Is dit te doen?

Handige tips of informatie voor op reis met de motor? Zoek je een bepaalde route? Meld en/of vraag ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1918
Lid geworden op: wo 25 nov 2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Locatie: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Is dit te doen?

Bericht door PDvD » di 15 feb 2011, 10:11

We zijn bezig om een rondje te plannen voor de zomervakantie. Ik ga samen rijden met een R1200 GS. Hoe denken medestrommers over dit soort weggetjes of is de Strom hier té log voor? bedenk dat ik progressieve stugeg wilbers veren in mijn voorpoten heb zitten...

Zie: http://alpenrouten.de/Peyrefique-Baisse ... #hprofiles


Klik hier om dit filmpje op YouTube te kijken
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning

PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 434
Lid geworden op: zo 26 aug 2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 990 SMT 2013
Locatie: Voorthuizen

Re: Is dit te doen?

Bericht door PvdBogaard » di 15 feb 2011, 10:44

Lijkt me geen probleem. Mocht je voor die tijd nog banden gaan wisselen dan kun je ietwat aangepast schoeisel overwegen. Plan de trippen niet te lang. De gemiddelde snelheid zal tenslotte niet hoog zijn, en de verrassingen qua wegkwaliteit wel... Heel geconcentreerd en bewust reiden. En dat kan wat vermoeiend zijn.

Met al die losse stenen zou ik overwegen om de onderkant van het blok te voorzien van een stevige bescherming. In die omgeving je karter laten leeglopen is eigenlijk een milieumisdrijf... Ziet er zonder meer geweldig uit.
Ik vermoed dat de beleving nog mooier wordt als je een offroad tenue + crosshelm draagt. Maar goed, prijsopdrijven is ook een vak :D

Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1918
Lid geworden op: wo 25 nov 2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Locatie: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: Is dit te doen?

Bericht door PDvD » di 15 feb 2011, 11:29

PvdBogaard schreef:Lijkt me geen probleem. Mocht je voor die tijd nog banden gaan wisselen dan kun je ietwat aangepast schoeisel overwegen. Plan de trippen niet te lang. De gemiddelde snelheid zal tenslotte niet hoog zijn, en de verrassingen qua wegkwaliteit wel... Heel geconcentreerd en bewust reiden. En dat kan wat vermoeiend zijn.

Met al die losse stenen zou ik overwegen om de onderkant van het blok te voorzien van een stevige bescherming. In die omgeving je karter laten leeglopen is eigenlijk een milieumisdrijf... Ziet er zonder meer geweldig uit.
Ik vermoed dat de beleving nog mooier wordt als je een offroad tenue + crosshelm draagt. Maar goed, prijsopdrijven is ook een vak :D
Ander pak en helm liggen in de planning, maar daarvoor moet eerst mijn ZZR verkocht worden.
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning

Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1033
Lid geworden op: wo 26 okt 2005, 19:42

Re: Is dit te doen?

Bericht door Hunter6 » di 15 feb 2011, 17:24

Dit soort weggetjes is nu net wat met een All road (zoals de DL serie) heel goed te doen is.
Wel de tip van PvdBogard aannemen en een stenenvanger plaatsen onder het blok. Af en toe wipt er een steen omhoog en die heeft geen enkel probleem met de plastic kuippunt. En daarachter zit toch een kwetsbaar olie filter.
Eventueel de bandendruk verlagen naar 1,5 bar waardoor de motor wat minder nerveus reageert op steentjes.

Verder is het voor je eigen plezier zeker aan te raden om een dagje Allroad cursus te nemen. Bepaalde off road technieken worden je daar geleerd waardoor het een stuk leuker wordt. Voor de prijs hoef je het niet te laten, bij de KNMV o.a. al voor €130,-

Have fun :lol:

FastLoe
Berichten: 1406
Lid geworden op: za 14 sep 2013, 17:00
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000

Re: Is dit te doen?

Bericht door FastLoe » di 15 feb 2011, 18:46

Dit soort weggetjes zijn voor de meeste motoren geen probleem en zeker voor de V niet. Heb een paar jaar geleden over dit soort weggetjes gereden met een dikke 20 jaar oude volbeladen Honda V45 en zelfs die had er geen moeite mee.
Vorig jaar met de V, in Frankrijk, ook weer volbeladen over dit soort weggetjes geboenderd, wel met de standaard vering op de slapste stand en ook daar geen problemen mee ondervonden.

