnen vinden in Septmoncel (http://www.hotelmontsjura.com) via de site van Motorvision, hier niet geheel onbekend.

Maar dat is er slechts 1, ik hou van meerdere opties!
Wie heeft er nog een mooi adres in de Jura?

Groet,
Eelco
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Gevraagd: B&B-Hotel in Jura

Bericht door Joskestiller »

Dag Eelco, bij het boeken van hotels werk ik meestal via booking.com. Als ik weet rond welk stadje ik een slaapplaats moet boeken tik ik dit in en laat zoeken met een straal van 15km. Meestal geeft dit voldoende mogelijkheden waartussen ik kan kiezen. Als er dan in de omschrijving iets staat over overdekte of afgesloten parkeerplaats voor motor- en fiets week ik zeker dat ik welkom ben.
Ook boek ik steeds hotels die ik op het laatste ogenblik nog kan annuleren zonder kosten. Moest er, om welke reden dan ook, iets gebeuren zodat ik er niet geraak weet ik zeker dat ik de geboekte kamer nog kan afzeggen.

Veel succes met de zoektocht.
PS Zoals de route nu uitgestippeld ligt passeren we Hotel Des Monts Jura in Septmoncel.
Honi soit qui mal y pense!!
Tukker

Re: Gevraagd: B&B-Hotel in Jura

Bericht door Tukker »

@Joskestiller: Uiteraard ben ik op de hoogte van de verschillnde boekingsites. Maar het gaat me om dat extra stukje kwalitatieve info die je niet op deze sites vind. M.a.w. wie heeft er goede ervarignen als motorrijder in een hotel of B&B in de Jura?

Groetje
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Gevraagd: B&B-Hotel in Jura

Bericht door Joskestiller »

Ok, ik snap je helemaal... en kijk ook uit naar de antwoorden! 8)
Laatst gewijzigd door Iron Horse op wo 30-01-2013, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Volledig quoten in een directe reactie is niet nodig en ongewenst!
Honi soit qui mal y pense!!
Tukker

Re: Gevraagd: B&B-Hotel in Jura

Bericht door Tukker »

Nou.... het liep dus verre van storm. Uiteindelijk heb ik er zelf maar twee opgezocht.


http://www.hotel-leprefillet.com in Les Molunes in het zuiden van de Jura
en
http://hotel-peche-randonnee-restaurant ... plain.com/ in Goumois in het noorden van de Jura.

De eerste indruk die je krijgt via hun websites is in ieder geval positief en het mailcontact gaat ook helemaal goed, ze hebben zelfs een overdekt plekje voor motoren.

Heb er nu al zin in!!
Laatst gewijzigd door Iron Horse op ma 15-04-2013, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Externe links a.u.b. altijd tussen [url]link[/url] zetten.
Plaats reactie