Tripje naar Rügen

Handige tips of informatie voor op reis met de motor? Zoek je een bepaalde route? Meld en/of vraag ze hier!
Plaats reactie
Zwarte Rinus

Tripje naar Rügen

Bericht door Zwarte Rinus »

Hallo V-strommers,

Mijn man en ik willen binnenkort een paar dagen naar het Noordduitse schiereiland Rügen op de motoren.
Is iemand van jullie al eens die kant op geweest? Hebben jullie leuke (reis)tips? Wij willen op de bonnefooi gaan en dan overnachten in bed&breakfasts of pensions / hotelletjes. Bestaat die mogelijkheid eigenlijk wel in die streken?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties :D
Alvast bedankt!

Groet,
Ingrid
Remko

Bericht door Remko »

Op de Bonnefooi??? Zo'n ding van Triumph????




En ik maar denken dat dit een VStrom forum is!!!!!





:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:












Als je op de bonnefooi gaat moet je natuurlijk niet om tips vragen!!!



:D :D :D :D :D :D :D
Zwarte Rinus

Bericht door Zwarte Rinus »

Nou, ik ben niet echt blond of zo, maar van dit antwoord snap ik geen hout :shock:

Groet'n,
Ingrid
FireTaz

Bericht door FireTaz »

bonnefooi is een verbastering van bonneville, een type motorfiets van triump. ik denk dat het als een grapje bedoelt is en niet om je er tussen te nemen of erger....
maar ik moest het ook even herlezen voor ik het snapte hoor.
Zwarte Rinus

Bericht door Zwarte Rinus »

Oh :lol:

maar uh, is nog niemand van jullie die kant op geweest, dan?

groet'n,
Ingrid
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Bericht door Frank »

Remko schreef:Als je op de bonnefooi gaat moet je natuurlijk niet om tips vragen!!!
Ik denk dat Remko bedoelt dat als je op de bonnefooi gaat, je geen tips vraagt. Op de bonnefooi betekent namelijk dat je onvoorbereid gaat. Als je dan hier tips krijgt, ga je niet meer op de bonnefooi...

Ik ben die kant in ieder geval nog niet op geweest, maar het lijkt me wel een mooi gebied...


Frank
Plaats reactie