zimmer frei sauerland gezocht

Handige tips of informatie voor op reis met de motor? Zoek je een bepaalde route? Meld en/of vraag ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
John007
DL650 berijder
Berichten: 930
Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
Woonplaats: Friesland

zimmer frei sauerland gezocht

Bericht door John007 »

Hallo,

Ik ben op zoek naar een geschikt zimmer frei accomodatie / pension in sauerland.
Iets wat geschikt is voor 4 personen en waar we de motoren in een garage o.i.d. kunnen stallen.
Iemand een idee??

Groet, John
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: zimmer frei sauerland gezocht

Bericht door Iron Horse »

Het is niet direct het Sauerland, maar daarom niet minder mooi en er zijn heel mooie routes te rijden tot wel 25% daling of stijging en dan heb ik van de bochten nog maar niet gesproken. Ik heb het zelf helaas niet met de motor ervaren, maar ik kan je de locatie/appartement van ons forumlid Mieps zeer aanbevelen. Voldoet verder denk ik wel aan je eisen en mogelijke verwachtingen alleen dan niet het Sauerland, maar de Eifel.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: zimmer frei sauerland gezocht

Bericht door Hunter6 »

In elk dorpje heb je enorme keus in Zimmer frei accomodaties, laat staan in de wat grotere plaatsen. Ga gerust op de bonnefooi, kan niet misgaan :wink:
Gebruikersavatar
John007
DL650 berijder
Berichten: 930
Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
Woonplaats: Friesland

Re: zimmer frei sauerland gezocht

Bericht door John007 »

Iron Horse schreef:Het is niet direct het Sauerland, maar daarom niet minder mooi en er zijn heel mooie routes te rijden tot wel 25% daling of stijging en dan heb ik van de bochten nog maar niet gesproken. Ik heb het zelf helaas niet met de motor ervaren, maar ik kan je de locatie/appartement van ons forumlid Mieps zeer aanbevelen. Voldoet verder denk ik wel aan je eisen en mogelijke verwachtingen alleen dan niet het Sauerland, maar de Eifel.
Ik ben daar al eens wezen kijken maar ik zoek nu iets in sauerland.
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
Gebruikersavatar
John007
DL650 berijder
Berichten: 930
Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
Woonplaats: Friesland

Re: zimmer frei sauerland gezocht

Bericht door John007 »

Hunter6 schreef:In elk dorpje heb je enorme keus in Zimmer frei accomodaties, laat staan in de wat grotere plaatsen. Ga gerust op de bonnefooi, kan niet misgaan :wink:
bonnefooi, ja dat kan, maar wij willen eigenlijk van tevoren weten waar we terecht komen.
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: zimmer frei sauerland gezocht

Bericht door Iron Horse »

In het Sauerland ken ik wel een leuk betaalbaar pension met ontbijt en ook appartementen. Gratis zwemmen in het hotel ernaast. Maar je kunt er alleen de motor niet in een garage kwijt. En het dorpje zelf stelt weinig voor. Ben er zelf al een aantal maal geweest. Ook met de motor. Pension Allebrodt, in Bilstein in de buurt van Lennestadt. Misschien is dat iets, heel netjes en schappelijke prijzen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Stroom2
EX- V-Strom berijder
Berichten: 124
Lid geworden op: do 28-10-2004, 19:19
Woonplaats: Lunteren

Re: zimmer frei sauerland gezocht

Bericht door Stroom2 »

Mogelijk heb je hier wat info mbt het sauerland.
Persoonlijk vind ik het gebied nabij de Biggesee/ebbegebirge mooi om te rijden. Je moet dit zoeken tussen attendorn en Valbert aan de voet van het ebbe gebergte.

Succes met zoeken en boeken. http://www.die5.info/Hotel_Recke
Laatst gewijzigd door Stroompje op wo 06-06-2012, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Externe Links tussen de [url] en [/url] code's plaatsen aub.....!!
Groeten Barry/Stroom2.
Plaats reactie