rit van IJmuiden naar...

Handige tips of informatie voor op reis met de motor? Zoek je een bepaalde route? Meld en/of vraag ze hier!
Plaats reactie
Ed Jonkmans

rit van IJmuiden naar...

Bericht door Ed Jonkmans »

Binnenkort vertrekken we vanuit Ijmuiden voor 8 dagen naar Schotland. Nu dachten we eraan om bij onze terugkomst in IJmuiden (als we nog een propere onderbroek en een paar zuivere sokken hebben, en als het weer wat meezit natuurlijk) een stukje van Nederland te ontdekken. Onze interesse gaat uit naar een 1 of 2-daagse rit naar het bovenste gedeelte van Nederland. We zijn toch bijna in de buurt, vandaar ... (anders doen we waarschijnlijk die moeite niet om tot daar te rijden)
Zijn er mensen die wat tips hebben?
Routes voor Garmin of zo? Een motorvriendelijk goedkoop hotelletje (B&B)?
Grtz
Ed
Remko

Re: rit van Ijmuiden naar...

Bericht door Remko »

Gelijk naar het uiterste noorden rijden en een tweede pontje nemen, maar dan naar Texel.

Motor vriendelijk is alles hier maar je zou 't Anker kunnen proberen!!

Als ik daar v strommer tref geef ik wel een brul en tracteer ik op een biertje in de naastgelegen kroeg!!!!



:D :D
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4215
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: rit van Ijmuiden naar...

Bericht door Frank »

Je zou naar Friesland kunnen rijden en gaan slapen bij Simmerwille in Eernewoude en daarna de Frieslandtocht van Kermit en Petra gaan rijden. Zoals ongeveer 65 V-Stromers 25 april jongstleden deden...

Topic vind je hier: Noorderstroomtreffen Friesland
De route in GPS staat ook ergens in die topic en anders heb ik 'm nog wel ergens paraat...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: rit van IJmuiden naar...

Bericht door Stroompje »

:arrow: Woooow Ed Schotland......... :-)} :P
en dan afkicken in NL..... :roll: ....jij durft :lol:

PS. fijne vakantie toegewenst daar in mijn mooie Schotland :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Ed Jonkmans

Re: rit van IJmuiden naar...

Bericht door Ed Jonkmans »

Heleen, bedoel je nu dat Nederland maar povertjes is om te rijden vergeleken met Schotland?
Is Schotland zoooooooooo mooi dat al de rest verbleekt?
Het weer zal in Schotland wel een bepalende factor zijn denk ik. Maar da's dan weer Schotland bekeken door een zwarte bril.
Ooit zei een wijs man me: " Er bestaat geen slecht weer, alleen slechte regenkledij! " En ja, dat is een waarheid zo groot als een koe!
En de lieve midgets kunnen er waarschijnlijk niets aan doen dat ze zo zijn.
Grtz
Ed
Plaats reactie