Zondag 23 april 2006, VUK vaardigheidstraining

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
E-Strom

Zondag 23 april 2006, VUK vaardigheidstraining

Bericht door E-Strom »

Voor mijn eigen motorcluppie http://www.motorisation.net" onclick="window.open(this.href);return false; organiseer ik aanstaande zondag een jaarlijkse VUK dag, oftewel Vaardigheidstraining, Uitprobeer en Knutsel/Klungel-dag. De VUK dag is open voor iedereen, kost niks en je bent niets verplicht. Het doel is om vaardigheden uit hun winterslaap te halen, gewenning aan nieuwe motoren te geven, nieuwe vaardigheden en verhoogd vertrouwen te geven aan iedereen, lekker te ouwehoeren over motoren en vrouwen / mannen (streep door wat niet van toepassing is) en elkaar lekker uitlachen :D natuurlijk.

Kosten zijn dus nul, maar iedereen is welkom om vrijwillig een bijdrage te leveren aan Patricia, met wie ik samen het cluppie run, om haar goede doel te sponsoren, zie http://www.got2do.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor details. Wij nemen pionnetjes, elastiek en tennisballen mee. We zullen het nieuwe CBR programma doorlopen en daarna allerlei VRO achtige spelletjes proberen. Simpel dus, niets fancy of groots, gewoon een parkeerplaats met pionnetjes en je eigen creatieve ideeen om jezelf weer scherper, veiliger en meer vertrouwd met je motor te maken op de weg. Het is aan de rijder zelf waaraan hij/zij mee wilt doen, alles is vrijwillig en eigen risico. Eigen verzoekjes kan natuurlijk ook altijd.

Zondag 1 mei rond 1100 uur bevolken we de giga parkeerplaats bij de Maxis bij Muiden langs de A1 (A1 afslag Muiden of Diemen) die gezegend is met een tankstation en 2 verdiepingen aan Burger King (en geen koopzondag dan gelukkig):
Afbeelding
Zie ook http://www.maxis.nl" onclick="window.open(this.href);return false; .

Ik verwacht in ieder geval 1 V-Strom, met baasje Be-outside. Anderen zijn van harte welkom, zeker als je (al is het maar een hele kleine) donatie wil geven aan Got2do als je daar eenmaal bent. Je moet het maar zo bekijken dat je hiermee het geld van een VRO kan besparen :).

Wat plaatjes van vorige VUK dagen (toen bij het Gelredome):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dus kom je gezellig meeklungelen? :D
Laatst gewijzigd door E-Strom op do 06-04-2006, 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Zoals reeds gemeld;

I'll be there :wink: :lol:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Hoi Emile,

Ik ga in ieder geval even proberen te komen, moet er wel even voor schuiven. Weet nog niet of ik erg actief zal zijn, heb alweer even gas terug moeten nemen gedurende enkele weken.

Misschien tot zondag!
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Zou gezellig zijn Rob. Je kunt natuurlijk lekker in het zonnetje blijven liggen en kijken, dat maakt niet uit. Je mag ook de milkshakes halen :). Gas terugnemen? Niet zo vertrouwd meer? Misschien heb je het juist wel nodig, weer even alles opfrissen? Of gewoon moe? Dan zou ik het ook gewoon lekker rustig aan doen, gelijk heb je.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Helaas het gevolg van een beknelde zenuw waardoor ik enige tijd mijn linker hand niet en later slecht kon gebruiken, maar er zit weer verbetering in en heb zaterdag weer even gereden.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Ah, da's rottig. Mijn T-max heb ik echter al verkocht, maar er zijn nog zat andere clutchless motoren te koop ;). BMW is met een 850cc C2 bezig, zo gaat het gerucht.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

E-Strom schreef:Ah, da's rottig. Mijn T-max heb ik echter al verkocht, maar er zijn nog zat andere clutchless motoren te koop ;). BMW is met een 850cc C2 bezig, zo gaat het gerucht.
Thx,
maar dan leer ik wel met mijn tanden aangepast te (ont)koppelen of laat het ombouwen naar een elektrische..... :wink: :lol: 8)

Hopelijk tot zondag.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Bericht door Aad900 »

Katja en ik proberen ook te komen. Kunnen we gelijk kennismaken met diverse motorisation leden.

Aad
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Yippy

Bericht door Yippy »

Iron Horse schreef:Ik ga in ieder geval even proberen te komen...
Kunnen we je dan eindelijk eens bewonderen, dan kom ik ook :lol: !
The V

Bericht door The V »

Helaas moet ik werken! Heb nog gelobbied om met iemand te ruilen maar helaas!

