25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Madbull

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Madbull »

1. Rhino VStrom (onverhard) Kleine o.v.b. omdat de datums voor de crosswedstrijden nog niet bekend zijn.
2. Frank (Hengelo)
3. Bozobin (Kees & Ineke uit Delft)
4.Silverstorm(Alain) onverhard langste versie
5. MacReal (Marcel, uit Zoetermeer) voor de onverharde versie natuurlijk
6.geiteboer (Marc) ook onverharde versie samen met Alain
7. Aad900, Rotterdam, ook de onverharde versie (misschien bedenk ik me ter plaatse als het erg blubberig is)
8. EdK, straatversie
9. Motorpa, straatversie
10. PDvD, onverharde versie
11. Leo72 (Westland), straatversie[/quote]
12. Tuinsjeik (Edwin, Spijkenisse [R'dam] )Kleine o.v.b., Straatversie (misschien bedenk ik me ter plaatse als het erg droog is)
13.--------------------------------------------------------------
14.The Suus lekker baggeren
15. Pébé
16. Madbull (Hengelo)
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Frank »

Nou Pim, je hebt je belofte qua weer waargemaakt! Het wordt een schitterende dag morgen!

Zin in! ;) Tot morgen!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
The Suus
DL650 berijder
Berichten: 92
Lid geworden op: za 30-06-2007, 13:07
Mijn motor is een: 2007 V-Strom 650A Black Rhino
Woonplaats: Hoogerheide (Noord-Brabant)

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door The Suus »

Ja dat wordt stofhappen :D

(1 nadeel veel fietsers en wandelaars :x )
suzuki 250dr
Yamaha Diversion XJ600S
2007 V-Strom 650A Black Rhino
zumo 550
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Frank »

Voor mij is het enige nadeel dat het helemaal in Brabant gehouden wordt (vroeg m'n nest uit en we hebben al een uur minder vannacht) ... LOL.. die fietsers trappen we wel aan de kant... :)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Arjan

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Arjan »

1. Rhino VStrom (onverhard) Kleine o.v.b. omdat de datums voor de crosswedstrijden nog niet bekend zijn.
2. Frank (Hengelo)
3. Bozobin (Kees & Ineke uit Delft)
4.Silverstorm(Alain) onverhard langste versie
5. MacReal (Marcel, uit Zoetermeer) voor de onverharde versie natuurlijk
6.geiteboer (Marc) ook onverharde versie samen met Alain
7. Aad900, Rotterdam, ook de onverharde versie (misschien bedenk ik me ter plaatse als het erg blubberig is)
8. EdK, straatversie
9. Motorpa, straatversie
10. PDvD, onverharde versie
11. Leo72 (Westland), straatversie
12. Tuinsjeik (Edwin, Spijkenisse [R'dam] )Kleine o.v.b., Straatversie (misschien bedenk ik me ter plaatse als het erg droog is)
13.--------------------------------------------------------------
14.The Suus lekker baggeren
15. Pébé
16. Madbull (Hengelo)
17.arjan, voorthuizen
Gebruikersavatar
Bozobin †
DL650 berijder
Berichten: 2175
Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
Woonplaats: Delft
Contacteer:

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Bozobin † »

Da's een aardig rijtje :-).

Zie jullie straks, truste.
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)

Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986

(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5043
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Sparkle Black Peter »

Zo! Net klaar met werken. Ik zie jullie over een paar uur in ons mooie zonnige Brabant. (net zo zonnig als Tenerife :D )

Tot zó

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Geiteboer

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Geiteboer »

Nog ff en silverstorm en ik zakken ook af naar de warme sjokotoer. Ik heb alle 4 de ritten in de gps geladen en we zullen ter plaatse wel zien welke we rijden.
tot sffs

Marc
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door PDvD »

Het beloofd vandaag inderdaad weer erg mooi weer te gaan worden! Als iedereen die hier staat komt wederom een mooie opkomst met Strom rijders!
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Frank »

Wij (Madbull en ik) vertrekken over 10 minuutjes vanuit Hengelo! Tot zo! :)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
MacReal

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door MacReal »

Helaas heb ik me flink verslapen :shock: En ben ik gister niet meer toegekomen aan het vrijmaken van mijn achterrem :cry:

Allroad ritje rijden zonder achterrem vond ik niet zo'n strak plan, dus ben ik maar thuis gebleven. Zo de strom eens in de tuin zetten en kijken wat het probleem is...
Gebruikersavatar
EdK
DL1000 berijder
Berichten: 67
Lid geworden op: do 24-02-2011, 22:44
Mijn motor is een: V Strom DL1050 XTA zwart
Woonplaats: Sliedrecht
Contacteer:

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door EdK »

Voor m'n gevoel met z'n drieën op de motor gezeten, ik, m'n vrouw en in gedachten was moeders ook mee...vorig jaar overleden aan de gevolgen van ms.