Het enige probleem wat ik met de standaard bandjes ben tegengekomen waren de modderige stukken. De bandjes liepen snel dicht en dan rij je in feite met slicks door de modder, NIET LEUK.
Een ander probleempje, maar da's wat minder erg als je met z'n twee bent. Als het grindpad langzaam afloopt en je kan niet meer verder :oops:
Achteruit is bijzonder lastig en als het pad dan ook nog eens te smal is om om te keren.......

Speciaal daarvoor heb ik op m'n DL1000 een 650 zadel, is lager dus heb je met je voeten meer grip met achteruit "lopen"

Een luchtige helm is aan te bevelen op dit soort trips :wink:

Gebruikersavatar
Pébé
DL1000 berijder
Berichten: 209
Lid geworden op: wo 26 aug 2009, 19:00
Mijn motor is een: DL1000A
Locatie: Waalwijk

Re: Is dit te doen?

Bericht door Pébé » di 15 feb 2011, 19:44

Leuk filmpje, krijg er direkt weer zin in!
Behalve carterbescherming, denk ook eens aan off-road footsteps: bij lastiger stukken is staan zeer aan te bevelen!
Veel plezier,
Peter

Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 1334
Lid geworden op: za 12 aug 2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Locatie: Vlissingen-ZL

Re: Is dit te doen?

Bericht door Peterzeeland » wo 16 feb 2011, 10:35

Supergaaf!!!
Lekker staan op de steps, stuur losjes in de knuistjes, laat hem maar rollen.

Banden is een hele goede tip ! modder-banden
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100

FastLoe
Berichten: 1406
Lid geworden op: za 14 sep 2013, 17:00
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000

Re: Is dit te doen?

Bericht door FastLoe » wo 16 feb 2011, 17:47

Peterzeeland schreef:Banden is een hele goede tip ! modder-banden
Daarom zitten er bij mij sinds deze week ook de Heidenau's onder :bye:

Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 6752
Lid geworden op: ma 24 jul 2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Locatie: Bij Tilburg

Re: Is dit te doen?

Bericht door Sparkle Black Peter » do 17 feb 2011, 01:44

Pim,

Een aantal van ons hebben de Pyreneeën op de V-Strom doorkruist. Hier waren ook een aantal van deze weggetjes met redelijk grote stenen. Een Carterbeschermer is op dit soort wegen een 'MUST'' Ook sloffen met iets meer profiel is aan te raden. Maar met de standaard bandjes is het ook te doen, mits het droog is. En zoals Peter al aangaf; Gaan staan, stuur losjes in de hand en de benen tegen de tank drukken. Op onze motoren zaten trouwens Off-Roadsteps. ERg leuk om te doen.

Afbeelding
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?

Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1918
Lid geworden op: wo 25 nov 2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Locatie: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: Is dit te doen?

Bericht door PDvD » vr 18 feb 2011, 09:17

Als het echt blubber is gaan we dit soort weggetjes niet op. Ik wil het gewoon bij mijn battlewings houden. Gaat gewoon goedkomen dus... misschien dan maar zo'n degelijke keienvanger onder de motor hangen (alhoewel ik die lelijk vind.... )
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning

Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 2259
Lid geworden op: za 02 mei 2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Locatie: Belgische kust

Re: Is dit te doen?

Bericht door Wullebolle » vr 18 feb 2011, 10:28

Het YT kanaal van een GS rijder ...

2 uur puur genieten van schitterende filmpjes
relax achterover met een paar blikjes bier en zak chips ...
gegarandeerd dat je na 2 minuten zit mee te leunen op je stoel O:-)

Kijk vooral naar de 4 filmpjes onderaan de lijst bij Casterino & Col de Tende
Qua steenslag weggetjes is dit zowat waar de TS op doelde
De eerste van de Tunnels is ook leuk (de rest ook trouwens)

http://www.youtube.com/user/gsbeak
Laatst gewijzigd door Daring Red Frank op za 19 feb 2011, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link aangepast... (NB: Plaats EXTERNE links tussen de [url] en [/url] code!)
Spooky Action At A Distance !

Gebruikersavatar
Keinu
DL1000 berijder
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 01 feb 2008, 17:34
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000
Locatie: Sint Michielsgestel

Re: Is dit te doen?