Leek me wel heel leuk!
Kermit

Bericht door Kermit »

:mrgreen:
hallo allemaal
het lijkt me een heel leuk evenement, ook om tip en truuks uit te wisselen. petra en ik zitten helaas die dag haarspeldbochtjes te beklimmen in duitsland. maar ik denk dat we er een volgende keer wel bij willen zijn. :(
de eerste 1100 kms zitten er voor mij op en nu staat de k5 bij de monteur voor de eerste beurt. dat ging lekker vlot in 10 dagen, waarbij ik 1 weekend niet kon rijden helaas.
de fiets voldoet in alle opzichten aan de verwachtingen. tot nu toe geen spijt dat ik de varadero vaarwel gezegd heb.
harrie.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Yippy schreef:
Iron Horse schreef:Ik ga in ieder geval even proberen te komen...
Kunnen we je dan eindelijk eens bewonderen, dan kom ik ook :lol: !
Er staan al meerdere keren foto's van mijn verschijning hier op het forum, dus zo geheimzinnig is het niet. En stel je er niet te veel van voor.... :lol:

Maar als je/jullie er bent/zijn en het gaat ook mij lukken dan zien we elkaar daar.

Lijkt me leuk! Laatste keer voor mij was januari in Utrecht.
Nog meer Strommers?
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
V-rider

Bericht door V-rider »

Niets is zeker. Hangt ook enigszins af van de avond ervoor.
Als het kan, kom ik zeker. Of ik actief zal zijn? We zullen zien.

Het lijkt mij alleen al leuk om in het zonnetje te zitten en te kijken naar de verrichtingen van een ander.
Yippy

Bericht door Yippy »

Ik was er niet bij in januari, IH, toen zaten wij in India.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Yippy schreef:Ik was er niet bij in januari, IH, toen zaten wij in India.
Tot zondag dan maar???? Voor zover het uitkomt. De weergoden lijken ons goed gezind.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Iron Horse schreef: De weergoden lijken ons goed gezind.
Dat wordt nog zweten op de dag van de Arbeid 8)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

E-Strom schreef:
Iron Horse schreef: De weergoden lijken ons goed gezind.
Dat wordt nog zweten op de dag van de Arbeid 8)
Je zei toch dat daar een Burger King zit, dus lui achteroverhangend met een lekkere hap kan ik dan jullie escapades bewonderen.

Maar zonder dollen, ik ga wel proberen er iets aan bij te dragen, maar dat zien we zondag dan wel.

En waar blijft de rest van dit forum dat zich op redelijke afstand van Muiden bevindt?????
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
E-Strom

VUK BBQ

Bericht door E-Strom »

Om de dag compleet te maken en omdat het weer hier gewoon om vraagt zal er na de VUK verrichtingen een BBQ plaatsvinden bij mij thuis in Almere. Er zijn al wat mensen die dingen meenemen, maar een extra kipvleugeltje kan natuurlijk altijd. Aangezien we geen idee hebben hoeveel man er komen kan het zijn dat we te weinig of teveel hebben, maar dat zien we dan wel weer... evenals de eventuele kostenverdeling.

Hierbij kunnen Strommers die komen daar alvast rekening mee houden. Gezellig wordt het zeker 8)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Met de bijdrage (in natura) ben ik het uiteraard wel eens. Maar het wordt wel een probeempje met de houdbaarheid. Als ik met die kippeklikken op de moto om 10 uur naar Muiden rij en vervolgens die amputaties een uurtje of 6 in mijn topkoffer heb liggen wil niemand ze meer op de grill hebben (lijkt mij wel logisch). En een koelbox op mijn V-Strom gaat me nog iets te ver.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Dan rij je via Almere, eerst via mijn huis. Gaan we daarna samen verder? Ik merk het wel.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Het was warm, maar gezellig. Behoorlijk wat V-Strommers aanwezig. Jammer van die ene val van Patricia, maar gelukkig viel het allemaal mee. Afgezien van wat zeurende woonbootbewoners hadden we er alle ruimte, maar daar hadden we gelukkig erg begripvolle politie voor die ons geen strobreed in de weg legden. Ik ben benieuwd naar de foto's. Er zijn er geloof ik best wel wat gemaakt. En Emiel, die Sprint rijdt fantastisch, maar ik hou het voor mijn eigen bestwil en gezondheid toch maar bij mijn huidige motor. Volgende keer kom ik zomogelijk ook weer. Dan wat vroeger.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Bericht door Aad900 »

