Filmpje; roadtrip Eifel

Plaats hier uw reisverslagen...
Plaats reactie
Treg

Filmpje; roadtrip Eifel

Bericht door Treg »

Bij deze een kort filmverslag dat ik afgelopen weekend gemaakt heb tijdens onze trip naar de Eifel in Duitsland.
Je ziet helaas niet zo veel van de V-Strom voorbij komen, maar zonder de V-Strom was deze video niet mogelijk gemaakt.

De camera(man) zat er namelijk op...

Have fun :wink: :
http://vimeo.com/47940046
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Filmpje; roadtrip Eifel

Bericht door Iron Horse »

Het zal best een mooie trip geweest zijn (ik zit op dit moment van schrijven midden in de Vulkaan Eifel bij Mieps :bye: ), maar naar mijn bescheiden mening :roll: is het materiaal wel erg (over done) gemonteerd en krijg je nauwelijks de kans om een scene goed te bekijken. Ik wordt er een beetje nerveus van als ik er naar kijk en dat is de rit waarschijnlijk zeker niet geweest. Ik weet ook wel dat een alleen maar rechttoe rechtan opgenomen rit zonder enige montage het direct tegenovergestelde kan zijn, maar mij is het wat té. Ik zie toch liever wie, wat en waar er gereden wordt (is) en dat kan ik helaas in deze video niet.

Maar zoals gezegd, dat is slechts mijn bescheiden mening.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4206
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Filmpje; roadtrip Eifel

Bericht door Frank »

Ik vind het een heel flitsend flimpje... en goed gemonteerd op de maten van de muziek! Top! :duim:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Ma Bella

Re: Filmpje; roadtrip Eifel

Bericht door Ma Bella »

Oh, kan je mooi het rekje die Mieps voor me gereserveerd heeft voor me meenemen, Iron Horse :P
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Filmpje; roadtrip Eifel

Bericht door Iron Horse »

Dat ben ik dan wel weer met Frank eens, het is wel goed gemonteerd op de muziek. :duim: Maar dat doet verder niets af aan m'n eerdere opmerking dat ik het te nelle en te korte opeenvolging vind van de scenes.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Filmpje; roadtrip Eifel

Bericht door Iron Horse »

Ma Bella schreef:Oh, kan je mooi het rekje die Mieps voor me gereserveerd heeft voor me meenemen, Iron Horse :P
Daar heb ik het inderdaad al even met haar over gehad. Ik weet niet waar je woont, dus brengen is een optie afhankelijk van de plaats en hoe snel je het wilt hebben. En opsturen vanuit Nederland is goedkoper, ik denk 6,75. Maar reageer daarvoor even met meer info via PB. Dat gaat de rest van het forum niet aan. Ik vertrek (helaas en noodgedwongen) donderdagochtend, dus als je het daarvoor laat weten en eventueel met Mieps hebt afgestemd dan hoor of lees ik het wel. Ik wil er wel behulpzaam in zijn.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Spurm
Berichten: 1521
Lid geworden op: do 19-08-2010, 17:37
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 blauw/zwart
Woonplaats: Winterswijk - Ratum (the behind corner) Achterhoek :)
Contacteer:

Re: Filmpje; roadtrip Eifel

Bericht door Spurm »

:duim: mooi filmpje, zelf geknipt en geplakt? of is daar een speciaal programmatje voor?
Fietsen is gezond! Eet meer fietsen! :p
Treg

Re: Filmpje; roadtrip Eifel

Bericht door Treg »

Te snel ge-edit?
Tja, dat blijft een kwestie van smaak. :wink:
Ik heb hem meer gemaakt als leuk aandenken voor iedereen die mee was. Niet zozeer als uitgebreid naslagwerk van alle bergpassen.

Wat betreft the making of; het is allemaal gefilmd met een Contour HD, gemonteerd op mijn helm (zodat ik nog kan richten), en later in elkaar ge-edit in Final Cut Pro. Vooral het editten is een klusje, het scheelt dan ook dat ik er aardig wat ervaring mee heb via m'n beroep. 8)
Gebruikersavatar
Cplegt
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 1388
Lid geworden op: zo 17-04-2011, 18:01
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
Woonplaats: Enschede

Re: Filmpje; roadtrip Eifel

Bericht door Cplegt »

Ja, vet filmpje :D , wou dat ik het zo goed kon.
Daar gaat heel veel tijd in zitten.
Ik hoop dat ik over een tijdje mijn eigen vakantie filmpje hier kan neerzetten, en als het ongeveer net zo uit ziet, dan ben ik heeel blij :o) .
Gr. Chiel
DL'er

Re: Filmpje; roadtrip Eifel

Bericht door DL'er »

Tof filmpje hoor!!
Ik ben net terug uit de eifel en ardennen, ook erg mooi gehad en natuurlijk op de Strom. Ik herken direct de tunnel in Altenahr in het filmpje. Daar hebben wij overnacht bij Angela en Toets erg mooie en gezellige plek.

Erwin.
PietB
Berichten: 257
Lid geworden op: di 27-03-2012, 10:36
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L2
Woonplaats: Bolsward

Re: Filmpje; roadtrip Eifel

Bericht door PietB »

Mooi filmpje, de bedoeling is dat wij daar volgend jaar ook heen willen?
gr Piet
On the road again.............
Gebruikersavatar
Jaringb
DL650 berijder
Berichten: 523
Lid geworden op: wo 04-01-2012, 19:05
Mijn motor is een: Witte DL 650 A L1 bj 2011
Woonplaats: marum

Re: Filmpje; roadtrip Eifel

Bericht door Jaringb »

mag ik dan mee :schater:
Laatst gewijzigd door Iron Horse op za 25-08-2012, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quoten in een directe reactie is niet nodig en ongewenst!
Ik blijf genieten van ieder ritje.............op mijn witte strom... 8)
Polly

Re: Filmpje; roadtrip Eifel

Bericht door Polly »

Gaaf Filmpje 8) , erg goed gedaan niet saai en toch een goede indruk wat voor types (motoren en berijders) er bij zaten :-)} :-)} .


Gr Polly. :bye: :bye:
Plaats reactie