Appierun [12 mei 2012]

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
De Clown

Appierun [12 mei 2012]

Bericht door De Clown »

Omdat de mooiste motortocht er weer aankomt, stuur ik jullie hierbij de uitnodiging voor dit geweldige evenement. Deze sla ik nooit over.

Hieronder de tekst van de originele uitnodiging die uit is gegaan van de stichting.

“Beste motorvrienden van Stichting 2Wheels4Wings,

De voorbereidingen voor de appierun zijn alweer in volle gang. Zoals jullie wellicht al hebben gezien staat de datum reeds vast. 12 mei 2012 zal het gaan gebeuren; De Appierun.

De inschrijving is een belangrijk deel van de voorbereidingen. Bij deze kan ik jullie dan ook mededelen dat de inschrijving vanaf heden is geopend!! Helpen jullie ons ook dit jaar weer alle passagiers een onvergetelijke dag te bezorgen? Ga snel naar http://www.2wheels4wings.nl en schrijf je in.

Wij kijken er alvast weer naar uit. Hopelijk tot 12 mei !”

Schroom niet om deze mail door te sturen aan je motorvrienden. Iedereen is welkom, kijk voor de voorwaarden even op de website.

Voor een indruk wat je te wachten staat:

Filmpje 1
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=o7jmKPr3_eU[/youtubehd]

Filmpje 2
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=I-z9Amnt ... re=related[/youtubehd]

Dus: Onvergetelijk !

Vorig jaar waren er welgeteld 4 stroms, dit jaar kunnen we overheersen, hi hi, tja ik vind het dus nog steeds een geweldige motor.
MacReal

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door MacReal »

Hij staat hier al genoteerd, nog even checken of er niets in de weg zit en dan kan van het weekend het inschrijfformulier de deur uit.

Vorig jaar goed bevallen, ik was 1 van de 4 stroms. Had hem toen net! :o)
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door RedStrom »

En ik was 2. Naast Mac gestaan.

Hiervoor rij ik graag naar de andere kant van het land. Goed gevoel voor iedereen.
Deze keer zal ik kijken of mijn schoonzus ook mee gaat.
Nog wel even agend'as checken.

Voor wie twijfelt: gewoon doen!!!
Het gaat niet hard, maar maakt indruk. Die aanstekelijke clown ook trouwens.
:bye:
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
EdK
DL1000 berijder
Berichten: 67
Lid geworden op: do 24-02-2011, 22:44
Mijn motor is een: V Strom DL1050 XTA zwart
Woonplaats: Sliedrecht
Contacteer:

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door EdK »

Het lijkt me geweldig om hier aan mee te werken, helaas heb ik al een volle agenda...
zeg wat je doet, en doe wat je zegt...
Bertus_B

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door Bertus_B »

Net als vorig jaar ben ik dit jaar ook weer van de partij...om er voor te zorgen dat de hele stoet ongestoord de route kan rijden zwerm ik als irritante oranje wesp om het peleton heen...van kruispunt naar kruispunt, om er voor te zorgen dat jullie allen lekker door kunne poekelen.... Effe zwaaien mag!

ennuh...beetje spiegelen en rechts houden helpt ons weer enorm...alvast bedankt!
MacReal

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door MacReal »

Nog even een paar leuke V-strom sfeerfoto's van vorig jaar :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De Clown

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door De Clown »

Volgende week Dinsdag...

Dan hebben we de eerste samenkomst van verkeersregelaars van se Stichting 2 wheels 4 wings. De organisatie die de Apierun organiseerd. Dan weten we meer. Maar met een beloofde zwijgplicht O:-) hebben jullie daar natuurlijk niets aan. :twisted:

Dat het een feestje is elk jaar, dat mag ik dan wel weer zeggen.

Zo, en dit geweldige feestje staat weer een beetje bovenin. :D
MacReal

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door MacReal »

Kijk er wel een beetje naar uit stiekem.

Heeft er trouwens iemand al iets gehoord van zijn/haar inschrijving? Had wel een mailtje verwacht, maar heb nog geen bevestiging of iets gekregen...
De Clown

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door De Clown »

@ Mac Real,

a.s. Dinsdag avond spreek ik de organisatie, ik zal dan meteen even vragen hoe het hiermee zit. Of en wanneer je een berichtje kunt verwachten.
Misschien heb ik zelfs al een schatting voor het aantal deelnemers, en bijrijders.

Eerlijk ik eerlijk ik kijk er ook naar uit. Het wordt ook weer de eerste begeleiding van het seizoen. Altijd Spannend. Het kan dus voorkomen dat ik je 12 mei door rood licht laat rijden :wink:

Of ik weer als :o) rondrij, dat weet ik nog niet zeker. Vorig jaar erg warm met die pruik. De reacties waren wel grappig.
De Clown

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door De Clown »

@ mac Real,

Gisteren de Techneut gesproken, en in princiepe zou het systeem je meteen een bevestigingsmail moeten sturen. Maar even goed zal hij er komende week nog even een mailing aan besteden.

