Tentverhuur voor motorrijders

Handige tips of informatie voor op reis met de motor? Zoek je een bepaalde route? Meld en/of vraag ze hier!
Plaats reactie
jan1955

Tentverhuur voor motorrijders

Bericht door jan1955 »

Hoi leden van het V Strom forum,
Mijn vrouw en ik (Jan en Angelique) zijn beide vaak te vinden in de Franse Alpen met onze V strom.
Echter door het vele gesjouw van campingspullen, met name voor motorrijders, zijn wij dit jaar gestart
met het verhuren van bungalowtenten in de Franse Jura, nabij de zwitserse grens. Het grote voordeel is
dat je tent klaarstaat. De benodigde spullen, met uitzondering van je kleding is al op plaats van bestemming.
Misschien dat er via dit forum interesse bestaat voor onze site. http://www.DA-tentverhuur.com.
Uiteraard wordt er aan motorrijders die gebruik maken van onze faciliteiten een korting van 10 % gegeven.
Hopend dat we jullie kunnen verwelkomen op de camping.
Bij intresse kunnen we eventueel een partytent plaatsen voor de motoren. !!!(idee van een van de leden)
Laatst gewijzigd door Gast op zo 26-02-2012, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Leville

Re: Tentverhuur voor motorrijders

Bericht door Leville »

Dag Jan,

Leuk initiatief. Bedankt voor de info.
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: Tentverhuur voor motorrijders

Bericht door Wullebolle »

Interessant initiatief.
En net perfect gelegen in de Jura.

Maare in het voorjaar ook minimum een volle week?
Juni juli augustus snap ik. Maar mei?

Website zit bij favorieten ... komt mischien van pas :bye:
Spooky Action At A Distance !
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: Tentverhuur voor motorrijders

Bericht door Hunter6 »

Dag Jan en Angelique.

Wij huren al jaren een tent bij Roan, Eurocamp, Vacansoleil etc, en ik moet zeggen dat dit voor motorrijders een perfecte manier is van vakantie vieren.
Je hoeft niet te zeulen met bergen bagage en een goed bed, koelkast en kookgerei maakt het zeer aantrekkelijk voor de motorrijder die niet als pakezel door europa wil rijden.
Daarbij zijn jullie tarieven absoluut scherp te noemen.

Ik wens jullie veel succes toe, maar dat komt wel goed zolang jullie er voor zorgen dat de motorrijder van jullie bestaan horen. :bye:
Plaats reactie