Helemaal met je eens Rob, Katja en ik vonden het ook heel gezellig. Het weer was natuurlijk perfect, hoewel misschien wel een beetje te...
En, met dank aan Ben, heb ik mijn eerste rit op de V-Strom gemaakt. Wat rijdt dat geweldig comfortabel echt super. Het was natuurlijk maar een kort ritje, stukje snelweg en een stuk secundair, maar ik had het gevoel dat ik zo in één ruk naar zuid Frankrijk had kunnen rijden. Het blijft wel wennen zo'n dikke V, het is geen soepel naaimachientje als de RF900. Maar dat is een kwestie van tijd. Toen ik weer op de RF naar huis reed miste ik die comfortabele zitpositie wel. Dus zodra het financieel lukt komt er absoluut een Strom (650 of 1000 moet nog nader onderzocht worden 8) )
Ik heb op het parkeerterrein ook nog een klein stukje op de Triumph van Emile gereden. Dat zit ook al een heel stuk relaxter als de RF en het rijd zeker ook heel fijn. Mooi geluid trouwens. Maar de V-Strom blijft toch wel mijn droomfiets.........maar tot die tijd de RF maar wat aanpassen dmv een superbike stuur en verlaagde stepjes 8)
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
V-rider

Bericht door V-rider »

Ik onderstreep het commentaar van Iron Horse en Aad.

Het was een gezellige en mooie dag. Beetje moeilijke mensen die in een woonboot naast de snelweg wonen en dan klagen over een paar oefenende motorrijders. Ach ja, je moet wat te zeiken hebben (jaloers of zo?) :wink:
Ik heb niet al te veel meegedaan. Een paar proefjes en daarna weer bij de motoren kijken en praten met inderdaad ook een redelijk aantal
v-strom rijders.


Ben er wel even tussenuit geweest, maar werd bij aankomst in Almere hartelijk onthaald (na het halen van de aanmaakblokjes :) ) voor de barbecue.

Kan niet anders zeggen dat het een prima dag is geweest. Petje af voor de organisatie.

Groet,
Peter
Yippy

Bericht door Yippy »

Ja, ook ik was van de partij. Kan niet anders doen dan de eerdere na-posts onderschrijven. Vond het inderdaad heel gezellig en kon jammer genoeg niet bij de bbq aanschuiven. Volgende keer beter; ik kom dan zeker weer.
Dank emiel !
E-Strom

After VUK

Bericht door E-Strom »

Beter laat dan nooit, maar de foto's (er kunnen er nog wat meer van V-rider volgen) kan je vinden hier: http://piloot.smugmug.com/gallery/511731" onclick="window.open(this.href);return false;

Het was een hete VUK, maar zeer gezellig. Het voorspel begon al wat zweterig, romantisch aan het tafeltje bij de Koninklijke Burger. Gelukkig was er wat verkoelende wind tijdens onze ritmische actiebewegingen, maar nadat we het staand, liggend, langzaam, snel, slingerend en met keiharde tennis ballen hadden gedaan werd het toch wel erg warm.

Gelukkig hadden we door een overvloed aan pionnetjes een zeer efficiente opstelling zodat de meeste standjes snel gedaan konden worden zodat we weer snel uit de kleren konden om af te koelen. Daarna nog een Almeriaanse BBQ om de zwoele dag af te maken. Zelfs de 2 politiewaarschuwingen, de V-Strom die op de R1100S viel en de RT die op het asfalt viel deden daar nix aan af :-).

Spoedig moet ik maar weer eens een warm sopje maken en met draaibewegingen over haar ronde welvingen het stof van al haar avonturen afspoelen, langzaam wrijvend over het kontje dat zo parmantig naar achteren steekt, over haar 2 grote koplampen en dan vooral naar beneden tussen haar poten... zoveel vliegjes daar altijd :-).

Afbeelding

Hij ben Ben

Afbeelding

Afbeelding

Hier probeer ik m'n nieuwe fiets uit:
Afbeelding

Hier een snapshot uit een video waarin ik Ben's 1000 probeer:
Afbeelding

Afbeelding

Zo kan het ook:
Afbeelding

Of zo:
Afbeelding

Of achterop (uit video):
Afbeelding

Goed voorbeeld doet volgen?
Afbeelding

Iron Horse in zijn actie pose :wink:
Afbeelding

Ook nog even balletje balletje gedaan:
Afbeelding

Zo'n Transalp heeft ook grondspeling genoeg:
Afbeelding

Hier was de grondspeling echter wat limiterend (geen schade gelukkig):
Afbeelding

Ik vond het erg gezellig allemaal, ondanks de hitte. Sowieso zullen we dit volgend voorjaar weer gaan doen, als er tussendoor nog behoefte is om een middagje te spelen hoor ik het graag.
MaxZeiler

VUK

Bericht door MaxZeiler »

Hallo @E-strom

Wordt er in 2006 ook nog geVUKt?