Mooie route (lange straatversie), lekker weer en lauwe koffie / chocomel. Was weer een lekker motordagje :-)} en over een uurtje weer aan de arbeid... :P

Zoals gezegt de 1e helft s'morgens al gereden en de 2e helft tussen groepen. Denk dat ik de ploeg van dit forum net gemist hebt, was wat later dan gepland op het officiele startpunt. Volgende keer beter!
zeg wat je doet, en doe wat je zegt...
Geiteboer

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Geiteboer »

Heb de korte allroad route gereden. Was goed maar niet echt mijn ding. Volgend jaar ga ik toch terug de street versie nemen.
Bedankt Pim voor het fijne voorrijden. :D

Marc
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door PDvD »

http://wonderfulldays.nl/sjoko

Hier een linkje naar mijn fotos
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Silverstorm
DL650 berijder
Berichten: 649
Lid geworden op: za 10-01-2009, 19:06
Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L2
Woonplaats: Houthalen

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Silverstorm »

Vond het een tof kort ritje maar ben eigenlijk ook meer een straatrijder.
Plezant om eens een gezicht te zien achter de nicknamen.
Als er nog eens een rit komt niet te ver van bij ons ga ik zeker weer van de partij zijn.
grtjs Alain
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Frank »

Ja, was leuk, gezellig, lekkere lunch. De route was behoorlijk ingekort. (72 ipv 95km). Maar wel lekker offroad gereden.

We (Madbull en ik) zijn helemaal binnendoor terug naar Hengelo gereden. Vertrokken om 16.15 uit Middelbeers en waren om 20.00 weer in thuis. Via een schitterende route met Onroute 1.03b.

Bedankt allemaal.. :)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Aad900 »

's Ochtends in de mist en kou vertrokken, maar wat een mooie dag is het geworden :worship: De zon helemaal top, en het ritje was ook helemaal geweldig. Behoorlijk stof gehapt :P maar heb het ontzettend naar mijn zin gehad. Leuk om weer oude bekenden te zien en weer nieuwe gezichten. Speciaal leuk om een paar van onze zuiderburen te leren kennen. Marc en Alain, tof dat jullie er bij waren. Ik ga zo maar eens naar de foto's van Pim kijken :worship: Trouwens bedankt voor het voorrijden Pim, prima gedaan kerel :worship:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Frank »

Net een de tracks bekeken:
Heenreis Hengelo - Middelbeers: 178 km
Sjokotoer 2012: 72,8 km
Terugreis Middelbeers - Hengelo: 207km

Opgeteld vandaag 457,8 kilometer fun! :)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Madbull

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Madbull »

Het is weer een mooie motordag geweest allemaal bedankt voor de gezelligheid.
Kom nu nog steeds stof en zand tegen, maar het was zeker lekker tuffen.

Wederom een mooie sjokotoer.
Allemaal gegroet en tot de volgende rit.

Joost
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Aad900 »

IK heb zowaar nog één hele foto gemaakt :o)
Hier hebben wij heerlijk de lunch genuttigd
Afbeelding

Tja meer kan ik niet laten zien :P
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Gebruikersavatar
Tuinsjeik
DL650 berijder
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 16-10-2011, 18:48
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 '07 - "Orka" + DL650 ABS '09 zilvergrijs
Woonplaats: Spijkenisse

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Tuinsjeik »

:D
Aad900 schreef:'s Ochtends in de mist en kou vertrokken, maar wat een mooie dag is het geworden :worship: De zon helemaal top, en het ritje was ook helemaal geweldig. ...[knip]... Leuk om weer oude bekenden te zien en weer nieuwe gezichten. Speciaal leuk om een paar van onze zuiderburen te leren kennen. Marc en Alain, tof dat jullie er bij waren. ...[knip]...
:worship: :worship:

Met een zeer select gezelschap (4 strommies, mooi verdeeld :-) nl 2x 650 en 2x 1000) de lange straat-versie gereden was erg gezellig !!.
Kees (en Johan ook nog n stukkie) bedankt voor t voorrijden !
heb t erg naar me zin gehad :!: . :worship:
Ondanks, bij de middag-thee-stop, de gierende hartkleppen toen n mevrouw @%^@$@#$$#@(& met dr auto nog ff me strom op zn bok een kwartslag liet draaien en m dus net NIET tegen de grond reed .... :x :? :shock: , moeilijk he met n koekblik rijden :evil: ...

Uiteraard? waren w de laatste forum-strommers (nog net niet de laatste groep motoren, maar t scheelde er maar 2 ;-) ) terug in Middelbeers !

Daarna met Kees terug geblazen (snelheid liep op en B-meter errrrug hard naar beneden!! :( ) ri R'dam (Sorry Kees) maar ik moest toch echt ff tanken bij de Moerdijk ! :o) daarna alleen naar huis.
heerlijk weer dus och wat zou t :)

hierbij de foto's van de mooie dag

http://www.mijnalbum.nl/Album=7A6GQXTF

tot de volgende x / rit ! :bye:

8)
Uw "Motograaf" ;-)
'n dag niet gelachen is 'n dag niet geleefd ! / Ride to Live, Live to V-Ride!
Motorpa
DL1000 berijder
Berichten: 47
Lid geworden op: vr 05-03-2010, 12:11
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650 XTA L7
Woonplaats: Baarn

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Motorpa »

Ook wij Motorpa en zijn vrouw hebben genoten van de warme sjokotour.
Thuis vertrokken in de mist bij 4gr. brrrr. maar een vlotte rit naar middelbeers, 126km. ff bijkomen en opwarmen met koffie en sjokomel.

