stukje rijden ?????

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Black Rhino

Bericht door Black Rhino »

Wie zei er: niet zo'n goed weer, heb vandaag met 10 collega's van de brandweer rondje Zeeland gedaan en ongeveer 320 km gereden. Veel zon maar eigenlijk wel nog een beetje fris voor de tijd van het jaar.
Remakil

Bericht door Remakil »

Vandaag ook lekker 290 km gestuurd... op de heenweg ietwat regen gehad, maar dat mocht de pret niet drukken... ;)
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik wil vandaag ook n stukje gaan rijden
iemand nog n leuke route in de buurt van rotterdam ????
Bandit

Bericht door Bandit »

Sorry Chris, ik jouw bericht telaat gelezen. Vandaag met drie jongens wezen sturen (z-hollandse eilenden) . Het was wel spannend om achter die jongens aan te "sjokken". Het was een R1 , een R6 en een GSXR 750 van het nieuwste bouwjaar, goeiegenade wat gaat dat kreng hard in de bochten 8)
Remakil

Bericht door Remakil »

Ik ga morgen rijden... vanaf Culemborg... denk een stukkie dijk aan de overzijde van het water en dan langzaam naar boven en een stukkie veluwe mee te nemen... :)
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik ga morgen eerst ff buurten bij safe
en dan mischien nog ff n stukje lekdijk
Jado

Bericht door Jado »

Ga op de koffie bij gebben motoren in De Wijk en Brauwer motorsport in Havelte en dan een rondje Giethoorn.
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

Ik ben ook te zien ff bij Safe rotterdam en bij motoport rotterdam en even in bodegraven bij goedhart motoren.

Dit alles tussen 13 en 16 uur
En ik begin het verst weg met vrouwtje achter me.

Groetjes Maarten
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik ben rond 12 e ff bij safe
daarna mischien ff de lekdijk afrijden
Crazychris

Bericht door Crazychris »

nog iemand rijden vandaag ???
The V

Bericht door The V »

Vandaag nog iemand rijden???
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

Echt héél erg jammer dat ik dit nu lees,ben wel een beetje aan het toeren geweest vandaag maar samen is leuker.

Volgende keer beter,groetjes Maarten
Rob

Toeren

Bericht door Rob »

Hallo Stromtoerders,

Vandaag wel naar Bergschenhoek, om daar in Outdoor Valley naar zoon te gaan kijken die daar met Funbikes jumps uitvoert vanaf pallets via steile bochten , tis net crossen , maar dan zonder motortje.


En dan al toerend weer richting Casa via Canale del Nord
V-strom Jack

Zondag 8 Oktober

Bericht door V-strom Jack »

Wie rijd waar op zondag 8 Oktober?

Zelf zit ik in de buurt van Breda.
Crazychris

Bericht door Crazychris »

heel mischien dat ik ff bij de autocross gaat kijken
The V

Bericht door The V »

Stukje rijden :?: Met dit weer :?: Wat dacht je van; in de garage heen en weer :idea: :wink:
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

FF bij Hans van Wijk geweest onverwachts en even tussen ons,,,het was waanzinnig lekker weer en gezellig daarzo.

<<groet :lol: Maarten
Black Rhino

Bericht door Black Rhino »

Bleustrom schreef:FF bij Hans van Wijk geweest onverwachts en even tussen ons,,,het was waanzinnig lekker weer en gezellig daarzo.

<<groet :lol: Maarten
Ben er ook geweest, inderdaad gezellig en het weer was goed. Ook de daar gekochte oliebollen zijn lekker, voor de rest niets gekocht.
Jado

Bericht door Jado »

Morgen naar Andre Gebben heeft een najaarsschow met leuke acties ga daar ff kijken en misschien ........maar wel een v-strom
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

eindje rijden

Bericht door RvGS »

Effe een klein stukje omgeving Arnhem (moet on-route toch testen) 14:30 atd :lol:
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

Zondag 26 nov ± 11.00/12.00 nog effe een stukkie rijden richting achterhoek naar Bochelt, mooi weer is voorspelt, zijn er nog wakkere of allemaal in de winter slaap. 't is zo mooi in de herfst :bye:
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5100
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

BlackstromNL schreef:Zondag 26 nov ± 11.00/12.00 nog effe een stukkie rijden richting achterhoek naar Bochelt, mooi weer is voorspelt, zijn er nog wakkere of allemaal in de winter slaap. 't is zo mooi in de herfst :bye:
Oooooh wat zou ik graag mee willen.......maar 'k lig weer effe plat....omdat de rug het weer eens begeven heeft :cry: :cry:
Het weer is super voor nog een rit :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

Stroompje schreef:Oooooh wat zou ik graag mee willen.......maar 'k lig weer effe plat....omdat de rug het weer eens begeven heeft :cry: :cry:
Het weer is super voor nog een rit :!:
Véél sterkte toegewenst met je rug...gewoon een zomer videotje bekijken van je campinglive optreden knap je vast van op. :bye:

Wel een lekkere 170km gedraait vandaag :)
Groet, Robert |
Bandit

Bericht door Bandit »