Was er vorig jaar niet bij maar lijkt me erg leuk om deel te nemen.

Groets

VUK maagd
Joop
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Jazeker, jou ontmaagding kan dit voorjaar plaatsvinden. We hebben nog geen datum geprikt, voornamelijk omdat ik nogal onregelmatig werk en het beetje van weer af laat hangen. Dus blijf subscribed op deze thread, dan hoor je het tijdig.

Ook moet ik nog een nieuwe plek, ergens centraal in NL vinden. Wat je niet ziet is dat met de vorige VUK er 2 politie wagens langskwamen aan het einde van de sessies omdat de bewoners geklaagd hadden. Nu dachten wij dat we tussen een gesloten shopping mall zaten en de A1, maar er bleken nog wat woonboten verstopt te liggen in de sloot pal naast de A1 die hadden gebeld. Maar dat zie je dan wel weer. Als je een mooie VUK afwerkplek weet hoor ik het graag!
E-Strom

Zondag 23 april, Muiden!

Bericht door E-Strom »

De datum is geprikt, VUKken op zondag 23 april. Zelfde locatie bij de Maxis te Muiden. Er is nog een heel stuk parkeerplaats naast de Burger King waar ook genoeg ruimte is en die ver genoeg is van de woonboten (zo lijkt het als ik er op 2000 voet overheen vlieg in ieder geval 8) ).

Extra pionnen of elastiek is altijd welkom, wederom is alles geheel vrijblijvend en vrijwillig. Dus kom lekker aanklooien op een lege parkeerplaats voordat de hoerastemming van de lente je te pakken neemt op de openbare weg. Gewoon een shake van de Burger King meepakken en anderen uitlache...ehh.. aanmoedigen kan natuurlijk ook :P.

Afbeelding

Rond 12:00 daar lijkt me een mooie tijd, je kan natuurlijk altijd later binnenvallen en meedoen. Let the Strom be with you!
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Emile, ik wil geen paniek zaaien, maar ik zie geen stuk parkeerterrein dat vorig jaar geen problemen gaf. Althans wat betreft de woonboten. Naast de Burger King waren er andere motorrijders die overlast bezorgden en waardoor de politie een kijkje kwam nemen. Of mis ik een locatie. Bijgaand een view van ca. 2500 feet en ongeveer het dubbele met Google Earth. Helaas zie ik de woonboten er ook op liggen. :roll:

Tevens is het weer een schopje omhoog ter herinnering aan a.s. zondag.

Afbeelding

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Rob, diezelfde sat foto's heb ik ook al bekeken (maar dan via http://www.aerogrid.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ) alsmede zelf vanuit de Fokkert. Wij hebben geoefend pal tegenover de onzichtbare woonboten, bijna aan het water. Ik kan me geen andere motorrijders herinneren, maar de plek oost van de Burger King (in plaats van zuid daarvan waar we vorige keer zaten), dus net onder het woordje pampusweg op eerste plaatje, lijkt mij ideaal. Het is toch relatief gezien best een stukje verder weg van de woonboten, ver genoeg lijkt mij om geen overlast te veroorzaken.

Die politie kwam toch echt voor ons hoor... :?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Emile, maakt ook niet zoveel uit. Het is een beetje laat om het nu nog te verplaatsen.

Maar nog even om de herinneringen op te frissen. Er was een groep motorrijders op die bewuste plek naast de BK die nogal rumoerig was en waar enkele met vol open pijpen aan het scheuren waren. Dat was maar kort maar daarvoor kwam de politie wel. Daarnaast waren er ook enkele uit de VUK-groep die even een kort maar luidruchtig sprintje trokken. Ook daarvoor kregen we bezoek. En daarnaast was er een communicatieprobleempje bij de politie onderling aangezien er van 2 verschillende gemeentes afgevaardigden kwamen. Wat in totaal tot 3 bezoeken leidde.

De woonboten zie je trouwens op de foto's goed liggen en dat maakt voor wat betreft het geluid en het gebruikte stukje parkeerterrein hemelsbreed erg weinig uit. Het is dus gewoon een kwestie van beheerst en fatsoenlijk rijgedrag handhaven en er kan dan weinig op aan te merken zijn lijkt me. Of er moeten weer anderen spelbreker zijn. Maar als de politie dan net zo coulant optreedt als vorig jaar hebben we niets te vrezen.

