Filmpje IJsland deel III

Plaats hier uw reisverslagen...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Calimero
DL650 berijder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 12-07-2014, 22:51
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 L3 (2013)
Woonplaats: Den Haag

Filmpje IJsland deel III

Bericht door Calimero »

Het heeft wat moeite gekost om dit derde deel van mijn rondreis in IJsland af te krijgen.
Helaas heb ik de geheugenkaart van een van mijn camera's per ongeluk overschreven waardoor ik een deel van de motorbeelden van dit deel van de reis kwijt ben. :oops: :evil:

We rijden weer wat meer bewoond gebied binnen en dat merken we! De rust waar we ondertussen aan gewend waren geraakt kunnen we hier wel vergeten.
Toeristen met rolkoffertjes in Reykjavik en busladingen met Chinezen bij de beroemde bezienswaardigheden omringen ons. Daarbij hebben we ook nog eens met echt IJslands weer te maken.
In IJsland luidt een gezegde dat wanneer je ander weer wilt, je gewoon vijf minuten moet wachten...
Uit ervaring kan ik zeggen dat dit de waarheid dicht benadert!

Om even bij te komen hebben we een bezoek aan de Blue Lagoon gebracht waarbij ik wel mijn biertje moest laten staan. 0% alcohol in het verkeer in IJsland!

Dit deel eindigt in Selfoss waarvandaan we het laatste deel van deze prachtige reis zullen voortzetten. :-)}


Klik hier om dit filmpje op YouTube te kijken
Groeten,
Adri
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Filmpje IJsland deel III

Bericht door Aad900 »

Heb weer van een hele fraaie video genoten. Je brengt Iceland prachtig in beeld Adri :duim:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7810
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Filmpje IJsland deel III

Bericht door Eikie »

Weer heerlijk om te zien, en met een zonnetje is het een vreselijk mooie bestemming. Jullie zijn echte diehards. Toch veel nattigheid gehad maar dat mocht de pret niet drukken.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
PietB
Berichten: 257
Lid geworden op: di 27-03-2012, 10:36
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L2
Woonplaats: Bolsward

Re: Filmpje IJsland deel III

Bericht door PietB »

Prachtig mooi, er is nog genoeg te ontdekken.
Groeten Piet
On the road again.............
Gebruikersavatar
Calimero
DL650 berijder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 12-07-2014, 22:51
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 L3 (2013)
Woonplaats: Den Haag

Re: Filmpje IJsland deel III

Bericht door Calimero »

Bedankt voor jullie reacties :worship:

Het regengehalte was in dit deel van de reis inderdaad wat hoger dan het eerste deel van de reis, al moet ik zeggen dat ik voor vertrek naar IJsland met meer regen rekening had gehouden.
Het vervelendste was het deel langs de kust en de pas die we over moesten om daar aan te komen, dat aan het eind van het tweede deel te zien is. Een miezerig regentje en een spekgladde ondergrond werden door mijn ega niet echt gewaardeerd :evil:

Binnenkort ga ik met het laatste deel aan de slag, waarover ik kan zeggen dat we de reis met prachtig zonnig weer afgesloten hebben! :D
Groeten,
Adri
Plaats reactie