Bericht door Keinu » vr 18 feb 2011, 21:56

Misschien is de "Grosser alpen strassen Fuhrer" van Denzel iets voor je.
Hier in staan ruim 600 alpen straten , verhard en onverhard, uitgebreid in beschreven.

Ik heb hem zelf ook aangeschaft omdat ik deze zomer ook die kant opga :worship: :-)}

http://www.jvw.nl/europa-regio-s-alpen- ... uk-p-21430
http://www.denzel-verlag.de/

Veel voor-plezier
Lex
Drive like the wind, but don't smell like one!

Gebruikersavatar
DesertStrom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 355
Lid geworden op: vr 10 apr 2009, 01:40
Mijn motor is een: Triumph Tiger Explorer
Locatie: Uitgeest

Re: Is dit te doen?

Bericht door DesertStrom » za 19 feb 2011, 02:55

FastLoe schreef:........ Als het grindpad langzaam afloopt en je kan niet meer verder :oops:
Achteruit is bijzonder lastig en als het pad dan ook nog eens te smal is om om te keren.......
Aan de ene kant een bergwand, aan de andere kant de afgrond. En daar sta je dan. Voor je lol. In je vakantie. En alleen nog maar achteruit de berg op kunnen met een volgeladen motor in 30 graden zonneschijn.
Af en toe heb ik er nog nachtmerries van.

Oh en zoals hierboven al genoemd, beter een deuk in je keienvanger dan een gat in je carter.

FastLoe
Berichten: 1406
Lid geworden op: za 14 sep 2013, 17:00
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000

Re: Is dit te doen?

Bericht door FastLoe » za 19 feb 2011, 10:27

DesertStrom schreef:Aan de ene kant een bergwand, aan de andere kant de afgrond. En daar sta je dan. Voor je lol. In je vakantie. En alleen nog maar achteruit de berg op kunnen met een volgeladen motor in 30 graden zonneschijn.
Af en toe heb ik er nog nachtmerries van.
Maar dat zijn nou net de vakantie tripjes die je het langst bijblijven. Over 10 jaar weet je alle details nog.

Wat weet je nog van je 2 weken strandvakantie van een jaartje of 10 geleden. Waarschijnlijk nix meer, of je moet toevallig aan je vakantie vriendinnetje zijn blijven plakken, anders weet je waarschijnlijk niet eens meer op welk strand je je hebt liggen vervelen.

Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1033
Lid geworden op: wo 26 okt 2005, 19:42

Re: Is dit te doen?

Bericht door Hunter6 » za 19 feb 2011, 11:26

Misschien een leuk vervolg voor de ofroad cursus welke sommige forum gebruikers gaan doen?
Ergens in juli naar een camping in Italië en daar 3 of 4 dagen over onverharde passen rijden.
Noppen banden zijn niet vereist voor dit soort passen.

FastLoe
Berichten: 1406
Lid geworden op: za 14 sep 2013, 17:00
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000

Re: Is dit te doen?

Bericht door FastLoe » za 19 feb 2011, 11:44

Offe, dichterbij en makkelijker aan te rijden (2 uurtjes) Op vrijdag richting Ardennen, op zaterdag de hele dag in het bos spelen, met alternatieven voor de jongens die op het afalt willen blijven en zondag via the long way home?

Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1033
Lid geworden op: wo 26 okt 2005, 19:42

Re: Is dit te doen?

Bericht door Hunter6 » za 19 feb 2011, 17:18

Lijkt me ook leuk, al is "in het bos spelen" iets anders dan de "Schotterpistes" in de alpen.
Nu heb ik nog nooit met een zware allroad "in het bos" gespeeld :lol: heb wel wat onverhard gereden in de alpen en ben er van overtuigd dat de meesten van ons het daar schade vrij kunnen houden.
Bij "in het bos" spelen verwacht ik meer zand/modder paden en dat vergt iets meer gevoel van de rijder (denk ik tenminste, correct me if i'm wrong).
De "Schotterpistes" in de alpen zijn voornamenlijk puin wegen met hier en daar een grotere steen (±10cm), waar je meestal prima omheen kunt

FastLoe
Berichten: 1406
Lid geworden op: za 14 sep 2013, 17:00
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000

Re: Is dit te doen?

Bericht door FastLoe » za 19 feb 2011, 17:54

Ja, in de Alpen, moet je meer zien als onregelmatig verhard, in de Ardennen regelmatig echt onverhard maar goed te doen. Vorig jaar heb ik nog iemand mee genomen die op een gemotoriseerde leunstoel (Honda Shadow) ook gewoon daar over de natte bospaden mee kon komen

Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1033
Lid geworden op: wo 26 okt 2005, 19:42

Re: Is dit te doen?