Dus komt allen indien je in de gelegenheid bent zou ik zeggen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Leipo

Bericht door Leipo »

Het is dat ik dan lekker in de sneeuw sta in Val Thorens, anders was ik zeker wel even langsgekomen om te oefenen (al rij ik het hele jaar door: op de snelweg leer je weinig bochtenbeheersing :P )
Tuke

Bericht door Tuke »

Het is dus gewoon een kwestie van beheerst en fatsoenlijk rijgedrag handhaven en er kan dan weinig op aan te merken zijn lijkt me.
En voor degenen met de nautilus aan boord... vingers af van het knopje :wink:

Ik ben er in ieder geval niet.... zit dan als het goed is op een H@#$da in Spanje. 8) :-)}
V-rider

Bericht door V-rider »

Zal zeker even komen loeren. Was vorig jaar gezellig en heerlijk weer. Denk dat het zonnetje dit keer niet de pittige temperaturen van vorig jaar gaat halen, maar het ziet er niet al te regenachtig uit.

Tot gauw
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Leipo schreef:Het is dat ik dan lekker in de sneeuw sta in Val Thorens, anders was ik zeker wel even langsgekomen om te oefenen (al rij ik het hele jaar door: op de snelweg leer je weinig bochtenbeheersing :P )
:roll: :roll: :roll: Ik wil ook.... :roll: :!:
dasssss een leuk alternatief bochtjes draaien in Valtho :!: :!:
Doe voor mij ff de
Combe de Caron..... :lol: :lol: :lol:
Veel plezier :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Leipo

Bericht door Leipo »

Stroompje schreef:
Leipo schreef:Het is dat ik dan lekker in de sneeuw sta in Val Thorens, anders was ik zeker wel even langsgekomen om te oefenen (al rij ik het hele jaar door: op de snelweg leer je weinig bochtenbeheersing :P )
:roll: :roll: :roll: Ik wil ook.... :roll: :!:
dasssss een leuk alternatief bochtjes draaien in Valtho :!: :!:
Doe voor mij ff de
Combe de Caron..... :lol: :lol: :lol:
Veel plezier :!:
[nog-jaloerser-maak-mode]
Het is de 2e keer dit jaar dat ik ga, in januari stond ik ook al een week in de sneeuw in Val Thorens :P
[/nog-jaloerser-maak-mode]

maar toen was de Combe de Caron niet open, wel de Col de l'Audzin :roll:

maargoed: veel plezier daar allemaal :D
daftspeed

Re: Zondag 23 april, Muiden!

Bericht door daftspeed »

E-Strom schreef:De datum is geprikt, VUKken op zondag 23 april. Zelfde locatie bij de Maxis te Muiden. Er is nog een heel stuk parkeerplaats naast de Burger King waar ook genoeg ruimte is en die ver genoeg is van de woonboten (zo lijkt het als ik er op 2000 voet overheen vlieg in ieder geval )
Allright dan, 12:00 op de parkeerplaats.
Dan kan ik meteen mijn nieuwe toetert uittesten en tegenwicht bieden aan de S.S.H.I.T.T.T. (als ze komen). Stepjes opschuren en de voorts als vanouds weer beppen over brommers.



Ik haal Be Outside op uit Mokum. Kunnen we meteen weer onze AmRo sketch opvoeren. (Hopende dat die voetbalclub met het enige echte rood-witte kleurtje ook wint vanavond).

--Markus
Be-Outside

Re: Zondag 23 april, Muiden!

Bericht door Be-Outside »

daftspeed schreef:....Hopende dat die voetbalclub met het enige echte rood-witte kleurtje ook wint vanavond...

--Markus
Jouw hoop is zondermeer uitgekomen, lijkt mij 8)
En niet zo'n klein beetje een pak op de broek voor 010 :wink:
See you all Sunday!

Ben
VaraVriend

Bericht door VaraVriend »

He, altijd goed dat oefenen.

En het is erg in de buurt. Ik kom waarschijnlijk ook even kijken/meedoen.
The V

Bericht door The V »

Ben nog even langsgereden op de weg terug van Groningen. Een paar fotootjes gemaakt. Staan op http://www.xs4all.nl/~hederik" onclick="window.open(this.href);return false;
MaxZeiler

poetszondag

Bericht door MaxZeiler »

Jammer dat er niet veel meer uren in een dag zitten...

Poetsen en daarna node arm en rug op de bank rust gunnen - meer zat er niet in helaas.
Plaats reactie