Routes / slaapplaatsen Zweden gezocht.

Handige tips of informatie voor op reis met de motor? Zoek je een bepaalde route? Meld en/of vraag ze hier!
Plaats reactie
Renevw

Routes / slaapplaatsen Zweden gezocht.

Bericht door Renevw »

Mijn ouders zijn van plan hun vakantie op de strom door zweden te gaan doorbrengen. Ze willen een beetje langs de rechterkant gaan trekken. Ik ben al wel eens een beetje gaan zoeken naar leuke route bestanden maar heb nog niet veel gevonden. Zijn er hier misschien nog mensen met tips en of al reeds gerede route's die misschien wel opgeslagen zijn?

Gr Rene.
Pink

Bericht door Pink »

Bij Stockholm linksaf. En dan naar Noorwegen. :D

Ik heb een kaart van Zweden gehad met alle motorroutes er op. Die waren paars ingekleurd. Ik zag de meerwaarde er niet van. Zweden is een mooi land maar op den duur wel saai vind ik. Vandaar bovenstaande tip. Noorwegen is één grote motorroute.

Jammer alleen dat ik dit jaar weer met de auto ga. :?
Renevw

Bericht door Renevw »

Haha, dat las ik dus al in een ouder topic :D. Vorig jaar zijn ze al naar Noorwegen geweest en ik heb de foto's gezien.. poeh!. In Zweden zijn we vroeger ook al eens geweest met de oto. Maar ze willen nu echt specifiek naar zweden dus vandaar :).
wr450f'05

Bericht door wr450f'05 »

ik ga ook naar zweden dit jaar.

Ik laat alleen de V-strom thuis en neem de noppenmotor mee, dus aan mijn routes hebben ze niet zo heel veel.

Zweden is ontzettend mooi ook voor de motor, alleen je hebt heel veel gravelwegen in zweden naarmate je hoger in het land komt.
Plaats reactie