Bericht door Hunter6 » za 19 feb 2011, 23:22

Ja, als een sjopper mee kan komen, dan zal het ons toch ook moeten lukken :lol:

Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1918
Lid geworden op: wo 25 nov 2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Locatie: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: Is dit te doen?

Bericht door PDvD » za 26 feb 2011, 17:16

Voor de zekerheid maar alvast valbeugeltjes besteld. Voor wat betreft de onderkant houd ik het even op de originele bak die er bij mij onder hangt. Kan weliswaar kapot gaan bij grote stenen maar houdt toch wel het e.e.a. tegen.
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning

Gebruikersavatar
Bozobin
DL650 berijder
Berichten: 2977
Lid geworden op: do 27 jan 2011, 15:13
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Is dit te doen?

Bericht door Bozobin » wo 13 apr 2011, 10:01

PDvD schreef:We zijn bezig om een rondje te plannen voor de zomervakantie. Ik ga samen rijden met een R1200 GS. Hoe denken medestrommers over dit soort weggetjes of is de Strom hier té log voor? bedenk dat ik progressieve stugeg wilbers veren in mijn voorpoten heb zitten...

Zie: http://alpenrouten.de/Peyrefique-Baisse ... #hprofiles


Klik hier om dit filmpje op YouTube te kijken
Daar ben ik 3 jaar geleden nog hard van teruggekomen.
Met een Strom met bagage en passagier (ik) en mijn maar (alleen) op 1200GS adventurer zo'n paadje ingereden.
We kwamen niet verder dan pakweg 1km, toen lag die GS op z'n plaat :-) !!!
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)

Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986

(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3

FastLoe
Berichten: 1406
Lid geworden op: za 14 sep 2013, 17:00
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000

Re: Is dit te doen?

Bericht door FastLoe » wo 13 apr 2011, 17:16

Bozobin schreef:Daar ben ik 3 jaar geleden nog hard van teruggekomen.
Met een Strom met bagage en passagier (ik) en mijn maar (alleen) op 1200GS adventurer zo'n paadje ingereden.
We kwamen niet verder dan pakweg 1km, toen lag die GS op z'n plaat !!!
Maar het gaat erom of het met een Vstrom te doen is en da's geen probleem

Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1918
Lid geworden op: wo 25 nov 2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Locatie: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: Is dit te doen?

Bericht door PDvD » wo 13 apr 2011, 19:20

En motorbeheersing is een 2e...
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning

FastLoe
Berichten: 1406
Lid geworden op: za 14 sep 2013, 17:00
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000

Re: Is dit te doen?

Bericht door FastLoe » wo 13 apr 2011, 19:33

Let op 3'38", ze vergeen daar rechtsaf te gaan, dat leuke paadje rechts omhoog.
Zonde hoor

Gebruikersavatar
Bozobin
DL650 berijder
Berichten: 2977
Lid geworden op: do 27 jan 2011, 15:13
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Is dit te doen?

Bericht door Bozobin » wo 13 apr 2011, 21:56

Hunter6 schreef:Ja, als een sjopper mee kan komen, dan zal het ons toch ook moeten lukken :lol:
http://fotoboek.luiemotorfiets.net/foto ... /foto/8133

Je bedoeld zoiets ?
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)

Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986

(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3

Gebruikersavatar
Bozobin
DL650 berijder
Berichten: 2977
Lid geworden op: do 27 jan 2011, 15:13
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Is dit te doen?

Bericht door Bozobin » wo 13 apr 2011, 21:59

FastLoe schreef:
Bozobin schreef:Daar ben ik 3 jaar geleden nog hard van teruggekomen.
Met een Strom met bagage en passagier (ik) en mijn maar (alleen) op 1200GS adventurer zo'n paadje ingereden.
We kwamen niet verder dan pakweg 1km, toen lag die GS op z'n plaat !!!
Maar het gaat erom of het met een Vstrom te doen is en da's geen probleem
Sorry, ik zag die GS nog liggen :-).

Veels te lomp die beesten ......
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)

Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986

(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3

FastLoe
Berichten: 1406
Lid geworden op: za 14 sep 2013, 17:00
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000

Re: Is dit te doen?

