Pyreneeën 2012

Plaats hier uw reisverslagen...
Plaats reactie
Tepie

Pyreneeën 2012

Bericht door Tepie »

Veel plezier met lezen. Echt een aanrader.

https://sites.google.com/site/verslagpyreneen2012/
Laatst gewijzigd door Stroompje op ma 24-12-2012, 18:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Externe Links tussen de [url] en [/url] code's plaatsen aub. Hoe mooi de reis ook was, we vinden het wel fijn als het forum open blijft.
Gebruikersavatar
JeePeetje
DL650 berijder
Berichten: 295
Lid geworden op: vr 23-02-2007, 15:43
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 Een mooie blauwe
Woonplaats: Biervliet (Zeeuwsch-Vlaanderen)

Re: Pyreneeën 2012

Bericht door JeePeetje »

Mooi verslag hoor
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Pyreneeën 2012

Bericht door Aad900 »

Heel leuk verslag met mooie plaatjes :worship: De Pyreneeën staan ook nog op mijn verlanglijst. Maar dit jaar worden het de Dolomieten (voor de 3e keer :P )
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
TimStyle

Re: Pyreneeën 2012

Bericht door TimStyle »

Wat kriebelt het toch om weer naar daar te gaan! Heb het 2 jaar geleden met de bonneville gedaan en heb me beestig geamuseerd!

In mijn ogen zijn de Pyreneeën dan ook niet te vergelijken met de Alpen. De rust en de kalmte die daar is, is puur genieten. Alsof het vergeten bergen zijn. Het gebeurt dikwijls dat je een mooie bergpas neemt zonder ook maar iemand tegen te komen.
En zeker de asfalt aan de Spaanse kant is héérlijk! Daar tegenover ligt de Franse kant er dikwijls zeer slecht bij... maarja, niet dat dat een strom kan storen :-)

Grootste nadeel vond ik dat routes maken dikwijls niet zo eenvoudig is als in de alpen, de passen volgen elkaar niet zo mooi op en ooit moet je een stuk 2 keer doen (niet dat dat erg is) om toch dat ene stukje er bij te nemen.
En de aanrijroute, die is inderdaad lang en vlak.

Maar hoe dan ook, een van de volgende vakanties ben ik terug naar daar aan't rijden!
Lucsa
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 04-12-2009, 10:28
Mijn motor is een: FJR 1300
Woonplaats: Tielt (België)
Contacteer:

Re: Pyreneeën 2012

Bericht door Lucsa »

Prachtig verslag. :duim:
Diverse plaatsen herkend van onze trip daar in 2009.
Groetjes Sabien & Luc
http://www.lucsa1.be/index.htm
Plaats reactie