Tripje naar Stella Alpina

Handige tips of informatie voor op reis met de motor? Zoek je een bepaalde route? Meld en/of vraag ze hier!
Plaats reactie
Marks5335
Berichten: 1
Lid geworden op: za 15-07-2017, 12:19
Mijn motor is een: 2016 Suzuki V-Strom DL 1000 Adventure

Tripje naar Stella Alpina

Bericht door Marks5335 »

Willen met kleine groep op donderdag vertrekken naar Stella Alpina waar we zaterdag einde middag willen aankomen.
Hebben mensen ideeen over een leuke route zonder snelweg.


Sent from my iPad using Tapatalk
2016 Suzuki DL 1000 Adventure, 1976 Kawasaki 400S3, 1972 Kawasaki 750H2
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7810
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Tripje naar Stella Alpina

Bericht door Eikie »

Tom Tom kronkelroute een idee ? Maar denk alleen dat je dan niet op zaterdag aankomt
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Gebruikersavatar
Heppie
Berichten: 661
Lid geworden op: di 20-03-2018, 06:32
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 650 XT 2018
Woonplaats: Amstelveen

Re: Tripje naar Stella Alpina

Bericht door Heppie »

Weet ik wel zeker :lol:
Als je het gevoel hebt dat je niet genoeg vermogen hebt om lekker te rijden is de weg niet bochtig genoeg. :-)}
:bye: Robert Jan :-)}
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Tripje naar Stella Alpina

Bericht door Iron Horse »

Hoe weet je dat dan zo zeker? Heb je het in ieder geval niet door Mydrive laten berekenen en zeker ook niet gereden.

Met Mydrive kun je niet in 1 keer de route als spannende route laten berekenen. Maar als je hem in drieën opdeelt van Utrecht naar Bergheim, van Bergheim naar Karlsruhe en van Karlsruhe naar Stelle Alpina dan gaat het wel. Zet je de voorwaarden voor bochten en hoogte op minimum dan is het haalbaar. Namelijk eerste traject ca. 4 uur. Tweede traject ca. 6,5 uur en laatste traject ca. 9,5 uur. Iets beter opsplitsen en je rijdt gemiddeld 7 uur per dag. Donderdag, vrijdag en zaterdag ieder ca. 7 uur rijden. Dat is natuurlijk wel theorie, in de praktijk zal het wel wat langer zijn en de pauzes zitten er niet in mee gerekend.

Mydrive kun je ook gebruiken als je geen TomTom hebt, dus je kunt er eens wat mee experimenteren.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Heppie
Berichten: 661
Lid geworden op: di 20-03-2018, 06:32
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 650 XT 2018
Woonplaats: Amstelveen

Re: Tripje naar Stella Alpina

Bericht door Heppie »

Omdat ik dat baseer op mijn eigen TomTom,dat is een ouder model een TTR3 en daar kan ik Mydrive niet op gebruiken.
Maar oké met de nieuwere types zal het dan wel kunnen.
Als je het gevoel hebt dat je niet genoeg vermogen hebt om lekker te rijden is de weg niet bochtig genoeg. :-)}
:bye: Robert Jan :-)}
Plaats reactie