Bericht door FastLoe » wo 13 apr 2011, 23:15

Bozobin schreef:
Hunter6 schreef:Ja, als een sjopper mee kan komen, dan zal het ons toch ook moeten lukken :lol:
http://fotoboek.luiemotorfiets.net/foto ... /foto/8133

Je bedoeld zoiets ?
Ik kan de bedoelde foto van jou niet zo snel vindn maar let eens op dit filmpje:
http://vimeo.com/21072468
Vanaf een minuutje of 6:40. Een glimmende Honda Shadow vol in de bagger

Gebruikersavatar
Bozobin
DL650 berijder
Berichten: 2977
Lid geworden op: do 27 jan 2011, 15:13
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Is dit te doen?

Bericht door Bozobin » wo 13 apr 2011, 23:42

FastLoe schreef:
Bozobin schreef:
Hunter6 schreef:Ja, als een sjopper mee kan komen, dan zal het ons toch ook moeten lukken :lol:
http://fotoboek.luiemotorfiets.net/foto ... /foto/8133

Je bedoeld zoiets ?
Ik kan de bedoelde foto van jou niet zo snel vindn maar let eens op dit filmpje:
http://vimeo.com/21072468
Vanaf een minuutje of 6:40. Een glimmende Honda Shadow vol in de bagger
Zoek maar even op Baggermagna :-).

http://fotoboek.luiemotorfiets.net/
fotos/Vakanties/Dolomieten_2004/foto/12999

Waarom worden die links ingekort ?

Nah, effe plakken en dan moet het zo maar.
Laatst gewijzigd door Stroompje op do 14 apr 2011, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Externe links AUB tussen de [url] en [/url] code's plaatsen!
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)

Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986

(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3

Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 7006
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1000A L4
Locatie: Lunteren.

Re: Is dit te doen?

Bericht door Stroompje » do 14 apr 2011, 16:31

:arrow: wat dacht je waar de Afbeelding code's voor zijn..... :?: misschien voortaan gebruiken....... :!: :!:
Handig hè.... :schater:


Afbeelding
AfbeeldingGreetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}

Gebruikersavatar
Bozobin
DL650 berijder
Berichten: 2977
Lid geworden op: do 27 jan 2011, 15:13
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Is dit te doen?

Bericht door Bozobin » do 14 apr 2011, 21:57

Stroompje schreef: :arrow: wat dacht je waar de [img]en[/img] code's voor zijn..... :?: misschien voortaan gebruiken....... :!: :!:
Handig hè.... :schater:
Nooit te oud om te leren .....

O, wacht effe die staan hierboven !
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)

Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986

(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3

Gebruikersavatar
Mieps
Berichten: 187
Lid geworden op: di 05 apr 2011, 10:39
Mijn motor is een: leen-Blade... VStrom = te koop!
Locatie: Großlittgen
Contacteer:

Re: Is dit te doen?

Bericht door Mieps » vr 15 apr 2011, 07:54

Ik ben jaloers op jullie...
Op de vorige brommers had ik nooit een probleem cuircuits af te scheuren etc...
Maar o-wee als ik een horde steentjes tegenkwam... ik was een watje..
Nu op mijn kleintje scheur ik ook dan door :wink:
Maar ik moet nog erg veel leren (nieuwe uitdaging!) in het off-road rijden. Dus ik ben jaloers op hoe jullie dat doen...
Ik wil eens een off-road training gaan volgen, lijkt me geen slecht plan... :bye:

Van achter de pc geniet ik van die woeste plannen van jullie! Respect! :worship:
Groetjes uit de Eifel...! ;-)

Gebruikersavatar
Bozobin
DL650 berijder
Berichten: 2977
Lid geworden op: do 27 jan 2011, 15:13
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Is dit te doen?

Bericht door Bozobin » vr 15 apr 2011, 09:58

Mieps schreef:Ik ben jaloers op jullie...
Ik wil eens een off-road training gaan volgen, lijkt me geen slecht plan... :bye:

:worship:
Vooral de blauwe zijn er erg goed inAfbeelding
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)

Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986

(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3

FastLoe
Berichten: 1406
Lid geworden op: za 14 sep 2013, 17:00
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000

Re: Is dit te doen?

Bericht door FastLoe » vr 15 apr 2011, 16:31

Nou jongens en meisjes, in juni gaan we in de Ardennen/Eiffel zatvan het asfalt af hoor

Plaats reactie