Mocht je over twee weken nog geen bevestiging hebben, laat het me dan maar even weten, dan neem ik wel even contact op met de secretaris.

Maar wij zijn organisatorisch sinds gisteren rond. Dus wat mij betreft mag het beginnen.
MacReal

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door MacReal »

Ik ga het gewoon nog even afwachten. Mocht ik niets meer horen, dan meld ik me hier even over 2 weken ;)

Zou zonde zijn als ik er niet bij kan zijn door een foutje in de inschrijvingen natuurlijk!
De Clown

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door De Clown »

We zitten gelukkig nog lang niet vol, we zijn ongeveer halverwege met motoren. En ook halverwege met inschrijvingen

Nu zitten we op ca 100 motoren, en 110 passagiers.

Dus plaats is er nog voldoende , en anders lobby ik wel een plaatsje voor je! :D

groetjes
MacReal

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door MacReal »

Heb helaas nog geen bevestiging ontvangen, dus even een mailtje naar secretaris@2wheels4wings.nl" onclick="window.open(this.href);return false; gestuurd.

Heb er eigenlijk (zeker na vorig jaar) wel zin in!
MacReal

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door MacReal »

En al heel snel reactie gehad! Ik ben ingeschreven, dus ben ik erbij de 12e :mrgreen:
De Clown

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door De Clown »

Goed te horen Mc Real !
Ook hier hebben we er zin in. We starten wel ergens anders, maar we gaan even bordjes plaatsen zodat jullie dat allemaal kunnen vinden.

Tot de 12e
MacReal

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door MacReal »

De motor staat gepland voor een beurtje aanlopend naar de appierun. Hij is dus helemaal top in orde tegen die tijd :mrgreen:

Heb er zin in! :-)}
Gebruikersavatar
Steenarend
Berichten: 50
Lid geworden op: do 29-09-2005, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 van 2015
Woonplaats: Riel

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door Steenarend »

Hallo allemaal, heb me gisteren ingeschreven voor de appierun maar géén terugkoppeling ontvangen ???
Zonder terugkoppeling voor deelname heb ik géén idee hoe laat het start, en of ik ben ingedeeld als motorrijder, moet er toch anderhalf op rijden om er te komen ( Hoofddorp begreep ik ) ga niet graag op de bonnefooi als ik niets hoor !
Diversion 600 - V-strom 650 k5 - Garmin steetpilot 2610 - V-strom 650 k7 abs nieuw geleverd in maart. 2008 - Garmin Zumo 550 - V-strom 650 A 2012 - Garmin Zumo 660 - V-strom 1000 A 2015 Garmin Zumo 396 LMT-S
De Clown

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door De Clown »

@ Steenarend,

Onder welke naam heb je je ingeschreven, dan kan ik even navragen of de aanmelding is binnengekomen. Ik ga er even vanuit dat je op een strom rijd.. Hihi.

Verder nog deelnemers ?

[edit, als je voornaam Frank is, dan sta je momenteel al op de lijst, alleen nog niet gekoppeld aan een passagier] maar we gaan er vanuit dat je meerijd.
MacReal

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door MacReal »

Ah, numerrrrrrr 71 :mrgreen:

Ik kijk er naar uit, heb er zin in en hoop op mooi weer!
De Clown

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door De Clown »

ja nog 7 nachtjes slapen, en dan is het feest.

@mc Real, Op de site kun je de route ook al digitaal voor je navigatie inezen, dan kun je hem alvast digitaal in google earth rijden. :wink: Voorpret is dubbele pret !
desnor

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door desnor »

hoi v-stromers de snor ( Gert-Jan ) is ook samen met m`n zoon van de partij.
ik heb hem al een keer eerder gereden toen nog met m`n intruder 1500 6 jaar geleden.
dus nu leuk op mijn rino tje. tot zaterdag
MacReal

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door MacReal »

We zijn er bijna! Morgen de motor weer ophalen, kijken of de bandenboer nog tijd heeft voor een setje vers rubber.
Zal ook de route nog even in de navi laden, altijd leuk :-)}
De Clown

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door De Clown »

Motorrijders bedankt ! :worship:

Ik heb genoten elke keer dat ik aan de kant stond het verkeer te regelen en jullie voorbij kwamen, Het blijft geweldig om zo veel motorrijders zich te zien "inspannen"voor het goeden doel.

Geweldig ! Tot volgend jaar misschien?

Zodra de filmpjes zijn verwerkt komen ze hier uiteraard gelinkt op te staan.
MacReal

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door MacReal »

Uiteraard tot volgend jaar! Ik heb iemand moeten beloven dat hij volgend jaar bij mij achterop mag, dus nu moet ik wel ;)

hier overigens mijn foto's
Het zijn er niet veel, ben benieuwd naar de fotografen!
MacReal

Re: Appierun [12 mei 2012]

Bericht door MacReal »

Onze clown gespot hoor ;)
Afbeelding

Zitten er leuke foto's tussen van de fotograven!
Plaats reactie