Kennis gemaakt met diverse Strommers waarvan een groot deel van de weg af ging, waar ik geen zin in heb gingen we met drie op pad voor de lange straatversie. door diverse oorzaken werd deze rit langer als gepland maar werd er niet slechter op. :-)}

Helemaal precies is het niet maar het werd meer als 150km. en met gezellige tussenstops voor eten en drinken kwamen we ong. 17uur weer in Middelbeers aan waar ze ons niet meer verwachte, maar later nog twee groepen zich melde.

Na nog even wat genuttigd te hebben (snelle jelle) weer richting huis voor 126km. maar nu behoorlijk wat warmer.

Organisatie en mederijders HARSTIKKE BEDANKT voor deze mooie rit en het vele voorwerk wat gedaan is. :worship:
V.Strommers dit smaakt naar meer.

Groeten Motorpa (Johan) en Margret :bye:
Loud pipe's
Wat een herrie !!!!!!!
Gebruikersavatar
Bozobin †
DL650 berijder
Berichten: 2175
Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
Woonplaats: Delft
Contacteer:

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Bozobin † »

Zoals gewoonlijk hebben we weer maximaal profijt getrokken van het weer en toer.
Vroeg weg (dat was kouououd). Opwarmen en kwekkelen in het zonnetje.
En dan die toer, we begonnen met 3 Stroms aan de lange straatversie, maar inventief als wij zijn hebben we er een extended lange straatversie van gemaakt.
Want wat je niet voor mogelijk zou houden: Er moest een Strom tanken onderweg ! En dan blijkt een pomp op 1km afstand ineens 4 km rijden te zijn :-).
Blijkt Garmin wat zijdelingse uitstapjes aan de route toegevoegd te hebben, kom je ineens een paar puntjes voor de 2x tegen, heb je spontaan een extra terrasstop die nodig was om Edwin effe wakker te schudden.

En dan mis je op het einde van de rit helaas de koffie omdat de masjien al ingepakt was :-(.
En we waren niet eens de allerlaatste ploeg die binnenkwam !

Al met al weer een dikke 420km Strompret, een vette smile en een rooie kop van het zonnetje.
Hoewel het nadeel van in het westen wonen toch wel weer errug duidelijk werd: Je rijdt zowel heen als terug altijd tegen die kl..... zon in die dan recht in je porum prikt !

Sorry Edwin, ik had bij de Moerdijk iets te laat in de gaten dat jij de pomp in ging. Daar effe keren was uiteraard geen optie maar ik vermoedde al dat het om de peut ging. Wat is je verbruik geworden ?

En dan natuurlijk nog een paar plaatjes:
http://imageshack.us/g/204/p3250016q.jpg/
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)

Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986

(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Frank »

Nou, ik had een leuk cameraatje gekocht, waarmee ik op HD 1,5 uur had kunnen filmen. Maar helaas heb ik na de eerste 1,5 minuut 'm laten lopen en toen in de topkoffer gestopt. Dus ik heb 1,5 minuut beeld en 1:28 uur aan zwart beeld met heerlijk DL1000 motorgeluid. En dat was de reden dat ik 'm met de lunch niet meer aan de praat kreeg, simpel omdat het SD-kaartje vol was. :(

Dat laatste gedeelte zal ik jullie besparen, maar hier is de eerste 1,5 minuut met Peter (Rhino Vstrom) in de hoofdrol.. onder andere wordt het verschil tussen ver- en breedstralers duidelijk, want dat wisten we nog niet... :mrgreen:. En het geeft een indruk hoe druk het in Middelbeers was. (BTW. Ik las op Motorvision.nl dat de opbrengt 860 euries was voor MS-Research... :)

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=Wv03hlJres4[/youtubehd]
(Vergeet 'm niet rechtsonder op 720p HD te zetten)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5043
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Sparkle Black Peter »

Mijn Strommetje staat weer te blinken na z'n éérste off-oad avontuur. Het was een mooie, gezellige maar te korte off-roadrit. Had wat mij betreft wel iets langer gemogen. Begon net warm te draaien. :D Maar het gezelschap maakte veel goed :D . Kwam er later achter dat we met een SPY-CAM werden gefilmd door een of andere James Bond. Volgende keer toch je gebruiksaanwijzing doornemen met Q :schater:

Afbeelding
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: 25 maart 2012: Motorvision's Warme Sjokotour

Bericht door Frank »

Toch wel grappig dat Garmin Connect.. spelen met de tracks..

Dit is mijn Sjokotour ;)

http://connect.garmin.com/activity/169046217
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Plaats reactie