Gezocht: off road ritten Veluwe

Handige tips of informatie voor op reis met de motor? Zoek je een bepaalde route? Meld en/of vraag ze hier!
Plaats reactie
SWR

Gezocht: off road ritten Veluwe

Bericht door SWR »

Hey allemaal.

Weet iemand hier rond om de Veluwe nog leuke plekken om een beetje trail/offroad te gaan rijden?
Ik weet zelf wel een paar plekken maar helaas is het daar niet legaal.
Gebruikersavatar
Redhead
DL650 berijder
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 25-05-2009, 08:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom VX800
Woonplaats: gem renkum
Contacteer:

Re: Gezocht: off road ritten Veluwe

Bericht door Redhead »

Reageer hier onderling op svp.

Maak niet heel NL wijs. :mrgreen:

gr. Martin
Ralph

Re: Gezocht: off road ritten Veluwe

Bericht door Ralph »

Ik houd me ook zeer aanbevolen voor leuke off road routes!
Liefst een beetje in het midden van het land maar als we er een stuk voor moeten rijden is het ook niet erg.

Groeten,
Ralph
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Gezocht: off road ritten Veluwe

Bericht door RvGS »

SWR schreef:Ik weet zelf wel een paar plekken maar helaas is het daar niet legaal.
Verpest het ajb niet voor de rest :!: :!:

  • Keep in mind:
    •Wij respecteren ‘Code groen’; Dit betekent dat we op de paden blijven, de akkers en bossen zijn immers geen openbaar terrein.
    •Ga alleen daar waar het voor voertuigen is toegestaan (boete's zijn niet mals, en terecht!).
    •De uitlaten produceren niet meer dan de wettelijk toegestane decibellen (minder heeft de voorkeur).
    •Bij wandelaars en fietsers houden we in en zorgen ervoor dat deze geen onnodige hinder van ons hebben. Laten ze hun huisdier uit, dan geven wij hen de gelegenheid deze aan te lijnen.
    •Bij ruiters is gebleken dat we er goed aan doen om te stoppen en de motor stil te zetten.
    •Een vriendelijk knikje of groet geeft vaak leuke reacties.
Tip:
Lees eens hier in het forum, of heb je je :shock: niet op :?: :schater:

Deze is commercieel, maar voor een paar euro, leuke route en fun is het wel waard.

én lees eens hier wat er zoal te gebeuren staat . . .
Je kan op die site altijd zelf wel onderling het één of ander ritje organiseren met een paar man. Hier op dit forum zijn niet zo heel veel van die figuren :mrgreen:

btw, je rijdt tenslotte een XT, is er niet één of ander XT forum, lijkt me toch wel, dat is oer-motor van het off-roaden :!:
Die organiseren neem ik aan ook nog wel het e.e.a. aan off-road.

ff googlen en suc6 is verzekerd, ik weet het zeker :-)}

Groet, Robert |
Plaats reactie