Ik wil de "werkende" onder jullie niet jalours maken hoor, maar ik weet wel zeker dat ik vandaag nog even op de rug van mijn Diva kruip. Ik heb tenslotte zaterdag en zondag gewerkt............. dus verdien ik (en zij) dit wel :lol:

8)
Crazychris

Bericht door Crazychris »

:(
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Ritje

Bericht door RvGS »

Vandaag nog iemand...'t is zo mooi weerAfbeelding
Groet, Robert |
Bandit

Bericht door Bandit »

Het was i.d.d geweldig weer, en nog behoorlijk druk met motor vriendjes.
Ik heb weer genoten ( al was het maar voor een uurtje) :lol:

8)
Bandit

Bericht door Bandit »

Wie gaat er zondag mee zijn "liefje"uitlaten. Ik stuur haar richting nieuwegein, via het tankstation aan de A20, naar de koffie en al haar zusjes bij het weg restaurant :lol:

8)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5100
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

bandit schreef:Wie gaat er zondag mee zijn "liefje"uitlaten. Ik stuur haar richting nieuwegein, via het tankstation aan de A20, naar de koffie en al haar zusjes bij het weg restaurant :lol:

8)
Broertje komt ook!!
:wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Crazychris

Bericht door Crazychris »

bandit schreef:Wie gaat er zondag mee zijn "liefje"uitlaten. Ik stuur haar richting nieuwegein, via het tankstation aan de A20, naar de koffie en al haar zusjes bij het weg restaurant :lol:

8)
en t verbouwde nichtje ook
de faz
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

crazychris schreef:en t verbouwde nichtje ook
de faz
Inteelt???
Groet, Robert |
Juke

Bericht door Juke »

Vandaag om 1/2 12..12 uur hier http://www.pannenkoekenhuizen.com/DaviWB/Pagina9.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ff n pannekoekie smullen.

Tis n mooie omgeving om te rijden en n mooie plaats voor n meeting.

gr Jack
Bandit

Bericht door Bandit »

Er stond wel wat wind, maar het was Heeeeeeeeerlijk zonnig in Zeeland. Mijn weekend pleziertje heb ik weer gehad i.i.g. :lol:

8)
Bandit

Bericht door Bandit »

Zijn er nog liefhebbers voor vandaag, het is bijna onbewolkt (hier) en de temperatuur is beter dan gisteren.

Dus................ ik denk rond een uur of elf :-)}

Laat het maar weten. :D

8)
Crazychris

Bericht door Crazychris »

is goed tot zo
Bandit

Bericht door Bandit »

crazychris schreef:is goed tot zo
Sorry Chris, ik heb je berichtje gemist.
Volgende keer (veel) beter.

Groetjes :lol:

8)
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

Nog iemand vanuit regio rotterdam en omstreken op 17 - 2 een toertje??,oke dan ben ik al weg ,tot de volgende keer.
Jado

Bericht door Jado »

Nog iemand zin in een tochtje morgenmiddag 18-2 in de omgeving Meppel -Assen-Zwolle ??????????
Bleustrom

7 april wie wil

Bericht door Bleustrom »

Yep daar ben ik weer wie gaat er morgen mee stukje rijden naar Rogat naar gebbenmotoren.

Voor de lol een tripje naar het paasfeest.


Geef even een berichtje het is vanaf 10 uur feest

Maarten
Jado

Bericht door Jado »

Ik ben er ook eerst ff bij de zaak langs 300 m voor Gebben en dan bij Andre langs.
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

oke misschien zie ik je daar.

Maarten
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: stukje rijden ?????

Bericht door RvGS »

Even dit draadje weer leven in roepen :D

Ga vandaag een stukkie het Westerwald in . . . . zijn vanavond gewoon weer thuis O:-)

Vertrek tussen 09:00 en 09:30 vanaf de Aral onder aan de A3 afslag 4 Rees . . .
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: stukje rijden ?????

Bericht door RvGS »

Een mooie tour gereden, zeer mooie stuur wegen :D :-)} :D :-)} :D
Totale lengte vanaf huis (Zevenaar) en weer terug was een 560km, maar wel de moeite waard en . . . . :arrow: geen vluchtheuvel gezien :schater:


Afbeelding
Groet, Robert |
V-Strom Jopie

Re: stukje rijden ?????

Bericht door V-Strom Jopie »

Zijn er nog strommers die zin hebben om morgen (Zondag 31 Mei) een stukkie te rijden ?

Heb mn Strom al 2 weken ongebruikt in de garage staan, dus tijd om hem weer es flink de sporen te geven. :-)}

Ik zou wel een rondje IJsselmeer, of in de richting van Zeeland willen gaan en vertrek vanuit Hoofddorp.

Zijn er gegadigden, zet het dan even hieronder, dan kunnen we vanavond nog even besluiten hoe of wat....


Groet
V-Strom Jopie

Re: stukje rijden ?????

Bericht door V-Strom Jopie »

Niet allemaal tegelijk reageren, voor een deel begrijpelijk want 5 man waren aan het kloten met kloontjes in Breda.

(Dus hun budget voor een tank benzine dit weekeinde is natuurlijk op.... :mrgreen: )

Goed ik ga in ieder geval morgenochtend weg !! :-)}

Johan
Plaats reactie