Paasweekend naar de Eifel

Plaats hier uw reisverslagen...
Plaats reactie
Dennis013

Paasweekend naar de Eifel

Bericht door Dennis013 »

Als test voor het weekeinde Simmerwille eind arpil (word de eerste keer met de motor) heb ik vandaag voor mij en mijn vriendin de "Kikker"kamer :lol: geboekt in het heksenhuis in de Eifel.

Wij zijn daar te vinden van zaterdag 4 t/m maandag 6 april gewoon ff een lekker weekeindje weg.

Zijn er misschien nog meer mensen die er dan zijn of die leuke tips hebben om te rijden of te bezoeken???
Graafie68

Re: Paasweekend naar de Eiffel

Bericht door Graafie68 »

kijk je uit met elkaar te kussen in die kamer.
voor je het weet is 1 van jullie echt een kikker. :schater:

sorry, geen echte tips. ik ga half mei de eifel ontdekken in het motorhotel am vulkanberg. beheerd door ook een nederlands stel.

veel plezier en onthou glimmende kant boven en rubber on the road.
Dennis013

Re: Paasweekend naar de Eiffel

Bericht door Dennis013 »

Graafie68 schreef:kijk je uit met elkaar te kussen in die kamer. Voor je het weet is 1 van jullie echt een kikker. :schater:
.
Kwaak
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: Paasweekend naar de Eiffel

Bericht door Hunter6 »

Probeer van de grote wegen af te blijven en zoek wat kleinere weggetjes uit. Minder druk, nauwelijks kans op een confrontatie met die POLIZEI en verrassende wegen (soms slecht, soms een racebaan, maar altijd mooi)

Wil je ook nog wat gaan bekijken dan is een rondleiding door het kasteel in Cochem de moeite waard. 's middags koffie drinken op het terras bij Cochem is ook altijd leuk. Hier is een soort motortreffen en het is er altijd gezellig.

Misschien kom ik je nog tegen, als ik je zie zal ik zeker zwaaien (doe ik naar alle motorrijders) :wink:
Dennis013

Re: Paasweekend naar de Eiffel

Bericht door Dennis013 »

Nog 10 nachtjes slapen en dan is het zover mijn eerste vakantie op de motor. Heb alles al vrij ver rond en Ben echt benieuwd hoe het gaat.
Gebruikersavatar
Vstromrijder
DL1000 berijder
Berichten: 112
Lid geworden op: wo 21-05-2008, 22:48
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000
Woonplaats: Monster

Re: Paasweekend naar de Eiffel

Bericht door Vstromrijder »

Dennis013 schreef:Als test voor het weekeinde Simmerwille eind arpil (word de eerste keer met de motor) heb ik vandaag voor mij en mijn vriendin de "Kikker"kamer :lol: geboekt in het heksenhuis in de Eiffel.

Wij zijn daar te vinden van zaterdag 4 t/m maandag 6 april gewoon ff een lekker weekeindje weg.

Zijn er misschien nog meer mensen die er dan zijn of die leuke tips hebben om te rijden of te bezoeken???

Hoi,
Als je daar bent moet je echt even naar piesport rijden, niet ver van Bullay af.
Dit is namelijk een mooie niet al te lange afdaling in piesport. Hier kan je dan goed in de berm gaan staan om foto's te schieten. Echte de moeite waard.
Voor meer informatie kun je dat aan Paul of Pien vragen, Paul had ons deze daling ook geadviseerd.

Afbeelding
Afbeelding

Groeten en veel plezier.
Een dag niet gereden is een dag niet geleefd! ;)
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: Paasweekend naar de Eiffel

Bericht door Hunter6 »

Nou daarvoor hoef je echt niet specifiek naar Piesport. Het stikt daar van dat soort bochten :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Vstromrijder
DL1000 berijder
Berichten: 112
Lid geworden op: wo 21-05-2008, 22:48
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000
Woonplaats: Monster

Re: Paasweekend naar de Eiffel

Bericht door Vstromrijder »

Hunter6 schreef:Nou daarvoor hoef je echt niet specifiek naar Piesport. Het stikt daar van dat soort bochten :lol: :lol: :lol:
Dat klopt, alleen hier heb je een hele goede gelegenheid om foto's te maken. Niet te veel auto's en mooi overzichtelijk.
Een dag niet gereden is een dag niet geleefd! ;)
Dennis013

Re: Paasweekend naar de Eiffel

Bericht door Dennis013 »

Zo nog een half uur en dan naar huis mijn motor nog een laatste wasbeurt geven en helemaal nalopen en dan vertrekken we morgen op het grote avontuur naar de eiffel hoop dat het goed weer is en dat ik mooie fotos kan maken.

Een verslag van de trip komt uiteraard na het paasweekeinde op het forum
Gebruikersavatar
Blije meid!
EX- V-Strom berijder
Berichten: 297
Lid geworden op: za 21-11-2009, 22:56
Mijn motor is een: Triumph Tiger 1050 ABS

Re: Paasweekend naar de Eiffel

Bericht door Blije meid! »

Hoi Dennis, heel veel plezier dit weekend in de Eiffel. Ik hoop dat jullie goed motorweer hebben en dat je fijne weggetjes kunt gaan :-)}
Veel plezier, geniet er van! :bye:
doe eens aardig: daar knap je van op! Afbeelding
Brambo.650

Re: Paasweekend naar de Eiffel

Bericht door Brambo.650 »

Dennis, veel plezier en ik duim voor je dat het weer je niet in de steek laat.
Plaats reactie